Plaats die post terug met je modpowersquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent wel bezig, de laatste tijd.
Foto is al verwijderd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Plaats die post terug met je modpowers.
Waarom post je 'm dan überhaupt? Voor die halve pageview in de afgelopen 10 minuten?quote:
Haha.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom post je 'm dan überhaupt? Voor die halve pageview in de afgelopen 10 minuten?
Jij bent zo'n rare vogel hè.
Och, we doen allemaal weleens iets, en dan denk je een paar tellen later, toch maar niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom post je 'm dan überhaupt? Voor die halve pageview in de afgelopen 10 minuten?
Jij bent zo'n rare vogel hè.
Frank_1978.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, we doen allemaal weleens iets, en dan denk je een paar tellen later, toch maar niet.
Hij doet het ook vaak in US/LIF.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, we doen allemaal weleens iets, en dan denk je een paar tellen later, toch maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Op vakantie met je vriendin, modus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Subtiele dissIk zou maar eens met Janna op stap gaan, mortaxx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Subtiele dissIk snap m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
Doe het voor de mensheid:$:$
Subtiele dissZozo veel matches jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
![]()
Subtiele diss246 matches oh mi gawdddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkt weer!
Dat valt een beetje tegen, natuurlijk.quote:
Like mij terug danquote:
Hoeveel heb jij er Frank?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt een beetje tegen, natuurlijk.
Hoe ging het gesprek dan Dima?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb er 26
maar ik heb meerdere kere verwijderd
dus ik denk in totaal 50
ik ben paar dagen terug ook door UvA studente meisje aangesproke
maar gesprek bloedde al vrij snel dood en leidde derhalve tot niks
Ja maar ik like ook misschien maar 5% ofzoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt een beetje tegen, natuurlijk.
Nou ja, ik klets maar wat uit mijn nek hoor, ik weet niet eens waar het over gaatquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CURVEFEVER
Room: waarbij?
ww: aardbei
Zit nie meer op Tinder.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Like mij terug dan
[..]
Hoeveel heb jij er Frank?
50 is niet verkeerd tochquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb er 26
maar ik heb meerdere kere verwijderd
dus ik denk in totaal 50
ik ben paar dagen terug ook door UvA studente meisje aangesproke
maar gesprek bloedde al vrij snel dood en leidde derhalve tot niks
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, ik klets maar wat uit mijn nek hoor, ik weet niet eens waar het over gaat.
Dat werkt vaak niet. Waarom oefen je niet op FOK! Gewoon ntm een dm sturen. Als het doodloopt opnieuw beginnenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt vaak niet. Waarom oefen je niet op FOK! Gewoon ntm een dm sturen. Als het doodloopt opnieuw beginnen
Zogenaam kieskeurigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar ik like ook misschien maar 5% ofzo
Grote kans dat ik niet eens reageerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt vaak niet. Waarom oefen je niet op FOK! Gewoon ntm een dm sturen. Als het doodloopt opnieuw beginnen
Zal ik je aanbevelen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel ander meisje op het oog op aanraden van iemand maar komt zo desperate over dus ik dm gewoon niet
komt toch nooit van ik heb die chat game niet
en ik ben nu al vrij lang bezig met chatgame dus
Je moet een vrolijk gekleurde feestmuts op je hoofd zetten, dat vinden vrouwen gezellig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb wel ander meisje op het oog op aanraden van iemand maar komt zo desperate over dus ik dm gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft je vader je moeder verkracht ofzo, dat je zo weinig skills hebt m.b.t. vrouwen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Heyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Niet zo stoer doen pls, je bent zo wanhopig dat je elke meid die op 2 benen rondloopt zou bespringen als je de kans kreeg hahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Alsof ik zou sturen, pls
Deze highclass kehba hahahaa
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Modus het volgende:
Ik heb 100 matches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was not disappointed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Welke vrouw zit er nou op een man te wachten die bedelt om seks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet een vrolijk gekleurde feestmuts op je hoofd zetten, dat vinden vrouwen gezellig.
Valt me toch tegen van je, zo'n nare, felle opmerking, gericht op de persoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen pls, je bent zo wanhopig dat je elke meid die op 2 benen rondloopt zou bespringen als je de kans kreeg hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |