Nee, er wordt een beetje lafjes op het dijbeen of in de lucht gelikt.quote:
Misschien kan ik een filmpje vinden waarin het wel goed gebeurt. Even zoeken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:14 schreef Sauslepel het volgende:
Upload een filmpje waarin je laat zien hoe het wel moet.
Komt dat filmpje nog of heb je er 1 gevonden en zit je nu te soppen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
Misschien kan ik een filmpje vinden waarin het wel goed gebeurt. Even zoeken.
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb je zelf geen behoefte aan een vriendin, eigenlijk?
Niks. Ok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?Ja, ik wil wel een vriendin.
Oké, geen probleem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Was gewoon interesse eigenlijk
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef zarGon het volgende:
hodfrdomme
ben bij episode 7 pas, met je spoiler
ja zo echt wel, ik wist dat je van al die zoenscenes dat je deze zou nemenquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
. Zag je van mijlenver aankomen.
Mijn genotsknots vond dat ookquote:
Banshee! Daar zitten goeie scenes in!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:35 schreef Livyatan het volgende:
Kijk dan maar 's naar Spartacus. Daar zie je werkelijk alles. Man-vrouw, man-man, vrouw-vrouw. En iedere aflevering word je overstroomd met rondborstige dames met brede heupen.
En ook voor de mensen die naakte piemels willen zien; you wish you get.
Heel wat realistischer allemaal dan dat filmpje on de OP
Sarah Michelle Gellar in Cruel Intentions.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
Misschien kan ik een filmpje vinden waarin het wel goed gebeurt. Even zoeken.
Ha! Gayyyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |