Ach als hij me uitmaakt voor kehba (=hoer) kan hij ook wel wat terug verwachtenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van je, zo'n nare, felle opmerking, gericht op de persoon.
Zeg JIJ.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen en hun hosseltechnieken. Als je als man dezelfde strategie gebruikt rennen ze gelijk andere richting weg ik heb een paar concrete voorbeelden van meisjes naar mij:
[..]
[..]
[..]
()
[..]
Ah, kehba betekent hoer. Toch weer wat geleerd vanavond.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ach als hij me uitmaakt voor kehba (=hoer) kan hij ook wel wat terug verwachten
Leer mij, meester.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Vrouwen hebben echt geen game
Opa frankquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar jullie moeten wel wat vriendelijker doen, onderling. Dat wel.
Waarom probeer je het niet in nl?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
(khad gereageerd op blowjob oproepje van stelletje, man zou op achterbank zitten en dan moest ik haar eerst finger fucken en titty sucken en dan zou ze condoom omdoen en mij pijpen, helaas in west amerika)
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
(Jongentje)
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat jouw glimlach menig vrouwenhart doet smelten, ik ben niet zo'n rokkenjager, dus ik houd me er buiten.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Modus het volgende:
Ik heb 100 matches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Het is net of ik er door een aquarium naar kijk.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is net of ik er door een aquarium naar kijk.
ze heeft je geroken hahaquote:
Was er net ook hoor, maar niemand mag mij dus gewoon even lay low toch.quote:
Heb je nou al een baan of niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft je geroken haha
feromonen
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was er net ook hoor, maar niemand mag mij dus gewoon even lay low toch.
Haha kutleven.quote:
Ahw, warm gevoel van binnen gekregen.quote:
Probeer de Action ofzo. Hier werkt zo'n dude bij de Action, heeft zo'n Goku-kapsel alles. Zou zo jouw oudere broer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
laatste afwijzing was bij de blokker hier in buurt
andere kandidaten hadden beter profiel
Hehequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef Modus het volgende:
Gewoon even naar de USA voor een fingerjob met een chavmilf van 47 jatog. Beats rukken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
heeft zo'n Goku-kapsel alles. Zou zo jouw oudere broer
Jellyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef Modus het volgende:
Gewoon even naar de USA voor een fingerjob met een chavmilf van 47 jatog. Beats rukken.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef Modus het volgende:
Heb je weleens vaker gezegd, jij praat jezelf een soort onververmogen aan. Zelfde met afspraakjes, je bent niet lelijk, verre van, je bent niet dom, je kunt prima uit de voeten, allen je zegt telkens tegen jezelf dat het niet lukt. Wel, dan lukt het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
laatste afwijzing was bij de blokker hier in buurt
andere kandidaten hadden beter profiel
Deze gedachtegangquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]meen je die
bij action werken wel leuke meisjes hier ja
Nee ik heb email gekregen van de blokker dat andere kandidaten een geschikter profiel hadden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je weleens vaker gezegd, jij praat jezelf een soort onververmogen aan. Zelfde met afspraakjes, je bent niet lelijk, verre van, je bent niet dom, je kunt prima uit de voeten, allen je zegt telkens tegen jezelf dat het niet lukt. Wel, dan lukt het niet.
Zelfde met een bijbaantje, natuurlijk kun jij prima een bijbaantje naast je studie hebben.
Je moet gewoon wat minder in beperkingen denken.
Ja, hij lijkt wel op jou. Op dat kapsel na dan, maar dat wilde ik gewoon even vertellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]meen je die
bij action werken wel leuke meisjes hier ja
je weet neit eens hoe ik er uitz iequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt wel op jou. Op dat kapsel na dan, maar dat wilde ik gewoon even vertellen.
Jawel, je bent een soort Modus maar dan Turks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je weet neit eens hoe ik er uitz ie
thx voor de tip er zijn aardig wat vacatures hiervan, alleen niet in mijn stad wel eentje paar km verderop in dorpjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer de Action ofzo. Hier werkt zo'n dude bij de Action, heeft zo'n Goku-kapsel alles. Zou zo jouw oudere broer kunnen zijn.
sws dat die goku man niet eens doet liften dus kan niet op mij lijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, je bent een soort Modus maar dan Turks.
Dan weer verder. Jij kijkt te veel naar het negatieve - hoewel dat inderdaad zwaarder weegt -.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb email gekregen van de blokker dat andere kandidaten een geschikter profiel hadden.
Haha jawel man, hij is breder dan krio.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sws dat die goku man niet eens doet liften dus kan niet op mij lijken
Solliciteren dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
thx voor de tip er zijn aardig wat vacatures hiervan, alleen niet in mijn stad wel eentje paar km verderop in dorpje
en iets verder weg in andere steden hebben ze ook
Ik ben ook bij de macdonald afgewezen, lager solliciteren kan eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan weer verder. Jij kijkt te veel naar het negatieve - hoewel dat inderdaad zwaarder weegt -.
Probeer het eens als vuilnisman. Toen ik vroeger student was en mijn geld moest verdienen, deed ik dat door mensen hun klerezooi op te halen. Het verdient bijzonder goed, zeker voor een student. Stuur eens mail naar het gebeuren van jouw stad.
wachtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, je bent een soort Modus maar dan Turks.
quote:
jawel ben al bijna 24quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent toch echt niet zo desperate?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit echt denk je Chloro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |