Zou zonder moeite mee kunnen in dit Ajax dat is het trieste eraanquote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef wieisboos het volgende:
Misschien dat we nog hupperts ofzo halen.
Castillion ook.quote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zonder moeite mee kunnen in dit Ajax dat is het trieste eraan
Dat is tegenwoordig al genoeg voor het TH. Spelers halen die meekunnen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou zonder moeite mee kunnen in dit Ajax dat is het trieste eraan
Weer kampioen ole olequote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig al genoeg voor het TH. Spelers halen die meekunnen.
En is de ideale schoonzoon dus past in het profielquote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig al genoeg voor het TH. Spelers halen die meekunnen.
Siem de Jong is de norm.quote:Op zondag 20 april 2014 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En is de ideale schoonzoon dus past in het profiel
Arsenal is dan misschien wel een geschikte club voor jequote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef Scorpie het volgende:
Om je kapot te schamenik word liever derde met aanvallend en aantrekkelijk voetbal dan kampioen met dit armoedig elftal en dramatisch voetbal.
Ben ik al fan van.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Arsenal is dan misschien wel een geschikte club voor je
Die komen over 3 jaar.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel inziet dat er toch echt wel wat kwaliteit bij mag.
Gedomineerdquote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef MouzurX het volgende:
Jammer, verloren. Iig mooi voetbal laten zien
Nee want dat kost geld. Dat hoort in de kluis stof te happen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we nu wat kopen dus
quote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
#eensdrachtmaaktmacht #fernandezscherpalseenmes
WEER 5-1quote:Op zondag 20 april 2014 20:17 schreef BobW het volgende:
Voor de Johan Cruijff schaal moeten we weer tegen ze
Of besteden aan het oude logo dat lijkt me een verstandig planquote:Op zondag 20 april 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want dat kost geld. Dat hoort in de kluis stof te happen.
Maakte de kansen goed af, vooral in de tweede helftquote:
Oude logoquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of besteden aan het oude logo dat lijkt me een verstandig plan
Een wereldwonder dat Ajax deze wedstrijd niet gewonnen heeft.quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakte de kansen goed af, vooral in de tweede helft
Juist. PEC is verdiend winnaar.quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef DeJori het volgende:
Jammer, maar als Ajax het dan niet wint, dan maar een club als PEC. Die gun ik het wel, al had ik liever wat andere cijfers gezien.
We kunnen wel vaststellen dat de fantastische 'supporters' die met vuurwerk naar hun eigen keeper gooien hier een aandeeltje in hebben. In een poging niet te grof te worden wens ik hen allen een zeer ernstige teelbalinfectie toe.
EDIT: geen excuus dus, PEC was gewoon beter.
JA MAAR DAT IS BELANGRIJKquote:
hoezo? jij bent hier toch?quote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal naar Ajaxshowtime voor leedvermaak
zei in januari al dat de treble naar ajax gingquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
wij hebben dat vanochtend even flink lopen jinxen ja
quote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Devv het volgende:
Zo, straks even een paar kuipstoeltjes demonteren.
Hij spoort echt totaal niet of welquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:44 schreef Devv het volgende:
Ik vrees gewoon voor PEC Zwolle dat het een ordinaire veegpartij gaat worden. Ik gun jullie geen afgang, maar het zou er zomaar in kunnen zitten. Het is ook niet alsof het een geweldige prestatie geweest is om in de finale te komen als je naar de tegenstanders kijkt. Ajax is de eerste serieuze tegenstander die ze nu tegenkomen.
5-1quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb hier geen TV, kan iemand de stand doorgeven van de bekerfinale?
Eens wel.quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
JA MAAR DAT IS BELANGRIJK
Hopelijk wordt dat 410 tering tyfus hard bestraft en heffen ze dat zooitje op. Gewoon weren uit het stadion dat kut volk
0-6quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
33quote:Op zondag 20 april 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |