SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik denk dat de ziekenhuizen in het oosten zich moeten voorbereiden op flink wat alcoholvergiftigingen vanavond
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Had al 7-1 moeten staanVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Met Lesley de Sa en Siggy in de spitsquote:Op zondag 20 april 2014 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kunnen we in de JC Schaal tenminste revanche nemen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Trieste figuurtjes. Ongelofelijk zeg. Dood aan ze. die vuurwerksupporters dan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dit is wel voer voor een documentaire van Andere Tijden Sport over 15 jaar...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Is toch gewoon triest dit. Ik heb veel matige tot slechte Ajax selecties gezien maar dit is het dieptepunt. Er zit er geen een tussen met wat kwaliteit op de fucking keeper na.quote:![]()
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.Oh.![]()
Gaat goed hoor, want kampioenquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.RED ONS HENNIEGOD![]()
Komen weer jeugdspelers door die de kans moeten krijgen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.![]()
![]()
Mwoah, denk dat vier kampioenschappen op rij toch iets overtuigender is dan een verloren bekerfianle.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best grappig. Ik hoop toch altijd dat dit de ogen opent van Overmars en het TH.![]()
Ik mis Eriksen, Suarez en Vertonghen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon triest dit. Ik heb veel matige tot slechte Ajax selecties gezien maar dit is het dieptepunt. Er zit er geen een tussen met wat kwaliteit op de fucking keeper na.Oh.![]()
Nee want offdayquote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Om je dood te schamen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch gewoon triest dit. Ik heb veel matige tot slechte Ajax selecties gezien maar dit is het dieptepunt. Er zit er geen een tussen met wat kwaliteit op de fucking keeper na.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Maakt nie uit joh , want kampioen , alles gaat goed .quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En we hebben dit seizoen veel balbezit gehad. Jammer dat ze er totaal geen klote van kunnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is te hopen dat Feyenoord punten gaat verspelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De 20ste van dit seizoen toch? Maar nu van de complete club, inclusief supporters.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Zijn er nog een aantal van een iets minder kaliber die gewoon zouden uitblinken in dit Ajax zonder moeite.quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis Eriksen, Suarez en Vertonghen.![]()
Dat veldspel in balbezit als ze achter staan is echt treurig. Als Ajax voorstaat kunnen ze redelijk goed combinatiespel op de mat liggen maar zodra ze achterstaan dan zijn het alleen maar tikjes terug en breed.quote:![]()
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandigquote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aankopen voor de komende zomer zijn Overgoor en Beerens .
Genot![]()
Kennedy Bakiorciuglu en Ismael Urzaiz.quote:Op zondag 20 april 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er nog een aantal van een iets minder kaliber die gewoon zouden uitblinken in dit Ajax zonder moeite.Oh.![]()
Ach we hebben Serero al voor die positie.quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandig![]()
![]()
Luquequote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kennedy Bakiorciuglu en Ismael Urzaiz.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd welke veteraan ze gaan strikken als Poulsen weggaat .quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandigRED ONS HENNIEGOD![]()
Over 4 jaar gaat Nouri debuteren. Even wachten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech naar Twente laten gaan lijkt me ook verstandigOh.![]()
VAN DER VAART IN DE SPITSquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke veteraan ze gaan strikken als Poulsen weggaat .![]()
Fernandez erbij als ervaren spitsquote:Op zondag 20 april 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aankopen voor de komende zomer zijn Overgoor en Beerens .
GenotSmile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: