quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
En ja ik weet het, ik ben knap en ik kan gitaar spelen dus wtf zeik ik ik hoef alleen maar naar een club te gaan en heb zo mn hele hand vol kutten maar dat is gewoon mijn stijl niet snap je.
Nou, succes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
neuk nog liever met een dooie vogel
Zucht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
En ja ik weet het, ik ben knap en ik kan gitaar spelen dus wtf zeik ik ik hoef alleen maar naar een club te gaan en heb zo mn hele hand vol kutten maar dat is gewoon mijn stijl niet snap je. Ik ben meer van de reservering. (nee niet hoeren, fack dat.. neuk nog liever met een dooie vogel, ik bedoel dat ik niet in een grote groep mensen wil zoenen en voelen enzo)
Wat is er nou weer een probleem ? :/quote:
Nee, dat is één keer plezier en daarna onplezier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon in de bosjes langs het fietspad wachten op een goed moment.
Omdat je op je 10e sowieso maagd bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Hoe kun je 30 jaar zijn en 20 jaar maagd?
Right... Ik ken een zekere Dutroux, Benno enzo... Die dachten daar anders overquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je op je 10e sowieso maagd bent.
Ts was misdienaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Hij telt de eerste 10 jaar van zijn leven niet mee omdat kinderen doorgaans niet seksueel actief zijn? Of hij is niet helemaal lekker, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Laat hem toch in de waan, laat hem toch in de waan.quote:
Dacht dat dat wel duidelijk was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hij telt de eerste 10 jaar van zijn leven niet mee omdat kinderen doorgaans niet seksueel actief zijn?
Johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Gloorbek het volgende:
Kwam je advertentie al tegen op marktpaats...
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ja 3x in mn leven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Heb je eigenlijk al ooit een tongzoen gehad?
Als er nou meisjes in mn buurt waren die er open over waren dat ze zelf ook zin hadden dan had ik er wat aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Copthorne het volgende:
Als de OP echt is: Je komt janken dat je maagd bent en dat er geen knappe dames in je vriendenkring zitten, maar erop uittrekken om andere dames te ontmoeten is ook geen optie...
je hebt het aan jezelf te wijten. En hier erover klagen helpt doorgaans ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |