Alle topics zijn daar SCquote:
jij was toch het vuistje dat in die kleine aziaat haar anus poerde?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alle topics zijn daar SC
Maar hoor nergens bij
Ik beschouw mezelf niet als stonerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen we nu een stoner invasie? Wie begin daarover
Watquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij was toch het vuistje dat in die kleine aziaat haar anus poerde?
AJ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij was toch het vuistje dat in die kleine aziaat haar anus poerde?
Waarom eigenlijk? Dat ge-whiteknight?quote:
Jij noemt het zo, prima. Ze vroeg wel eens advies over bepaalde dingen en dan raak je aan de praat. Alsof jij niet met bepaalde users goed kan opschieten of voor anderen opkomt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Dat ge-whiteknight?
Om in haar broekje te komen? Wat uiteindelijk is mislukt?
#durftevragen
Kom je ook voor -supergirl- en mapima op dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij noemt het zo, prima. Ze vroeg wel eens advies over bepaalde dingen en dan raak je aan de praat. Alsof jij niet met bepaalde users goed kan opschieten of voor anderen opkomt?
Wk-en werkt dus niet bij jou?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Dat ge-whiteknight?
Om in haar broekje te komen? Wat uiteindelijk is mislukt?
#durftevragen
Neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kom je ook voor -supergirl- en mapima op dan?
Ok apartquote:
Waarom?quote:
Zelfde types als je het mij vraagtquote:
Nou, dan ga ik er maar snel aan beginnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zelfde types als je het mij vraagt
Who run teh worldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]ja toch heb niemand nodig
I'm a strong independent black woman and I don't need no man
Ben je hem kwijt?quote:
Alaafquote:
Zou knetterhardquote:
Kan ni quoten uit gesloten topic ni maar ben geen pc gamer. Ps3/4quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, SoT. Alleen censuur op de console versies.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef krioro het volgende:
Moest lachen toen ik de OP zag. [ afbeelding ]
Modus plsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat jij zo vaak die zelfde foto post. =$
Zijn daar meds voor?quote:
Uit de vriezerquote:
Uiteraard niet verrassendquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de vriezer
Ja dit gaat weer over vreten
Het houdt niet op, niet vanzelf
iddquote:
Haha ja echt he elke keer die fotoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat jij zo vaak die zelfde foto post. =$
Morgen als fee in ieder gevalquote:
Jellyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan morgen met m'n Brabomattie naar Brabant voor carnaval, not sure if down2ride.
Geen idee wat ik ervan moet verwachten, en als hij hard gaat en ik 'm kwijtraak oid sta ik er alleen voorquote:
Work your magic. =$quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan morgen met m'n Brabomattie naar Brabant voor carnaval, not sure if down2ride.
Hoe ga je verkleed dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is van Boxtel.
Vier jij ook carnaval Krikri?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Work your magic. =$
[..]Waar in Brabant?
Volgens mij gaan mensen je wel raar aankijken als je 'normaal' gekleed bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck, zeg je wat. Niet aan die ongein meedoen als buitenstaander is zeker al helemaal een faux pas?
[ afbeelding ]
Misschien als F1871.
Daar ben ik onlangs nog een paar keer geweest omg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is van Boxtel.
Ja je moet wel verkleed. Enquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck, zeg je wat. Niet aan die ongein meedoen als buitenstaander is zeker al helemaal een faux pas?
[ afbeelding ]
Misschien als F1871.
Ja ik ga als Sugar Lee Hooper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
LOL, als ik al meega ga ik dit srs doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen je wel raar aankijken als je 'normaal' gekleed bentJa met die outfit heb je gegarandeerd succes bij de brabochicks
Of deze
[ afbeelding ]
R.I.P.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik ga als Sugar Lee Hooper.Gewoon als Swizz Beatz gaan, hoef je alleen zonnebril op te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom vier je het niet?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Gewoon als Swizz Beatz gaan, hoef je alleen zonnebril op te doen
Ga jij dan mee als mijn Alicia?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Gewoon als Swizz Beatz gaan, hoef je alleen zonnebril op te doenMaar waarom vier je het niet?
Swizz Beatz, is an American hip hop recording artist, record producer, and composer from New York City, New York.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef tetouaribo het volgende:
Ligt het aan mij of is swizz beats niet een label?
Smooth ;$ Ja ik snap je, die muziek is ook niksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga jij dan mee als mijn Alicia?Hoef je alleen hele hoge hakken aan te doen.
Misschien ga ik wel een dag of zo, maar kroegen stampvol met zatte mensen en carnavalsmuziek trek ik niet zo lang.
Zo, waar ben jij geweest vandaag?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef tetouaribo het volgende:
Ligt het aan mij of is swizz beats niet een label?
Jaja voetballen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben net wezen voetballen. En jij?
Lol, ik snap al waar je heen wilt gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaja voetballen...Ik heb niks bijzonders gedaan vandaag
Hoe is het in de liefde?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zijn er hier nog meer fans van Katie Melua?
BobbyBquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja snap je het?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, ik snap al waar je heen wilt gaan.
Nootmans ws.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Een soort lekkernij gemaakt van kokos en maiszetmeel oidquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard niet verrassend
Wat is het?
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus pls.
Ik drink liever een cocktail van al mijn lichaamssappen dan dat ik Dimatalk bezig.
Ga iedereen betoverenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Work your magic. =$
[..]Waar in Brabant?
Gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ervan moet verwachten, en als hij hard gaat en ik 'm kwijtraak oid sta ik er alleen voor.
Tich geen verschil met bavariaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Salatrel het volgende:
Als je je mattie kwijtraakt gewoon ultimate survival Brabant editie en je eigen pis drinken Bear grylls stylo
Het is dievenweerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer hebben we negerinnen als weervrouw ???
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Jaja voetballen...Ik heb niks bijzonders gedaan vandaag
Hoe is het in de liefde?
Ayy lmaoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Smoothlikekrio.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:32 schreef krioro het volgende:
[..]
You've got me under your spell already. =$
Niet nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gast je woont in het zuiden. Ga zuipen en sletjes playen
Actually is cursequote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:32 schreef krioro het volgende:
[..]
You've got me under your spell already. =$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij weet alles van paint hè, met je schilderijporem.
[ afbeelding ]
Heel die mooie haarlokken onder de smurrie.quote:
Hey was gisteravond al bij episode 12quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel die mooie haarlokken onder de smurrie.
Wow.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey was gisteravond al bij episode 12
Geen ideequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow.Leuk is het, he? Wie is je favo karakter?
Zei ik toch.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen ideemorello het lekkerst iig.
Ik vind het altijd zo vreemd om te zien dat ze gelijk naar elkaars kut happen, zelfs als Piper in SHU heeft gezeten en dus niet kon douchen. Vieze dames.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei ik toch.Tightening up for Christopher.
![]()
Nou ja, de seksscenes zijn sws ongeloofwaardig, zie m'n topic van laatst.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreemd om te zien dat ze gelijk naar elkaars kut happen, zelfs als Piper in SHU heeft gezeten en dus niet kon douchen. Vieze dames.
watquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreemd om te zien dat ze gelijk naar elkaars kut happen, zelfs als Piper in SHU heeft gezeten en dus niet kon douchen. Vieze dames.
Ben op werk dus mobiel, doe eens linkjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, de seksscenes zijn sws ongeloofwaardig, zie m'n topic van laatst.
KLB / Neppe zoen/seksscenesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben op werk dus mobiel, doe eens linkje
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zullen wij eens een ongeloofwaardige sexscene neerzetten?
Terechte klacht, vooral dat suprrduidelijk naast of boven de clit beffen. Of superwild met hun hoofd schudden als ze 'beffen' kan dat echt niet handelen da's nooit lekkerquote:
Zal wel door een man geschreven zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Terechte klacht, vooral dat suprrduidelijk naast of boven de clit beffen. Of superwild met hun hoofd schudden als ze 'beffen' kan dat echt niet handelen da's nooit lekker!
Waar kan je ze aangeven?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
Gezocht. Keurige Nijmeegse bejaardenbestelers
Nootjes & DeeweeC
[ afbeelding ]
Benjaminsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:13 schreef Salatrel het volgende:
zo eens even kijken hoeveel benjamins ik dit jaar weer terug krijg van de belastingdienst
Hahaha @ semi-gelijkenisquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
Nootjes & DeeweeC
[ afbeelding ]
WTF, dat is letterlijk 1 minuut hier vandaanquote:Een explosief dat zaterdagmiddag bij een café in Amsterdam naar binnen was gegooid, is door de Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) verwijderd. Dat meldt de politie. Om wat voor explosief het gaat wil een woordvoerder niet zeggen.
De woningen boven het café aan het Van der Helstplein in de wijk De Pijp en naastgelegen winkels zijn enige tijd ontruimd geweest. Nadat de EOD het explosief had onderzocht en meegenomen konden bewoners en personeel terugkeren.
Het café was op het moment dat het explosief naar binnen werd gegooid, gesloten. Niemand is gewond geraakt. De politie doet na het vertrek van de EOD nog forensisch onderzoek in het café. Over de dader is niets bekend.
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vanmiddag in m'n AH liep, schrok me de tering. RIP.
En als je nou iets heel erg nodig hebt wat bij jouw AH uitverkocht is? Dan is mijn Appie toch het dichtst bij?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
EOD haalt explosief uit café in Amsterdam
[..]
WTF, dat is letterlijk 1 minuut hier vandaan!
[..]
Haha. Ik zou nooit jouw AH betreden
.
Zijn er volgens mij 3 of 4 die ongeveer even ver zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En als je nou iets heel erg nodig hebt wat bij jouw AH uitverkocht is? Dan is mijn Appie toch het dichts bij?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
Nootjes & DeeweeC
[ afbeelding ]
Chaiquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Haaj. Kon vanochtend nog niet posten, pas vanaf de tijd dat ik mijn ban kreeg weer.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
Nootjes & DeeweeC
[ afbeelding ]
Lijkt me echt pijnlijk als ze precies op je tepel gaan tatoeëren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze nipple tattoo nemen.
"Voelt vast ongeveer hetzelfde als die zwarte haren die ik daar soms uittrek" dacht je he.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me echt pijnlijk als ze precies op je tepel gaan tatoeëren.![]()
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
"Voelt vast ongeveer hetzelfde als die zwarte haren die ik daar soms uittrek" dacht je he..
Nee.quote:
Toeval, ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toeval, ik ook niet.Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toeval, ik ook niet.Waarom niet?! Ben je dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Zit te lannen als volbroed autist.quote:
Bijna, zie je bij de poort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit te lannen als volbroed autist.
[..]
Bijna, zie je bij de poort.Hel is veel leuker, your loss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Zou je pijn verzachten met ijsklontjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me echt pijnlijk als ze precies op je tepel gaan tatoeëren.![]()
Heb liever drugs.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je pijn verzachten met ijsklontjes.
Sta je nu in de kroeg dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef tetouaribo het volgende:
Carnaval is leuker dan ik verwachtte.
Moet jij zeggen.quote:
"Wezen stappen"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik was gister wezen stappen.
Braddie doet dat gewoon thuis.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik was gister wezen stappen.
Gvd.quote:
Ja, ik hoop het ook.quote:
je ph zegt andersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf niet als stoner
quote:
Las deze van 'm gisterenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef Chloroform het volgende:
GC / vrouwemeisjes heerenveen verzameltopic.
Sinds ik die FOK!docu over hem heb gezien, moet ik altijd beetje huilen als ik hem zie posten.
Mijn god, eerste paar posts gelezen, wtf man.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Las deze van 'm gisteren.
KLB / soms geil zijn.
Je bent niet gestikt zie ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn god, eerste paar posts gelezen, wtf man.Bijna geen zin meer in m'n tosti.
Nee sorry, morgen weer een kans om te stikken. Ik hou je op de hoogte.quote:
Wow.quote:
Zeker carnaval gevierd in Limburg hueheuehueheheuequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef tetouaribo het volgende:
Carnaval is leuker dan ik verwachtte.
Plaats die post terug met je modpowersquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent wel bezig, de laatste tijd.
Foto is al verwijderd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Plaats die post terug met je modpowers.
Waarom post je 'm dan überhaupt? Voor die halve pageview in de afgelopen 10 minuten?quote:
Haha.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom post je 'm dan überhaupt? Voor die halve pageview in de afgelopen 10 minuten?
Jij bent zo'n rare vogel hè.
Och, we doen allemaal weleens iets, en dan denk je een paar tellen later, toch maar niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom post je 'm dan überhaupt? Voor die halve pageview in de afgelopen 10 minuten?
Jij bent zo'n rare vogel hè.
Frank_1978.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, we doen allemaal weleens iets, en dan denk je een paar tellen later, toch maar niet.
Hij doet het ook vaak in US/LIF.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, we doen allemaal weleens iets, en dan denk je een paar tellen later, toch maar niet.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Op vakantie met je vriendin, modus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Subtiele dissIk zou maar eens met Janna op stap gaan, mortaxx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Subtiele dissIk snap m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
Doe het voor de mensheid:$:$
Subtiele dissZozo veel matches jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
![]()
Subtiele diss246 matches oh mi gawdddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
Dat valt een beetje tegen, natuurlijk.quote:
Like mij terug danquote:
Hoeveel heb jij er Frank?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt een beetje tegen, natuurlijk.
Hoe ging het gesprek dan Dima?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb er 26
maar ik heb meerdere kere verwijderd
dus ik denk in totaal 50
ik ben paar dagen terug ook door UvA studente meisje aangesproke
maar gesprek bloedde al vrij snel dood en leidde derhalve tot niks
Ja maar ik like ook misschien maar 5% ofzoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt een beetje tegen, natuurlijk.
Nou ja, ik klets maar wat uit mijn nek hoor, ik weet niet eens waar het over gaatquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CURVEFEVER
Room: waarbij?
ww: aardbei
Zit nie meer op Tinder.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Like mij terug dan
[..]
Hoeveel heb jij er Frank?
50 is niet verkeerd tochquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb er 26
maar ik heb meerdere kere verwijderd
dus ik denk in totaal 50
ik ben paar dagen terug ook door UvA studente meisje aangesproke
maar gesprek bloedde al vrij snel dood en leidde derhalve tot niks
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, ik klets maar wat uit mijn nek hoor, ik weet niet eens waar het over gaat.
Dat werkt vaak niet. Waarom oefen je niet op FOK! Gewoon ntm een dm sturen. Als het doodloopt opnieuw beginnenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt vaak niet. Waarom oefen je niet op FOK! Gewoon ntm een dm sturen. Als het doodloopt opnieuw beginnen
Zogenaam kieskeurigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar ik like ook misschien maar 5% ofzo
Grote kans dat ik niet eens reageerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt vaak niet. Waarom oefen je niet op FOK! Gewoon ntm een dm sturen. Als het doodloopt opnieuw beginnen
Zal ik je aanbevelen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel ander meisje op het oog op aanraden van iemand maar komt zo desperate over dus ik dm gewoon niet
komt toch nooit van ik heb die chat game niet
en ik ben nu al vrij lang bezig met chatgame dus
Je moet een vrolijk gekleurde feestmuts op je hoofd zetten, dat vinden vrouwen gezellig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel ander meisje op het oog op aanraden van iemand maar komt zo desperate over dus ik dm gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft je vader je moeder verkracht ofzo, dat je zo weinig skills hebt m.b.t. vrouwen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Heyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Niet zo stoer doen pls, je bent zo wanhopig dat je elke meid die op 2 benen rondloopt zou bespringen als je de kans kreeg hahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Alsof ik zou sturen, pls
Deze highclass kehba hahahaa
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Modus het volgende:
Ik heb 100 matches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was not disappointed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Welke vrouw zit er nou op een man te wachten die bedelt om seks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet een vrolijk gekleurde feestmuts op je hoofd zetten, dat vinden vrouwen gezellig.
Valt me toch tegen van je, zo'n nare, felle opmerking, gericht op de persoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen pls, je bent zo wanhopig dat je elke meid die op 2 benen rondloopt zou bespringen als je de kans kreeg hahaha
Ach als hij me uitmaakt voor kehba (=hoer) kan hij ook wel wat terug verwachtenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van je, zo'n nare, felle opmerking, gericht op de persoon.
Zeg JIJ.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen en hun hosseltechnieken. Als je als man dezelfde strategie gebruikt rennen ze gelijk andere richting weg ik heb een paar concrete voorbeelden van meisjes naar mij:
[..]
[..]
[..]
()
[..]
Ah, kehba betekent hoer. Toch weer wat geleerd vanavond.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ach als hij me uitmaakt voor kehba (=hoer) kan hij ook wel wat terug verwachten
Leer mij, meester.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Vrouwen hebben echt geen game
Opa frankquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar jullie moeten wel wat vriendelijker doen, onderling. Dat wel.
Waarom probeer je het niet in nl?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
(khad gereageerd op blowjob oproepje van stelletje, man zou op achterbank zitten en dan moest ik haar eerst finger fucken en titty sucken en dan zou ze condoom omdoen en mij pijpen, helaas in west amerika)
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
(Jongentje)
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat jouw glimlach menig vrouwenhart doet smelten, ik ben niet zo'n rokkenjager, dus ik houd me er buiten.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Modus het volgende:
Ik heb 100 matches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is net of ik er door een aquarium naar kijk.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is net of ik er door een aquarium naar kijk.
ze heeft je geroken hahaquote:
Was er net ook hoor, maar niemand mag mij dus gewoon even lay low toch.quote:
Heb je nou al een baan of niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft je geroken haha
feromonen
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was er net ook hoor, maar niemand mag mij dus gewoon even lay low toch.
Haha kutleven.quote:
Ahw, warm gevoel van binnen gekregen.quote:
Probeer de Action ofzo. Hier werkt zo'n dude bij de Action, heeft zo'n Goku-kapsel alles. Zou zo jouw oudere broer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
laatste afwijzing was bij de blokker hier in buurt
andere kandidaten hadden beter profiel
Hehequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef Modus het volgende:
Gewoon even naar de USA voor een fingerjob met een chavmilf van 47 jatog. Beats rukken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
heeft zo'n Goku-kapsel alles. Zou zo jouw oudere broer
Jellyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef Modus het volgende:
Gewoon even naar de USA voor een fingerjob met een chavmilf van 47 jatog. Beats rukken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef Modus het volgende:
Heb je weleens vaker gezegd, jij praat jezelf een soort onververmogen aan. Zelfde met afspraakjes, je bent niet lelijk, verre van, je bent niet dom, je kunt prima uit de voeten, allen je zegt telkens tegen jezelf dat het niet lukt. Wel, dan lukt het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
laatste afwijzing was bij de blokker hier in buurt
andere kandidaten hadden beter profiel
Deze gedachtegangquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]meen je die
bij action werken wel leuke meisjes hier ja
Nee ik heb email gekregen van de blokker dat andere kandidaten een geschikter profiel hadden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je weleens vaker gezegd, jij praat jezelf een soort onververmogen aan. Zelfde met afspraakjes, je bent niet lelijk, verre van, je bent niet dom, je kunt prima uit de voeten, allen je zegt telkens tegen jezelf dat het niet lukt. Wel, dan lukt het niet.
Zelfde met een bijbaantje, natuurlijk kun jij prima een bijbaantje naast je studie hebben.
Je moet gewoon wat minder in beperkingen denken.
Ja, hij lijkt wel op jou. Op dat kapsel na dan, maar dat wilde ik gewoon even vertellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]meen je die
bij action werken wel leuke meisjes hier ja
je weet neit eens hoe ik er uitz iequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt wel op jou. Op dat kapsel na dan, maar dat wilde ik gewoon even vertellen.
Jawel, je bent een soort Modus maar dan Turks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je weet neit eens hoe ik er uitz ie
thx voor de tip er zijn aardig wat vacatures hiervan, alleen niet in mijn stad wel eentje paar km verderop in dorpjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer de Action ofzo. Hier werkt zo'n dude bij de Action, heeft zo'n Goku-kapsel alles. Zou zo jouw oudere broer kunnen zijn.
sws dat die goku man niet eens doet liften dus kan niet op mij lijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, je bent een soort Modus maar dan Turks.
Dan weer verder. Jij kijkt te veel naar het negatieve - hoewel dat inderdaad zwaarder weegt -.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb email gekregen van de blokker dat andere kandidaten een geschikter profiel hadden.
Haha jawel man, hij is breder dan krio.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sws dat die goku man niet eens doet liften dus kan niet op mij lijken
Solliciteren dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
thx voor de tip er zijn aardig wat vacatures hiervan, alleen niet in mijn stad wel eentje paar km verderop in dorpje
en iets verder weg in andere steden hebben ze ook
Ik ben ook bij de macdonald afgewezen, lager solliciteren kan eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan weer verder. Jij kijkt te veel naar het negatieve - hoewel dat inderdaad zwaarder weegt -.
Probeer het eens als vuilnisman. Toen ik vroeger student was en mijn geld moest verdienen, deed ik dat door mensen hun klerezooi op te halen. Het verdient bijzonder goed, zeker voor een student. Stuur eens mail naar het gebeuren van jouw stad.
wachtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, je bent een soort Modus maar dan Turks.
quote:
jawel ben al bijna 24quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent toch echt niet zo desperate?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit echt denk je Chloro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |