ja feyenoord had dus kampioen moeten worden, hebben ze ook wel bewezen in de wedstrijden tegen ajax dit seizoenquote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je! Je hebt helemaal gelijk
Dat krijg je als jullie boertjes hier komen trollen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hihi lekker goedpraten en naar PSV wijzen
Ach dan weet je in ieder geval wel dat je de enige topclub bent in Nederlandquote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toen PSV in 2008 met 72 punten kampioen werd was het zakelijk inderdaad
Eh nee. Maar maakt niet uit, blijf hoop houden.quote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, niet mee eens. Met evenveel geluk als Ajax was Feyenoord 4 wedstrijden geleden al kampioen geworden hoor.
Ik troll nergens.quote:Op zondag 20 april 2014 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat krijg je als jullie boertjes hier komen trollen.
Ja die andere clubs hadden gewoon meer eigen goals moeten maken!quote:Op zondag 20 april 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja feyenoord had dus kampioen moeten worden, hebben ze ook wel bewezen in de wedstrijden tegen ajax dit seizoen
PizzaGeit is een boertje?quote:Op zondag 20 april 2014 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat krijg je als jullie boertjes hier komen trollen.
Ik snap je autisme, maar waarom verdraai je zoveel woorden?quote:
En een verdwaalde Feyenoorder dan.quote:
zal best, maar terecht is het zekerquote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik snap je autisme, maar waarom verdraai je zoveel woorden?
Mensen hebben het alleen over het laatste seizoen, voorgaande 3 seizoenen waren volkomen terecht. Maar je moet echt grotere oogkleppen dan Lukoki hebben om niet in te zien dat Ajax dit seizoen de kampioen van de armoede is.
Kampioen van de armoede die zowat elke topper wint? Hou jezelf niet voor de gek joh maffe havenslaaf.quote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mensen hebben het alleen over het laatste seizoen, voorgaande 3 seizoenen waren volkomen terecht. Maar je moet echt grotere oogkleppen dan Lukoki hebben om niet in te zien dat Ajax dit seizoen de kampioen van de armoede is.
Uhhh... Dat werd de drie jaren daarvoor ook gezegd door hatersquote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik voeg Sigthorsson ook nog even toe. Bojan was zichzelf ook weer en Frank met z'n wisselsquote:Op zondag 20 april 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn, Serero, Denswil, Moisander, Boilesen.
Bedankt Hans.quote:
uh, jawel dus.quote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet dus, zie voorgaande voorbeelden.
Dan kijk je verkeerdquote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Uhhh... Dat werd de drie jaren daarvoor ook gezegd door haters
Wie was dan de terechte kampioen geweestquote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet dus, zie voorgaande voorbeelden.
Siggy neem ik het niet kwalijk wat moet die nou doen op linksbuiten? Bojan is gezwel in deze selectie gewoon niet meer opstellen. Wel fijn dat de rest ook weer even de normale Bojan heeft gezienquote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik voeg Sigthorsson ook nog even toe. Bojan was zichzelf ook weer en Frank met z'n wissels
Cambuurquote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wie was dan de terechte kampioen geweest
Ajax speelde vandaag wel 3 minuten goed!quote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lukoki speelde heel goed tegen Vitesse, dus Ajax speelt ook wel eens heel goed.
Niet eens, daar kreeg PEC ook 2x de bal mee door jagenquote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax speelde vandaag wel 3 minuten goed!
Tsjah, belangrijker is ook om naar de wedstrijden zelf te kijken he. Bij Ajax-Feyenoord had Ajax tot die belachelijke penalty eigenlijk niks in te brengen, en kwam het door die penalty op gang. Bij Feyenoord-Ajax had Ajax wederom niks in te brengen tot die goal die compleet uit het niets viel vlak voor rust. Tweede helft kregen ze nog een lucky kansje uit een corner en was het meteen 1-2. Met hetzelfde geluk als Ajax had Feyenoord daar 7-2 gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh, jawel dus.
van bijvoorbeeld de nummer 2 zijn alle wedstrijden gewonnen
Noem eens voorbeelden van andere mensen dan.quote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoezo? Dat jij het niet hebt gezegd wil niet zeggen dat andere mensen het niet zeggen hè
Hahahaha.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, belangrijker is ook om naar de wedstrijden zelf te kijken he. Bij Ajax-Feyenoord had Ajax tot die belachelijke penalty eigenlijk niks in te brengen, en kwam het door die penalty op gang. Bij Feyenoord-Ajax had Ajax wederom niks in te brengen tot die goal die compleet uit het niets viel vlak voor rust. Tweede helft kregen ze nog een lucky kansje uit een corner en was het meteen 1-2. Met hetzelfde geluk als Ajax had Feyenoord daar 7-2 gewonnen.
Geef me die 3 minuten nouuuuuuquote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens, daar kreeg PEC ook 2x de bal mee door jagen
20 seconden. Die krijg je van me.quote:
wist je dat goals scoren het belangrijkste onderdeel van het voetbal is? en dus ook de belangrijkste kwaliteitquote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, belangrijker is ook om naar de wedstrijden zelf te kijken he. Bij Ajax-Feyenoord had Ajax tot die belachelijke penalty eigenlijk niks in te brengen, en kwam het door die penalty op gang. Bij Feyenoord-Ajax had Ajax wederom niks in te brengen tot die goal die compleet uit het niets viel vlak voor rust. Tweede helft kregen ze nog een lucky kansje uit een corner en was het meteen 1-2. Met hetzelfde geluk als Ajax had Feyenoord daar 7-2 gewonnen.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 20 april 2014 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van andere mensen dan.
Als je dat kan.
quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, Feyenoord heeft nou eenmaal itt Ajax geen scheidsrechters in dienst.quote:Op zondag 20 april 2014 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
wist je dat goals scoren het belangrijkste onderdeel van het voetbal is? en dus ook de belangrijkste kwaliteit
het is voor mij ook nieuw dat meer goals scoren dan je tegenstander meer geluk dan kwaliteit isquote:Op zondag 20 april 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet scoren om te winnen, zei een wijs man ooit.
quote:Op zondag 20 april 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20 seconden. Die krijg je van me.
13 was je tochquote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tsjah, Feyenoord heeft nou eenmaal itt Ajax geen scheidsrechters in dienst.
Niemand speelde goed.quote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef MouzurX het volgende:
Wel mooi dat bojan nu niet blijft. Was bijna een kans op nu hij volgens sommigen hier ineens goed ging spelen.
speelde weer waardeloos ja, maar het hele elftal, ook blind bvquote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef MouzurX het volgende:
Wel mooi dat bojan nu niet blijft. Was bijna een kans op nu hij volgens sommigen hier ineens goed ging spelen.
Eigen jeugdquote:Op zondag 20 april 2014 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand speelde goed.
Misschien kunnen jullie Ryan Thomas halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |