quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef F9187 het volgende:
[..]
Als jij het zegtiets met F1978 die aandacht krijgt van de vrouwen omdat ie eerlijk is naar ze en mannen als jij dus steeds voor is, dus resultaat daarvan is jaloezie bij jou onder andere... geeft niks hoor... je bent niet de enige hier
Echt niet? Ik kan je voorzien van fimpjes, je hoeft zelf niks te zoeken.quote:Op zondag 15 december 2013 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel wat het is. Hoef geen filmpje te zien.
Maak jij nieuwe TC?quote:Op zondag 15 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Echt niet? Ik kan je voorzien van fimpjes, je hoeft zelf niks te zoeken.
Weiger het te lezenquote:
ik geloof echt niet dat hij zo kkachterlijk is. zulke mensen worden gewoon opgenomen in inrichtingen hoor.quote:
Ik geloof het ook niet denk dat die foto's ook gewoon van de google komenquote:Op zondag 15 december 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat hij zo kkachterlijk is. zulke mensen worden gewoon opgenomen in inrichtingen hoor.
Ik kan minstens 10 users opnoemen uit m'n hoofd voor wie hetzelfde geldt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat hij zo kkachterlijk is. zulke mensen worden gewoon opgenomen in inrichtingen hoor.
Denk het niet.quote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet denk dat die foto's ook gewoon van de google komen
Zijn ook allemaal trollies hoorquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan minstens 10 users opnoemen uit m'n hoofd voor wie hetzelfde geldt.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil dat ook gewoon geloven, laat mequote:
Ga je gangquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoi.quote:
Moest ook meteen aan jou denken.quote:
grappig omdat je het meentquote:Op zondag 15 december 2013 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest ook meteen aan jou denken.
Mja.quote:
Ja hoor.quote:
Nee. ;squote:Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kom je tinychat? zet je cam aan.
In dat gevalquote:
Oh oké kom eraan.quote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kom gewoon. Ik ga m'n piemel laten zien.
Had ze weer d'r topje uit?quote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je mist er ook niks aan nu Chai weg is
Oh dan welquote:
Oh. Stuur pic van je piemel in DM dan. ;squote:
Misschien zat Moos ondertussen wel tussen haar benen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zat wel op haar kamer voor meer prive
Godse fallus obsessie jij.quote:Op zondag 15 december 2013 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Stuur pic van je piemel in DM dan. ;s
terwijl ze naar mij keekquote:Op zondag 15 december 2013 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien zat Moos ondertussen wel tussen haar benen.!!
Zit niet zo op me te letten elke keer. ;squote:
quote:
kom op tinechatquote:Op zondag 15 december 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit niet zo op me te letten elke keer. ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |