Heb ik nu, ik voel de energie weer.quote:Op maandag 16 december 2013 11:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat is komend weekend want nachtdienst
Bij mij moet het ook even inzinken..quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou het niet trekken zoveel verandering
Doet me denken aan mijn vader die stiekem wild is van treinen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:22 schreef Salatrel het volgende:
het kan nog veel ergerze rijden nu met oude sprinters
dan zit 1e klas in het midden en niet meer ter hoogte van de trap bij in en uitstappen
![]()
![]()
dat soort mensenquote:Op maandag 16 december 2013 11:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn vader die stiekem wild is van treinen.
Je zou maar iets hebben wat je waardeert he.quote:
ieder zijn hobby maar val mij er niet mee lastigquote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zou maar iets hebben wat je waardeert he.
Kladblokje en penquote:
Daarom 'stiekem'.quote:Op maandag 16 december 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ieder zijn hobby maar val mij er niet mee lastig
Valt me wel op dat allerlei figuren geobsedeerd zijn door veel te dure horloges.quote:
Heb je al een mooi klokje binnen dan?quote:
Wat is veel te duur?quote:Op maandag 16 december 2013 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt me wel op dat allerlei figuren geobsedeerd zijn door veel te dure horloges.
Ok. Ik zit er net onder dus ik val niet onder 'allerlei figuren'.quote:
Echt fantastisch.quote:Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok. Ik zit er net onder dus ik val niet onder 'allerlei figuren'.
Treinspotterquote:
In het ouderlijk huis elke 15 minuten een aardbeving door een voorbijrazende trein. Dus ergens heb je gelijk.quote:
Gvd.quote:Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd je had gisteravond in Amsterdiggidam (copyright Yuri) moeten zijn, had je goeie threesome kunnen hebben.
Ik van achteren in je kontgat en jouw lange neus in t poepertje van een andere dame.
Je hebt daar zeker ook speciaal apparatuur staan om alle bevingen nauwkeurig op te meten.quote:Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In het ouderlijk huis elke 15 minuten een aardbeving door een voorbijrazende trein. Dus ergens heb je gelijk.
Mijn afstandbediening om het geluid harder te zetten, telt dat?quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je hebt daar zeker ook speciaal apparatuur staan om alle bevingen nauwkeurig op te meten.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn afstandbediening om het geluid harder te zetten, telt dat?
Jawel, vind het jammer dat ik het gemist heb.quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wil je geen human centipede zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |