Ik mis Eriksen, Suarez en Vertonghen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon triest dit. Ik heb veel matige tot slechte Ajax selecties gezien maar dit is het dieptepunt. Er zit er geen een tussen met wat kwaliteit op de fucking keeper na.
Nee want offdayquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.
Om je dood te schamen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon triest dit. Ik heb veel matige tot slechte Ajax selecties gezien maar dit is het dieptepunt. Er zit er geen een tussen met wat kwaliteit op de fucking keeper na.
Maakt nie uit joh , want kampioen , alles gaat goed .quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En we hebben dit seizoen veel balbezit gehad. Jammer dat ze er totaal geen klote van kunnen.
De 20ste van dit seizoen toch? Maar nu van de complete club, inclusief supporters.quote:
Zijn er nog een aantal van een iets minder kaliber die gewoon zouden uitblinken in dit Ajax zonder moeite.quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis Eriksen, Suarez en Vertonghen.
Dat veldspel in balbezit als ze achter staan is echt treurig. Als Ajax voorstaat kunnen ze redelijk goed combinatiespel op de mat liggen maar zodra ze achterstaan dan zijn het alleen maar tikjes terug en breed.quote:
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandigquote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aankopen voor de komende zomer zijn Overgoor en Beerens .
Genot
Kennedy Bakiorciuglu en Ismael Urzaiz.quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er nog een aantal van een iets minder kaliber die gewoon zouden uitblinken in dit Ajax zonder moeite.
Ach we hebben Serero al voor die positie.quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandig
Luquequote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kennedy Bakiorciuglu en Ismael Urzaiz.
Ben benieuwd welke veteraan ze gaan strikken als Poulsen weggaat .quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over 4 jaar gaat Nouri debuteren. Even wachten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
VAN DER VAART IN DE SPITSquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke veteraan ze gaan strikken als Poulsen weggaat .
Fernandez erbij als ervaren spitsquote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aankopen voor de komende zomer zijn Overgoor en Beerens .
Genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |