Ik heb vanaf volgend week pas vakantiequote:
Morgen.quote:
Je zou niet meer reageren. Stil maar. Doe je bril op en kijk verder.quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jemig, zes keer in vijf maanden. Meid, het is wat.
Ga eens wegquote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou niet meer reageren. Stil maar. Doe je bril op en kijk verder.
Ja, zou het ook niet zo chill vinden om niet meer wakker te worden dan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het enige goede aan slapen is wakker worden wat mij betreft.
Hue hue gevat hoorquote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent te klein om serieus te nemen. Maar ik ga zo. Huiswerk bijna af.
Voor iemand van jouw leeftijd heb je nog steeds veel issues die tienermeisjes ook hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou niet meer reageren. Stil maar. Doe je bril op en kijk verder.
Heb je zand in je vagijn?quote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent te klein om serieus te nemen. Maar ik ga zo. Huiswerk bijna af.
Ik vind slapen maar een hinderlijk ritueel. Je wordt onderbroken in je mogelijkheden, ik lig altijd gruwelijk te malen voordat ik in slaap val, 's ochtends wordt ik wakker met een gore smaak in m'n mond en het is tijd geleden dat ik het bed deelde met een leuke griet. Laat mij maar wakker blijven.quote:Op maandag 21 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zou het ook niet zo chill vinden om niet meer wakker te worden dan.
Nou, succes.quote:Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind slapen maar een hinderlijk ritueel. Je wordt onderbroken in je mogelijkheden, ik lig altijd gruwelijk te malen voordat ik in slaap val, 's ochtends wordt ik wakker met een gore smaak in m'n mond en het is tijd geleden dat ik het bed deelde met een leuke griet. Laat mij maar wakker blijven.
Stuur de user chloroform eens een dm. Zij helpt eenzame FOK!ers tegen een kleine vergoedingquote:Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind slapen maar een hinderlijk ritueel. Je wordt onderbroken in je mogelijkheden, ik lig altijd gruwelijk te malen voordat ik in slaap val, 's ochtends wordt ik wakker met een gore smaak in m'n mond en het is tijd geleden dat ik het bed deelde met een leuke griet. Laat mij maar wakker blijven.
Ok askitom.quote:Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor iemand van jouw leeftijd heb je nog steeds veel issues die tienermeisjes ook hebben.
Mijn liefde is niet te koop.quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur de user chloroform eens een dm. Zij helpt eenzame FOK!ers tegen een kleine vergoeding
Ben je weer ongesteld?quote:
Ik krijg nog geld van je ja.quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur de user chloroform eens een dm. Zij helpt eenzame FOK!ers tegen een kleine vergoeding
Na twee soesjes zijn die toch niet lekker meer.quote:Op maandag 21 april 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe love u
Ik heb vanavond 8 slagroomsoesjes op. #feelslike4ebe
Jawel.quote:Op maandag 21 april 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Na twee spekkoeken zijn die toch niet lekker meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |