Nouja, bijvoorbeeld Cambuur uit, Roda uit, Twente thuis, PSV thuis, Vitesse uit.quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geluk? Waar en wanneer heeft Ajax geluk gehad dan
Die zijn er toch welquote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wat zal de straf zijn voor het afsteken voor het vuurwerk? Volgende wedstrijd geen supporters mee?
Hij weigert toch breder te worden omdat hij dan niet wendbaar meer zou zijn?quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke techniek maar heeft een te homofiele mentaliteit.
Feyenoord is veel beter maar KNJB wil het niet hebben dat ze het kampioenschap pakken.quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe slecht moet de rest wel niet zijn
Zijn vriendje zal wel niet houden van breed.quote:Op zondag 20 april 2014 20:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij weigert toch breder te worden omdat hij dan niet wendbaar meer zou zijn?![]()
Twente thuisquote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, bijvoorbeeld Cambuur uit, Roda uit, Twente thuis, PSV thuis, Vitesse uit.
In alle wedstrijden was een overwinning nou niet echt verdiend.
quote:
Ik zou je als supporter van een club die 6 punten achter staat op de kampioen van de armoede maar heel stil houden.quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk hoe ontzettend veel geluk Ajax dit seizoen gehad heeft zeg. Als er óóit in de geschiedenis een kampioen van de armoede is geweest is het wel dit seizoen, mijn god zeg
PSV thuis waren ze de eerste helft wel heel matig.quote:Op zondag 20 april 2014 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente thuis? PSV thuis?
Vitesse uit was wel een gelukje, Roda werd 90 minuten lang onder vuur genomen en dat ze er dan in de laatste minuten wel invliegen noem ik geen geluk, Cambuur uit kan ik me zo snel niet voor de geest halen.
Feyenoord, Twente en Vitesse moeten zich pas schamen die lieten het nog veel vaker liggen.
Als Twente net zoveel geluk als gehad als Ajax stond het gewoon 0-2 met rust hoor, zelfde geld voor PSV. Moet je dan nog maar zien of Ajax wint. Cambuur uit scoorde Ajax geheel tegen de verhouding in in de laatste minuutquote:Op zondag 20 april 2014 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente thuis? PSV thuis?
Vitesse uit was wel een gelukje, Roda werd 90 minuten lang onder vuur genomen en dat ze er dan in de laatste minuten wel invliegen noem ik geen geluk, Cambuur uit kan ik me zo snel niet voor de geest halen.
Feyenoord, Twente en Vitesse moeten zich pas schamen die lieten het nog veel vaker liggen.
Tis wat he meid, wanneer was jullie laatste prijsje ook alweer?quote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar ook deze wedstrijd bijvoorbeeld, PEC: 11 kansen, 5 goals. Ajax: 0 kansen, 1 goal.
Mogen van geluk spreken dat dit slechts 5-1 is geworden hoor.
Pizzageit is een idiootquote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou je als supporter van een club die 6 punten achter staat op de kampioen van de armoede maar heel stil houden.
met meer geluk stond het na rust 6-0 voor ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Twente net zoveel geluk als gehad als Ajax stond het gewoon 0-2 met rust hoor, zelfde geld voor PSV. Moet je dan nog maar zien of Ajax wint. Cambuur uit scoorde Ajax geheel tegen de verhouding in in de laatste minuut
Zzz beetje zielig dat je zolang hebt moeten wachten op een verlies van Ajax om je mening te komen ventileren hierquote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Twente net zoveel geluk als gehad als Ajax stond het gewoon 0-2 met rust hoor, zelfde geld voor PSV. Moet je dan nog maar zien of Ajax wint. Cambuur uit scoorde Ajax geheel tegen de verhouding in in de laatste minuut
En de tweede helft weer veel beter en wat is nou het belangrijkste de stand bij rust of aan het einde?quote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV thuis waren ze de eerste helft wel heel matig.
8-1 hadden ze nog niet hoeven klagen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar ook deze wedstrijd bijvoorbeeld, PEC: 11 kansen, 5 goals. Ajax: 0 kansen, 1 goal.
Mogen van geluk spreken dat dit slechts 5-1 is geworden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |