Mooie zei ik.quote:
marktplaats ?quote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, pas verhuisd en moet nog een eettafel kopen maar kan geen mooie vinden voor minder dan 250 euro.
/carequote:Op maandag 21 april 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Champignons? Ben je wel wijs? Dat spul groeit op paardenpoep.
Sjiek hendigquote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
www.mooiemarktplaats.nl niet kennen
Misschien is er wel zo'n facebookmarktplaats voor jouw omgevingquote:
Nee, sowieso is champignon geen groente want het is een schimmel.quote:Op maandag 21 april 2014 12:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Net zoals de rest van alle groenten.
Klopt Fungyquote:Op maandag 21 april 2014 13:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, sowieso is champignon geen groente want het is een schimmel.
Gekliktquote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
www.mooiemarktplaats.nl niet kennen
Dacht dat we het huis voor ons zelf hadden...quote:Op maandag 21 april 2014 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet vanavond koken voor 8 man, wat moet ik in godsnaam maken?!
Ja man, echt kut, kennis kunnen vergaren ipv vanaf je 10 in een fabriek werken om schoenen te maken voor dikke westerse mannen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
WORD THEKLEMAALL KK GEK VAN SCHOOL HE WJO.
Liever dat dan beleidsstukken evaluerenquote:Op maandag 21 april 2014 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja man, echt kut, kennis kunnen vergaren ipv vanaf je 10 in een fabriek werken om schoenen te maken voor dikke westerse mannen.
Modules met beleidsstukken zijn inderdaad echt verschrikkelijkquote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever dat dan beleidsstukken evalueren
Wie stelt dat soort teksten eigenlijk op?quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever dat dan beleidsstukken evalueren
Ministeries. Beleid is eigenlijk niks meer dan een samenvatting van alle onderzoeken die het ministerie het jaar daarvoor uit heeft laten voeren.quote:Op maandag 21 april 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie stelt dat soort teksten eigenlijk op?Hoe krijg je zoveel tekst uit je mouw geschud gewoon
.
Beleidsmedewerkers stellen de ''teksten'' op en zij moeten zich houden aan bepaalde kaders die van hogerhand komen. Dit zijn meestal hoofdvestigingen zoals bijvoorbeeld Ahold in Zaandam of een Ministerie van Veiligheid & Justitie ( Waar ik werk )quote:Op maandag 21 april 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie stelt dat soort teksten eigenlijk op?Hoe krijg je zoveel tekst uit je mouw geschud gewoon
.
nee dat niet maar ik skype met een meid van fokquote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er riep iemand 'Hee Kees' naar je?
Goh.quote:Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik skype met een meid van fok
blijkt ze een dude te zijn
dude als in transgenderquote:
Kut woute.quote:Op maandag 21 april 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beleidsmedewerkers stellen de ''teksten'' op en zij moeten zich houden aan bepaalde kaders die van hogerhand komen. Dit zijn meestal hoofdvestigingen zoals bijvoorbeeld Ahold in Zaandam of een Ministerie van Veiligheid & Justitie ( Waar ik werk )
haha jaquote:
was een kloonquote:
Neenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 13:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Neen
Ik ga nu trainen. Verwacht zo maar een kwaliteitstopic van me.
Volgend jaar rond deze tijd afstuderen..quote:Op maandag 21 april 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoelang moet jij nog voordat je klaar bent eigenlijk?
Top, ik moet nog even m'n scriptie afschrijven en dan mag ik ook m'n diploma ophalen, dit schooljaar nog, als het even kan.quote:Op maandag 21 april 2014 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgend jaar rond deze tijd afstuderen..
Netjes! Iets in de landbouw was het toch?quote:Op maandag 21 april 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Top, ik moet nog even m'n scriptie afschrijven en dan mag ik ook m'n diploma ophalen, dit schooljaar nog, als het even kan.
Ja, Hoge Agrarische School, akkerbouw.quote:Op maandag 21 april 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Netjes! Iets in de landbouw was het toch?Of is dat alleen je werk?
Jouw huis wel ja.quote:Op maandag 21 april 2014 13:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat we het huis voor ons zelf hadden...
Het is maar net wat je er van maakt, maar daar kun je inderdaad mee wegkomen als je wil.quote:
Hey Berend, helemaal mooi.quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Gridlok het volgende:
Net heerlijk wezen wandelen met de kids, ook benno was er bij, fijne hond.
groetjes, berend.
Dat ga ik ook maar doenquote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke, even stoom afblazen in de gym. De groeten!
Is tog ook vuile kk hond? xdddquote:Op maandag 21 april 2014 15:26 schreef Germano het volgende:
Je hond vernoemen naar een pedofiele zwemleraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |