Sorry Vas, wist niet dat jij al wakker was. Jij boven iedereen toch.quote:
wowquote:
Ik ben schuldig maar ik klikte voor jailbait foto's.quote:
gvdquote:Op maandag 16 december 2013 10:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd je had gisteravond in Amsterdiggidam (copyright Yuri) moeten zijn, had je goeie threesome kunnen hebben.
Ik van achteren in je kontgat en jouw lange neus in t poepertje van een andere dame.
ur invitedquote:
4 jan.quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, sliep zo lekker.. Word ik wakker gebeld door mijn werkgever.Ik kan nu meer slapen.
Chai fap me alsjeblieft in slaap.
Hahahahaha fuck hey, ik zie die nu pas.quote:
Moet ik zo lang in bed blijven liggen? Wat is er op 4 januari eigenlijk?quote:
Meet.quote:Op maandag 16 december 2013 10:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Moet ik zo lang in bed blijven liggen? Wat is er op 4 januari eigenlijk?
Ben al wakker sinds half 7 je weet niks van die tuiglevenquote:Op maandag 16 december 2013 10:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry Vas, wist niet dat jij al wakker was. Jij boven iedereen toch.Kom me fappen.
Ja hey, waarom altijd op een zaterdag. Zondag en maandag is mijn weekend.quote:
Je vond em mooi en dan ga je zo doen?quote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben al wakker sinds half 7 je weet niks van die tuigleven![]()
Maar ik wil dat rare paddestoeltje niet aanraken hoorals je een demente bejaarde was die hier woonde misschien
Is de eerste op zaterdag juistquote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja hey, waarom altijd op een zaterdag. Zondag en maandag is mijn weekend.
Vas word nat van bejaardenquote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben al wakker sinds half 7 je weet niks van die tuigleven![]()
Maar ik wil dat rare paddestoeltje niet aanraken hoorals je een demente bejaarde was die hier woonde misschien
Prachtig, daarom sprong ik meteen op de brommer naar je toe.quote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je vond em mooi en dan ga je zo doen?
Oh. Dan ben ik erbij als de volgende niet op zaterdag valt of als ik geen 0 uren contract meer heb. Want dan neem ik gewoon vrij.quote:
Waarom wil je me zo graag breken? Ik breek je kankerbeentje a kahba.quote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Prachtig, daarom sprong ik meteen op de brommer naar je toe.
@nootmans: ja haha![]()
Je kan ook gewoon alleen in het begin even komenquote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik erbij als de volgende niet op zaterdag valt of als ik geen 0 uren contract meer heb. Want dan neem ik gewoon vrij.
en dan daarna lekker slapen!quote:Op maandag 16 december 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alleen in het begin even komen
Shiiiitquote:
Dm me details maar, kijk ik of het lukt.quote:Op maandag 16 december 2013 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alleen in het begin even komen
Zal ik doen zodra ze er zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dm me details maar, kijk ik of het lukt.
hahahaha kkranzig lolquote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Prachtig, daarom sprong ik meteen op de brommer naar je toe.
@nootmans: ja haha![]()
Hey idh!quote:
Hehe.quote:
Goed dat je dit even zegt. Even mijn traject checken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Salatrel het volgende:
bah wat is die nieuwe dienstregeling kut zegde trein naar huis is nu een kwartier later of vroeger dan vorige week
nu heb ik 20 minuten overstap ipv 5
![]()
#fml
Huh?quote:Op maandag 16 december 2013 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Edit: Oh shit, verkeerde quote. Wtf.![]()
Hey.
quote:
Ik wilde deze quoten, maar ineens kreeg ik die vorige post en zo.quote:
Oh weer een quotegate?quote:Op maandag 16 december 2013 11:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde deze quoten, maar ineens kreeg ik die vorige post en zo.
Ik heb het niet meer echt in de vingers of zo.quote:
Misschien alleen maar beterquote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer echt in de vingers of zo.
zou het niet trekken zoveel veranderingquote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wauw, mijn trein vertrekt vanaf nu maar liefst 1 minuut later dan normaal.
teken dat je een leven hebtquote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer echt in de vingers of zo.
In de vroege ochtend is een minuut een uur waard.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou het niet trekken zoveel verandering
voor een uur of 10 - 10:30 ben ik toch niet wakkerquote:Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In de vroege ochtend is een minuut een uur waard.
Dat heb ik eerder met tijden voor een uur of twee in de middag.quote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor een uur of 10 - 10:30 ben ik toch niet wakker
ja dat is komend weekend want nachtdienstquote:Op maandag 16 december 2013 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder met tijden voor een uur of twee in de middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |