quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
Gezocht. Keurige Nijmeegse bejaardenbestelers
Nootjes & DeeweeC
[ afbeelding ]
Chaiquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Haaj. Kon vanochtend nog niet posten, pas vanaf de tijd dat ik mijn ban kreeg weer.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
Gezocht. Keurige Nijmeegse bejaardenbestelers
Nootjes & DeeweeC
[ afbeelding ]
Lijkt me echt pijnlijk als ze precies op je tepel gaan tatoeėren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze nipple tattoo nemen.
"Voelt vast ongeveer hetzelfde als die zwarte haren die ik daar soms uittrek" dacht je he.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me echt pijnlijk als ze precies op je tepel gaan tatoeėren.![]()
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
"Voelt vast ongeveer hetzelfde als die zwarte haren die ik daar soms uittrek" dacht je he..
Nee.quote:
Toeval, ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toeval, ik ook niet.Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toeval, ik ook niet.Waarom niet?! Ben je dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Zit te lannen als volbroed autist.quote:
Bijna, zie je bij de poort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit te lannen als volbroed autist.
[..]
Bijna, zie je bij de poort.Hel is veel leuker, your loss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Zou je pijn verzachten met ijsklontjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me echt pijnlijk als ze precies op je tepel gaan tatoeėren.![]()
Heb liever drugs.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je pijn verzachten met ijsklontjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |