Deze manquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef Devv het volgende:
Ik vrees gewoon voor PEC Zwolle dat het een ordinaire veegpartij gaat worden. Ik gun jullie geen afgang, maar het zou er zomaar in kunnen zitten. Het is ook niet alsof het een geweldige prestatie geweest is om in de finale te komen als je naar de tegenstanders kijkt. Ajax is de eerste serieuze tegenstander die ze nu tegenkomen.
Die heeft een goed potje gekeept. Volgens mij niks gepakt vandaag? Als ze op doel schoten vloog die bal er inquote:
Ik ga PEC supporten vanaf nuquote:
Bij 5 1 nog 2/3 reddingen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die heeft een goed potje gekeept. Volgens mij niks gepakt vandaag? Als ze op doel schoten vloog die bal er in
Niet zo zeer geluk als incapabele tegenstanders.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk hoe ontzettend veel geluk Ajax dit seizoen gehad heeft zeg. Als er óóit in de geschiedenis een kampioen van de armoede is geweest is het wel dit seizoen, mijn god zeg
Geluk? Waar en wanneer heeft Ajax geluk gehad danquote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk hoe ontzettend veel geluk Ajax dit seizoen gehad heeft zeg. Als er óóit in de geschiedenis een kampioen van de armoede is geweest is het wel dit seizoen, mijn god zeg
Hoe slecht moet de rest wel niet zijnquote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar wat hadden jullie het graag geweest he, kampioen van de armoede? Plus wat zegt dat wel niet over de ploegen die het NIET zijn geworden dan? Hoe beroerd zijn die wel niet?quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef MouzurX het volgende:
Deed vermeer het zo slecht dan? Lag meer aan de verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |