Haha ja echt he elke keer die fotoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat jij zo vaak die zelfde foto post. =$
Morgen als fee in ieder gevalquote:
Jellyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan morgen met m'n Brabomattie naar Brabant voor carnaval, not sure if down2ride.
Geen idee wat ik ervan moet verwachten, en als hij hard gaat en ik 'm kwijtraak oid sta ik er alleen voorquote:
Work your magic. =$quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan morgen met m'n Brabomattie naar Brabant voor carnaval, not sure if down2ride.
Hoe ga je verkleed dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is van Boxtel.
Vier jij ook carnaval Krikri?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Work your magic. =$
[..]Waar in Brabant?
Volgens mij gaan mensen je wel raar aankijken als je 'normaal' gekleed bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck, zeg je wat. Niet aan die ongein meedoen als buitenstaander is zeker al helemaal een faux pas?
[ afbeelding ]
Misschien als F1871.
Daar ben ik onlangs nog een paar keer geweest omg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is van Boxtel.
Ja je moet wel verkleed. Enquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck, zeg je wat. Niet aan die ongein meedoen als buitenstaander is zeker al helemaal een faux pas?
[ afbeelding ]
Misschien als F1871.
Ja ik ga als Sugar Lee Hooper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
LOL, als ik al meega ga ik dit srs doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen je wel raar aankijken als je 'normaal' gekleed bentJa met die outfit heb je gegarandeerd succes bij de brabochicks
Of deze
[ afbeelding ]
R.I.P.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik ga als Sugar Lee Hooper.Gewoon als Swizz Beatz gaan, hoef je alleen zonnebril op te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom vier je het niet?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Gewoon als Swizz Beatz gaan, hoef je alleen zonnebril op te doen
Ga jij dan mee als mijn Alicia?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Gewoon als Swizz Beatz gaan, hoef je alleen zonnebril op te doenMaar waarom vier je het niet?
Swizz Beatz, is an American hip hop recording artist, record producer, and composer from New York City, New York.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef tetouaribo het volgende:
Ligt het aan mij of is swizz beats niet een label?
Smooth ;$ Ja ik snap je, die muziek is ook niksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga jij dan mee als mijn Alicia?Hoef je alleen hele hoge hakken aan te doen.
Misschien ga ik wel een dag of zo, maar kroegen stampvol met zatte mensen en carnavalsmuziek trek ik niet zo lang.
Zo, waar ben jij geweest vandaag?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef tetouaribo het volgende:
Ligt het aan mij of is swizz beats niet een label?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |