SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik denk dat de ziekenhuizen in het oosten zich moeten voorbereiden op flink wat alcoholvergiftigingen vanavond
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Had al 7-1 moeten staanVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Met Lesley de Sa en Siggy in de spitsquote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kunnen we in de JC Schaal tenminste revanche nemen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Trieste figuurtjes. Ongelofelijk zeg. Dood aan ze. die vuurwerksupporters dan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dit is wel voer voor een documentaire van Andere Tijden Sport over 15 jaar...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Is toch gewoon triest dit. Ik heb veel matige tot slechte Ajax selecties gezien maar dit is het dieptepunt. Er zit er geen een tussen met wat kwaliteit op de fucking keeper na.quote:![]()
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.Oh.![]()
Gaat goed hoor, want kampioenquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.RED ONS HENNIEGOD![]()
Komen weer jeugdspelers door die de kans moeten krijgen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.![]()
![]()
Mwoah, denk dat vier kampioenschappen op rij toch iets overtuigender is dan een verloren bekerfianle.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.![]()
Ik mis Eriksen, Suarez en Vertonghen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon triest dit. Ik heb veel matige tot slechte Ajax selecties gezien maar dit is het dieptepunt. Er zit er geen een tussen met wat kwaliteit op de fucking keeper na.Oh.![]()
Nee want offdayquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Om je dood te schamen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon triest dit. Ik heb veel matige tot slechte Ajax selecties gezien maar dit is het dieptepunt. Er zit er geen een tussen met wat kwaliteit op de fucking keeper na.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Maakt nie uit joh , want kampioen , alles gaat goed .quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En we hebben dit seizoen veel balbezit gehad. Jammer dat ze er totaal geen klote van kunnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is te hopen dat Feyenoord punten gaat verspelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De 20ste van dit seizoen toch? Maar nu van de complete club, inclusief supporters.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Zijn er nog een aantal van een iets minder kaliber die gewoon zouden uitblinken in dit Ajax zonder moeite.quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis Eriksen, Suarez en Vertonghen.![]()
Dat veldspel in balbezit als ze achter staan is echt treurig. Als Ajax voorstaat kunnen ze redelijk goed combinatiespel op de mat liggen maar zodra ze achterstaan dan zijn het alleen maar tikjes terug en breed.quote:![]()
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandigquote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aankopen voor de komende zomer zijn Overgoor en Beerens .
Genot![]()
Kennedy Bakiorciuglu en Ismael Urzaiz.quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er nog een aantal van een iets minder kaliber die gewoon zouden uitblinken in dit Ajax zonder moeite.Oh.![]()
Ach we hebben Serero al voor die positie.quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandig![]()
![]()
Luquequote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kennedy Bakiorciuglu en Ismael Urzaiz.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd welke veteraan ze gaan strikken als Poulsen weggaat .quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandigRED ONS HENNIEGOD![]()
Over 4 jaar gaat Nouri debuteren. Even wachten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandigOh.![]()
VAN DER VAART IN DE SPITSquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke veteraan ze gaan strikken als Poulsen weggaat .![]()
Fernandez erbij als ervaren spitsquote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aankopen voor de komende zomer zijn Overgoor en Beerens .
GenotSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij de B1 waar wel kwaliteit zit.quote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je laat Kishna toch niet invallen nuWaar zit die De Boer joh met zijn kop
Oh.![]()
Speelt deze wedstrijd zich af in de Kuip of in the Twilight Zone? Wat een trieste bende
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(![]()
Dat hij die dan opstelt die hadden het beter gedaan dan deze rotzooiquote:Op zondag 20 april 2014 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de B1 waar wel kwaliteit zit.![]()
Heb er nu al medelijden meequote:Op zondag 20 april 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Zivkovic is onze enige aankoop dit jaar denk ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
Een gokje zoals Sana kan nog!quote:Op zondag 20 april 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Zivkovic is onze enige aankoop dit jaar denk ik.![]()
Ajax zal nog wel winnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Cerny > al onze aanvallersquote:Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
nouri > serero
fysiek zijn ze gelijkwaardig, vervangen dusOh.![]()
Kan echt niet die Serero.quote:Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
nouri > serero
fysiek zijn ze gelijkwaardig, vervangen dus![]()
Zou zonder moeite mee kunnen in dit Ajax dat is het trieste eraanquote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef wieisboos het volgende:
Misschien dat we nog hupperts ofzo halen.![]()
Messi halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Castillion ook.quote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zonder moeite mee kunnen in dit Ajax dat is het trieste eraan![]()
Dat is tegenwoordig al genoeg voor het TH. Spelers halen die meekunnen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zonder moeite mee kunnen in dit Ajax dat is het trieste eraanOh.![]()
FRANKIE NEEM JE ROTZOOI MEE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weer kampioen ole olequote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig al genoeg voor het TH. Spelers halen die meekunnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
En is de ideale schoonzoon dus past in het profielquote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig al genoeg voor het TH. Spelers halen die meekunnen.![]()
Goed verdedigd hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Om je kapot te schamenik word liever derde met aanvallend en aantrekkelijk voetbal dan kampioen met dit armoedig elftal en dramatisch voetbal.
![]()
Siem de Jong is de norm.quote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En is de ideale schoonzoon dus past in het profiel
Degelijk saai en middelmaatOh.![]()
Arsenal is dan misschien wel een geschikte club voor jequote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Scorpie het volgende:
Om je kapot te schamenik word liever derde met aanvallend en aantrekkelijk voetbal dan kampioen met dit armoedig elftal en dramatisch voetbal.
![]()
Ben ik al fan van.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Arsenal is dan misschien wel een geschikte club voor je![]()
Wat is dit gewoon treurig, en dan met name 'meneer-ik-wil-meer-speelminuten' Denswil en 'ik-zit-al-hele-seizoen-niks-te-presteren' Van Rhijn... Echt bizar slecht..![]()
Die komen over 3 jaar.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel inziet dat er toch echt wel wat kwaliteit bij mag.Oh.![]()
Jammer. Net niet gelukt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer, verloren. Iig mooi voetbal laten zien
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Gedomineerdquote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef MouzurX het volgende:
Jammer, verloren. Iig mooi voetbal laten zienSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ajax verdiende te winnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee want dat kost geld. Dat hoort in de kluis stof te happen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we nu wat kopen dusOh.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik heb het vanochtend al voorspeldquote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
#eensdrachtmaaktmacht #fernandezscherpalseenmes![]()
WEER 5-1quote:Op zondag 20 april 2014 20:17 schreef BobW het volgende:
Voor de Johan Cruijff schaal moeten we weer tegen ze![]()
Of besteden aan het oude logo dat lijkt me een verstandig planquote:Op zondag 20 april 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want dat kost geld. Dat hoort in de kluis stof te happen.![]()
Maakte de kansen goed af, vooral in de tweede helftquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer, maar als Ajax het dan niet wint, dan maar een club als PEC. Die gun ik het wel, al had ik liever wat andere cijfers gezien.
We kunnen wel vaststellen dat de fantastische 'supporters' die met vuurwerk naar hun eigen keeper gooien hier een aandeeltje in hebben. In een poging niet te grof te worden wens ik hen allen een zeer ernstige teelbalinfectie toe.
EDIT: geen excuus dus, PEC was gewoon beter.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Oude logoquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of besteden aan het oude logo dat lijkt me een verstandig plan
Oh.![]()
Een wereldwonder dat Ajax deze wedstrijd niet gewonnen heeft.quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakte de kansen goed af, vooral in de tweede helft![]()
Juist. PEC is verdiend winnaar.quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef DeJori het volgende:
Jammer, maar als Ajax het dan niet wint, dan maar een club als PEC. Die gun ik het wel, al had ik liever wat andere cijfers gezien.
We kunnen wel vaststellen dat de fantastische 'supporters' die met vuurwerk naar hun eigen keeper gooien hier een aandeeltje in hebben. In een poging niet te grof te worden wens ik hen allen een zeer ernstige teelbalinfectie toe.
EDIT: geen excuus dus, PEC was gewoon beter.![]()
JA MAAR DAT IS BELANGRIJKquote:
Hopelijk wordt dat 410 tering tyfus hard bestraft en heffen ze dat zooitje op. Gewoon weren uit het stadion dat kut volk![]()
hoezo? jij bent hier toch?quote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal naar Ajaxshowtime voor leedvermaak![]()
Ook niet een klein beetje weggespeeld
'Wish I was old and a little sentimental'
zei in januari al dat de treble naar ajax gingquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
wij hebben dat vanochtend even flink lopen jinxen ja
helaas![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Devv het volgende:
Zo, straks even een paar kuipstoeltjes demonteren.Hij spoort echt totaal niet of welquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef Devv het volgende:
Ik vrees gewoon voor PEC Zwolle dat het een ordinaire veegpartij gaat worden. Ik gun jullie geen afgang, maar het zou er zomaar in kunnen zitten. Het is ook niet alsof het een geweldige prestatie geweest is om in de finale te komen als je naar de tegenstanders kijkt. Ajax is de eerste serieuze tegenstander die ze nu tegenkomen.![]()
![]()
Jongens ik heb hier geen TV, kan iemand de stand doorgeven van de bekerfinale?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
5-1quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb hier geen TV, kan iemand de stand doorgeven van de bekerfinale?![]()
Eens wel.quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
JA MAAR DAT IS BELANGRIJK
Hopelijk wordt dat 410 tering tyfus hard bestraft en heffen ze dat zooitje op. Gewoon weren uit het stadion dat kut volk
Hooligans
Oh.![]()
0-6quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb hier geen TV, kan iemand de stand doorgeven van de bekerfinale?![]()
33quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
Deze manquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef Devv het volgende:
Ik vrees gewoon voor PEC Zwolle dat het een ordinaire veegpartij gaat worden. Ik gun jullie geen afgang, maar het zou er zomaar in kunnen zitten. Het is ook niet alsof het een geweldige prestatie geweest is om in de finale te komen als je naar de tegenstanders kijkt. Ajax is de eerste serieuze tegenstander die ze nu tegenkomen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die heeft een goed potje gekeept. Volgens mij niks gepakt vandaag? Als ze op doel schoten vloog die bal er inquote:![]()
![]()
Ik ga PEC supporten vanaf nuquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die balaannames van SiggyEen gemiddelde VLB'er neemt de bal beter aan.
En VermeerMet z'n walgelijke kutkop. Ben blij dat dit zijn laatste wedstrijd was, flapdrol dat het is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat denken jullie? 50k ofzo, de boete?Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk hoe ontzettend veel geluk Ajax dit seizoen gehad heeft zeg. Als er óóit in de geschiedenis een kampioen van de armoede is geweest is het wel dit seizoen, mijn god zeg![]()
![]()
Deed vermeer het zo slecht dan? Lag meer aan de verdediging.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wat zal de straf zijn voor het afsteken voor het vuurwerk? Volgende wedstrijd geen supporters mee?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Bij 5 1 nog 2/3 reddingen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die heeft een goed potje gekeept. Volgens mij niks gepakt vandaag? Als ze op doel schoten vloog die bal er inHet kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Niet zo zeer geluk als incapabele tegenstanders.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk hoe ontzettend veel geluk Ajax dit seizoen gehad heeft zeg. Als er óóit in de geschiedenis een kampioen van de armoede is geweest is het wel dit seizoen, mijn god zegIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Geluk? Waar en wanneer heeft Ajax geluk gehad danquote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk hoe ontzettend veel geluk Ajax dit seizoen gehad heeft zeg. Als er óóit in de geschiedenis een kampioen van de armoede is geweest is het wel dit seizoen, mijn god zeg![]()
![]()
Hoe slecht moet de rest wel niet zijnquote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Maar wat hadden jullie het graag geweest he, kampioen van de armoede? Plus wat zegt dat wel niet over de ploegen die het NIET zijn geworden dan? Hoe beroerd zijn die wel niet?quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Dit.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef MouzurX het volgende:
Deed vermeer het zo slecht dan? Lag meer aan de verdediging.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nouja, bijvoorbeeld Cambuur uit, Roda uit, Twente thuis, PSV thuis, Vitesse uit.quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geluk? Waar en wanneer heeft Ajax geluk gehad dan
In alle wedstrijden was een overwinning nou niet echt verdiend.![]()
Die zijn er toch welquote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wat zal de straf zijn voor het afsteken voor het vuurwerk? Volgende wedstrijd geen supporters mee?![]()
![]()
Hij weigert toch breder te worden omdat hij dan niet wendbaar meer zou zijn?quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke techniek maar heeft een te homofiele mentaliteit.![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Feyenoord is veel beter maar KNJB wil het niet hebben dat ze het kampioenschap pakken.quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe slecht moet de rest wel niet zijn![]()
Zijn vriendje zal wel niet houden van breed.quote:Op zondag 20 april 2014 20:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij weigert toch breder te worden omdat hij dan niet wendbaar meer zou zijn?
Oh.![]()
Twente thuisquote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, bijvoorbeeld Cambuur uit, Roda uit, Twente thuis, PSV thuis, Vitesse uit.
In alle wedstrijden was een overwinning nou niet echt verdiend.? PSV thuis?
Vitesse uit was wel een gelukje, Roda werd 90 minuten lang onder vuur genomen en dat ze er dan in de laatste minuten wel invliegen noem ik geen geluk, Cambuur uit kan ik me zo snel niet voor de geest halen.
Feyenoord, Twente en Vitesse moeten zich pas schamen die lieten het nog veel vaker liggen.![]()
Maar ook deze wedstrijd bijvoorbeeld, PEC: 11 kansen, 5 goals. Ajax: 0 kansen, 1 goal.
Mogen van geluk spreken dat dit slechts 5-1 is geworden hoor.![]()
quote:
Als je fans zo slecht fouilleerd moet je zwaar gestraft worden.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ik zou je als supporter van een club die 6 punten achter staat op de kampioen van de armoede maar heel stil houden.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk hoe ontzettend veel geluk Ajax dit seizoen gehad heeft zeg. Als er óóit in de geschiedenis een kampioen van de armoede is geweest is het wel dit seizoen, mijn god zeg'Wish I was old and a little sentimental'
PSV thuis waren ze de eerste helft wel heel matig.quote:Op zondag 20 april 2014 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente thuis? PSV thuis?
Vitesse uit was wel een gelukje, Roda werd 90 minuten lang onder vuur genomen en dat ze er dan in de laatste minuten wel invliegen noem ik geen geluk, Cambuur uit kan ik me zo snel niet voor de geest halen.
Feyenoord, Twente en Vitesse moeten zich pas schamen die lieten het nog veel vaker liggen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Als Twente net zoveel geluk als gehad als Ajax stond het gewoon 0-2 met rust hoor, zelfde geld voor PSV. Moet je dan nog maar zien of Ajax wint. Cambuur uit scoorde Ajax geheel tegen de verhouding in in de laatste minuutquote:Op zondag 20 april 2014 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente thuis? PSV thuis?
Feyenoord, Twente en Vitesse moeten zich pas schamen die lieten het nog veel vaker liggen.![]()
![]()
Tis wat he meid, wanneer was jullie laatste prijsje ook alweer?quote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar ook deze wedstrijd bijvoorbeeld, PEC: 11 kansen, 5 goals. Ajax: 0 kansen, 1 goal.
Pizzageit is een idiootquote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou je als supporter van een club die 6 punten achter staat op de kampioen van de armoede maar heel stil houden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
met meer geluk stond het na rust 6-0 voor ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Twente net zoveel geluk als gehad als Ajax stond het gewoon 0-2 met rust hoor, zelfde geld voor PSV. Moet je dan nog maar zien of Ajax wint. Cambuur uit scoorde Ajax geheel tegen de verhouding in in de laatste minuut![]()
Zzz beetje zielig dat je zolang hebt moeten wachten op een verlies van Ajax om je mening te komen ventileren hierquote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Twente net zoveel geluk als gehad als Ajax stond het gewoon 0-2 met rust hoor, zelfde geld voor PSV. Moet je dan nog maar zien of Ajax wint. Cambuur uit scoorde Ajax geheel tegen de verhouding in in de laatste minuut![]()
![]()
En de tweede helft weer veel beter en wat is nou het belangrijkste de stand bij rust of aan het einde?quote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV thuis waren ze de eerste helft wel heel matig.![]()
8-1 hadden ze nog niet hoeven klagen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Mogen van geluk spreken dat dit slechts 5-1 is geworden hoor.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
2x in de blessuretijd zelfsquote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Die komt, over 3 weken. Ajax wordt geen kampioen dit seizoen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis wat he meid, wanneer was jullie laatste prijsje ook alweer?![]()
Staat genoteerd.quote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die komt, over 3 weken. Ajax wordt geen kampioen dit seizoen.![]()
Normaal gesproken degradatie.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wat zal de straf zijn voor het afsteken voor het vuurwerk? Volgende wedstrijd geen supporters mee?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
bedanktquote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die komt, over 3 weken. Ajax wordt geen kampioen dit seizoen.
dit had ik echt even nodig![]()
Alsof alle andere teams geen 'geluk' haddenquote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, bijvoorbeeld Cambuur uit, Roda uit, Twente thuis, PSV thuis, Vitesse uit.
In alle wedstrijden was een overwinning nou niet echt verdiend.ga toch weg. Ajax gewoon verdiend kampioen, de rest was gewoon niet goed genoeg om aanspraak te maken op het kampioenschap.
![]()
Ai de trolletjes zijn er weer hoor
Leuk voor een club als PEC dat zij een prijs winnen verder, ik gun zo'n club het veel meer dan clubs als Feyenoord of PSV.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Net zo stil als de kampioen van de armoede.quote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou je als supporter van een club die 6 punten achter staat op de kampioen van de armoede maar heel stil houden.![]()
Ach, heeft de anti - Ajax supporter ook weer eens wat te juichen.'Wish I was old and a little sentimental'
jullie hadden ook pech he toen je 3 keer verloor van dit ploegjequote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
hoe stil moet je dan wel niet zijn als je daar 4 plekken onder eindigtquote:Op zondag 20 april 2014 20:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Net zo stil als de kampioen van de armoede.![]()
HMF ben jij dat?quote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die komt, over 3 weken. Ajax wordt geen kampioen dit seizoen.![]()
Mwhah, Ajax heeft dit seizoen echt aanzienlijk meer geluk gehad dan afgelopen seizoenen hoor. Veel wedstrijden gewonnen waar ze gewoon echt de mindere waren.quote:Op zondag 20 april 2014 20:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof alle andere teams geen 'geluk' haddenga toch weg. Ajax gewoon verdiend kampioen, de rest was gewoon niet goed genoeg om aanspraak te maken op het kampioenschap.
![]()
Maar ze zijn binnenkort wel een DVD ervan rijker.quote:Op zondag 20 april 2014 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jullie hadden ook pech he toen je 3 keer verloor van dit ploegje![]()
Nee gewoon nee.quote:Op zondag 20 april 2014 20:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, Ajax heeft dit seizoen echt aanzienlijk meer geluk gehad dan afgelopen seizoenen hoor. Veel wedstrijden gewonnen waar ze gewoon echt de mindere waren.![]()
Ik vond dit in de Eredivisie/beker wel echt de allerslechtste wedstrijd die Ajax heeft gespeeld dit seizoen. Gewoon een off-day, al dan niet door dat gedoe met het vuurwerk.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk hoe ontzettend veel geluk Ajax dit seizoen gehad heeft zeg. Als er óóit in de geschiedenis een kampioen van de armoede is geweest is het wel dit seizoen, mijn god zeg
Ze hebben ook uitstekende wedstrijden gespeeld, bijvoorbeeld tegen AC Milan/Barcelona thuis en kortgeleden nog AZ.
Je loopt nu gewoon heel snel tegen die tegentreffers aan en dan kun je je mentaal niet meer oprichten om nog iets terug te doen. En Zwolle was gewoon stukken feller, iets dat ik bij Ajax alleen tegen Barca heb gezien. Dan is de wil er wel om dat te doen, maar in de Eredivisie kunnen ze het blijkbaar zelden opbrengen.Amen.![]()
Dat kan ik ook over Feyenoord zeggen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, Ajax heeft dit seizoen echt aanzienlijk meer geluk gehad dan afgelopen seizoenen hoor. Veel wedstrijden gewonnen waar ze gewoon echt de mindere waren.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik kijk alleen naar Celticquote:Op zondag 20 april 2014 20:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan kijk je geen wedstrijden van Ajax![]()
Of alle andere fans van clubs die niet eens de finale haalden van de beker of überhaupt meededen om de titel.quote:Op zondag 20 april 2014 20:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Net zo stil als de kampioen van de armoede.![]()
Feyenoord ook. Je punt is ?quote:Op zondag 20 april 2014 20:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, Ajax heeft dit seizoen echt aanzienlijk meer geluk gehad dan afgelopen seizoenen hoor. Veel wedstrijden gewonnen waar ze gewoon echt de mindere waren.![]()
Komen trollen terwijl je eigen clubje 16 (!) punten achter staatquote:Op zondag 20 april 2014 20:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Net zo stil als de kampioen van de armoede.
Feyenoord heeft al 3 jaar structureel geluk met die matige selectie. Je punt is?quote:Op zondag 20 april 2014 20:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Juist niet, Feyenoord heeft vorig seizoen meer geluk gehad dan dit seizoen hoor.![]()
Dit seizoen nog wel? Dan kijk je echt geen voetbal, sorry man. Bv RKC uit, waar RKC in de 94ste minuut scoorde. Of AZ thuis, waar Feyenoord 20 doelpogingen had en AZ 2, waar het 2-2 werd. Of Go Ahead uit, waar Feyenoord kowet helemaal wegspeelde en Go Ahead in de 90ste minuut uit een vrije trap 2-2 maakte. Of Twente thuis, waar de wedstrijd door 2 onterechte rode kaarten kantelde. Of Ajax uit, waar de wedstrijd door een belachelijke penalty kantelde. Etcetera, etcetera, t is wel duidelijk dat je geen voetbal kijktquote:![]()
![]()
16 punten ja? Tering, wat een armoedig zooitje als ze zelfs niet eens in de buurt kwamen van een van de matigste elftallen van Ajax sinds jaren.quote:Op zondag 20 april 2014 20:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Komen trollen terwijl je eigen clubje 16 (!) punten achter staat![]()
Dat was vorig seizoen. Dit seizoen werd pech afgewisseld met onkunde.quote:
Verder is dit een non discussie
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Uhuh, want jullie willen wel kampioen van de armoede worden? Verder leuke troll hoorquote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die komt, over 3 weken. Ajax wordt geen kampioen dit seizoen.Het is wat, geen 3/3 prijzen pakken dit seizoen maar 2/3, poeh poeh, nou is heel ons seizoen verziekt
![]()
![]()
meer scoren dan je tegenstander is een vorm van kwaliteitquote:Op zondag 20 april 2014 20:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit seizoen nog wel? Dan kijk je echt geen voetbal, sorry man. Bv RKC uit, waar RKC in de 94ste minuut scoorde. Of AZ thuis, waar Feyenoord 20 doelpogingen had en AZ 2, waar het 2-2 werd. Of Go Ahead uit, waar Feyenoord kowet helemaal wegspeelde en Go Ahead in de 90ste minuut uit een vrije trap 2-2 maakte. Of Twente thuis, waar de wedstrijd door 2 onterechte rode kaarten kantelde. Of Ajax uit, waar de wedstrijd door een belachelijke penalty kantelde. Etcetera, etcetera, t is wel duidelijk dat je geen voetbal kijkt![]()
PizzaGeit![]()
![]()
Volgens mij heeft die man dit topicreeks onder een sneltoets staan zodat hij snel kan komen trollen wanneer Ajax punten laat liggen of een prijs verliest.
![]()
16 punten ja. Maar goed, PSV is al sinds 2008-2009 het lachertje van de Eredivisie.quote:Op zondag 20 april 2014 20:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
16 punten ja? Tering, wat een armoedig zooitje als ze zelfs niet eens in de buurt kwamen van een van de matigste elftallen van Ajax sinds jaren.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat is een gebrek aan kwaliteit, geen pech. Je wordt gewoon verdiend 2e, Ajax verdiend eerste. Meer is er niet.quote:Op zondag 20 april 2014 20:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit seizoen nog wel? Dan kijk je echt geen voetbal, sorry man. Bv RKC uit, waar RKC in de 94ste minuut scoorde. Of AZ thuis, waar Feyenoord 20 doelpogingen had en AZ 2, waar het 2-2 werd. Of Go Ahead uit, waar Feyenoord kowet helemaal wegspeelde en Go Ahead in de 90ste minuut uit een vrije trap 2-2 maakte. Of Twente thuis, waar de wedstrijd door 2 onterechte rode kaarten kantelde. Of Ajax uit, waar de wedstrijd door een belachelijke penalty kantelde. Etcetera, etcetera, t is wel duidelijk dat je geen voetbal kijkt![]()
Maar effe serieus. Wat zou nu een redelijke straf zijn?quote:Op zondag 20 april 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn hun realistische blik al jaren kwijt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Toen PSV op dezelfde manier kampioen werd was het allemaal ontzettend knap nu doet Ajax hetzelfde en zijn we de kampioen van de armoedequote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
16 punten ja. Maar goed, PSV is al sinds 2008-2009 het lachertje van de Eredivisie.![]()
![]()
Mwhah, niet mee eens. Met evenveel geluk als Ajax was Feyenoord 4 wedstrijden geleden al kampioen geworden hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is een gebrek aan kwaliteit, geen pech. Je wordt gewoon verdiend 2e, Ajax verdiend eerste. Meer is er niet.![]()
Van Rhijn, Serero, Denswil, Moisander, Boilesen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef Heeinz het volgende:
Er zijn een paar spelers waar ik overheen zou kotsen![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
16 punten ja. Maar goed, PSV is al sinds 2008-2009 het lachertje van de Eredivisie.Dat was Feyenoord tot dit jaar.
Hihi lekker goedpraten en naar PSV wijzenquote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
16 punten ja. Maar goed, PSV is al sinds 2008-2009 het lachertje van de Eredivisie.![]()
![]()
PSV werd jaren op rij kampioen met oerdegelijk saai kutvoertbal en minieme winstjes idd.quote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen PSV op dezelfde manier kampioen werd was het allemaal ontzettend knap nu doet Ajax hetzelfde en zijn we de kampioen van de armoede![]()
Toen PSV in 2008 met 72 punten kampioen werd was het zakelijk inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen PSV op dezelfde manier kampioen werd was het allemaal ontzettend knap nu doet Ajax hetzelfde en zijn we de kampioen van de armoede
Weet je! Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, niet mee eens. Met evenveel geluk als Ajax was Feyenoord 4 wedstrijden geleden al kampioen geworden hoor.![]()
Klopt, wel mooi dat je dat ook inziet.quote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je! Je hebt helemaal gelijk![]()
Schande dat de spelers de supporters ook nog gingen bedanken. Dan snap je het als speler niet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
ja feyenoord had dus kampioen moeten worden, hebben ze ook wel bewezen in de wedstrijden tegen ajax dit seizoenquote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je! Je hebt helemaal gelijk![]()
Dat krijg je als jullie boertjes hier komen trollen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hihi lekker goedpraten en naar PSV wijzen'Wish I was old and a little sentimental'
Ach dan weet je in ieder geval wel dat je de enige topclub bent in Nederlandquote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toen PSV in 2008 met 72 punten kampioen werd was het zakelijk inderdaad![]()
![]()
Eh nee. Maar maakt niet uit, blijf hoop houden.quote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, niet mee eens. Met evenveel geluk als Ajax was Feyenoord 4 wedstrijden geleden al kampioen geworden hoor.![]()
Ik troll nergens.quote:Op zondag 20 april 2014 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat krijg je als jullie boertjes hier komen trollen.![]()
Ja die andere clubs hadden gewoon meer eigen goals moeten maken!quote:Op zondag 20 april 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja feyenoord had dus kampioen moeten worden, hebben ze ook wel bewezen in de wedstrijden tegen ajax dit seizoen![]()
PizzaGeit is een boertje?quote:Op zondag 20 april 2014 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat krijg je als jullie boertjes hier komen trollen.
Ik snap je autisme, maar waarom verdraai je zoveel woorden?quote:
Mensen hebben het alleen over het laatste seizoen, voorgaande 3 seizoenen waren volkomen terecht. Maar je moet echt grotere oogkleppen dan Lukoki hebben om niet in te zien dat Ajax dit seizoen de kampioen van de armoede is.![]()
En een verdwaalde Feyenoorder dan.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
PizzaGeit
zal best, maar terecht is het zekerquote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik snap je autisme, maar waarom verdraai je zoveel woorden?
Mensen hebben het alleen over het laatste seizoen, voorgaande 3 seizoenen waren volkomen terecht. Maar je moet echt grotere oogkleppen dan Lukoki hebben om niet in te zien dat Ajax dit seizoen de kampioen van de armoede is.![]()
Kampioen van de armoede die zowat elke topper wint? Hou jezelf niet voor de gek joh maffe havenslaaf.quote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uhhh... Dat werd de drie jaren daarvoor ook gezegd door hatersquote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Lukoki speelde heel goed tegen Vitesse, dus Ajax speelt ook wel eens heel goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik voeg Sigthorsson ook nog even toe. Bojan was zichzelf ook weer en Frank met z'n wisselsquote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn, Serero, Denswil, Moisander, Boilesen.![]()
![]()
Bedankt Hans.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
uh, jawel dus.quote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet dus, zie voorgaande voorbeelden.
van bijvoorbeeld de nummer 2 zijn alle wedstrijden gewonnen![]()
Dan kijk je verkeerdquote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Uhhh... Dat werd de drie jaren daarvoor ook gezegd door haters![]()
![]()
Wie was dan de terechte kampioen geweestquote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet dus, zie voorgaande voorbeelden.![]()
Siggy neem ik het niet kwalijk wat moet die nou doen op linksbuiten? Bojan is gezwel in deze selectie gewoon niet meer opstellen. Wel fijn dat de rest ook weer even de normale Bojan heeft gezienquote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik voeg Sigthorsson ook nog even toe. Bojan was zichzelf ook weer en Frank met z'n wissels![]()
Cambuurquote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wie was dan de terechte kampioen geweest[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajax speelde vandaag wel 3 minuten goed!quote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lukoki speelde heel goed tegen Vitesse, dus Ajax speelt ook wel eens heel goed.'Wish I was old and a little sentimental'
Niet eens, daar kreeg PEC ook 2x de bal mee door jagenquote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax speelde vandaag wel 3 minuten goed![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tsjah, belangrijker is ook om naar de wedstrijden zelf te kijken he. Bij Ajax-Feyenoord had Ajax tot die belachelijke penalty eigenlijk niks in te brengen, en kwam het door die penalty op gang. Bij Feyenoord-Ajax had Ajax wederom niks in te brengen tot die goal die compleet uit het niets viel vlak voor rust. Tweede helft kregen ze nog een lucky kansje uit een corner en was het meteen 1-2. Met hetzelfde geluk als Ajax had Feyenoord daar 7-2 gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh, jawel dus.
van bijvoorbeeld de nummer 2 zijn alle wedstrijden gewonnen![]()
Noem eens voorbeelden van andere mensen dan.quote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoezo? Dat jij het niet hebt gezegd wil niet zeggen dat andere mensen het niet zeggen hè
Als je dat kan.![]()
Hahahaha.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, belangrijker is ook om naar de wedstrijden zelf te kijken he. Bij Ajax-Feyenoord had Ajax tot die belachelijke penalty eigenlijk niks in te brengen, en kwam het door die penalty op gang. Bij Feyenoord-Ajax had Ajax wederom niks in te brengen tot die goal die compleet uit het niets viel vlak voor rust. Tweede helft kregen ze nog een lucky kansje uit een corner en was het meteen 1-2. Met hetzelfde geluk als Ajax had Feyenoord daar 7-2 gewonnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geef me die 3 minuten nouuuuuuquote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens, daar kreeg PEC ook 2x de bal mee door jagen'Wish I was old and a little sentimental'
20 seconden. Die krijg je van me.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wist je dat goals scoren het belangrijkste onderdeel van het voetbal is? en dus ook de belangrijkste kwaliteitquote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, belangrijker is ook om naar de wedstrijden zelf te kijken he. Bij Ajax-Feyenoord had Ajax tot die belachelijke penalty eigenlijk niks in te brengen, en kwam het door die penalty op gang. Bij Feyenoord-Ajax had Ajax wederom niks in te brengen tot die goal die compleet uit het niets viel vlak voor rust. Tweede helft kregen ze nog een lucky kansje uit een corner en was het meteen 1-2. Met hetzelfde geluk als Ajax had Feyenoord daar 7-2 gewonnen.![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 20 april 2014 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van andere mensen dan.
Als je dat kan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet scoren om te winnen, zei een wijs man ooit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajacied422 had hem ooit in zijn UI.
quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, belangrijker is ook om naar de wedstrijden zelf te kijken he. Bij Ajax-Feyenoord had Ajax tot die belachelijke penalty eigenlijk niks in te brengen, en kwam het door die penalty op gang. Bij Feyenoord-Ajax had Ajax wederom niks in te brengen tot die goal die compleet uit het niets viel vlak voor rust. Tweede helft kregen ze nog een lucky kansje uit een corner en was het meteen 1-2. Met hetzelfde geluk als Ajax had Feyenoord daar 7-2 gewonnen.![]()
![]()
Tsjah, Feyenoord heeft nou eenmaal itt Ajax geen scheidsrechters in dienst.quote:Op zondag 20 april 2014 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
wist je dat goals scoren het belangrijkste onderdeel van het voetbal is? en dus ook de belangrijkste kwaliteit![]()
het is voor mij ook nieuw dat meer goals scoren dan je tegenstander meer geluk dan kwaliteit isquote:Op zondag 20 april 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet scoren om te winnen, zei een wijs man ooit.![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20 seconden. Die krijg je van me..
Wel mooi dat bojan nu niet blijft. Was bijna een kans op nu hij volgens sommigen hier ineens goed ging spelen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
13 was je tochquote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, Feyenoord heeft nou eenmaal itt Ajax geen scheidsrechters in dienst.![]()
Niemand speelde goed.quote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef MouzurX het volgende:
Wel mooi dat bojan nu niet blijft. Was bijna een kans op nu hij volgens sommigen hier ineens goed ging spelen.
Misschien kunnen jullie Ryan Thomas halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
speelde weer waardeloos ja, maar het hele elftal, ook blind bvquote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef MouzurX het volgende:
Wel mooi dat bojan nu niet blijft. Was bijna een kans op nu hij volgens sommigen hier ineens goed ging spelen.![]()
Eigen jeugdquote:Op zondag 20 april 2014 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand speelde goed.
Misschien kunnen jullie Ryan Thomas halen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: