mis modern family en mr selfridge.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:30 schreef Mike het volgende:
Netflix neem je niet per se voor de films (want die zijn over het algemeen ouder dan bij Film1), maar vooral voor de series. Het aanbod van series is enorm waarbij je bijna alles kunt vinden zolang het niet van HBO is. En dat naast een aanbod van mooie docu's en cabaret.
Kan me de film vaaaaaaag herinneren, zal ik die eerst kijken of gelijk met de serie beginnen...?quote:
op NL netflix of ergens anders?quote:
Begin gelijk maar met de serie, anders is het zo vers en ga je vergelijkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kan me de film vaaaaaaag herinneren, zal ik die eerst kijken of gelijk met de serie beginnen...?
NL, ik doe alleen NLquote:
Modern Family staat gewoon op de Nederlandse. Mr Selfridge staat iig op de Britse.quote:
Mr Selfridge (TV Series 2013– ) - IMDb deze?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Modern Family staat gewoon op de Nederlandse. Mr Selfridge staat iig op de Britse.
Ja, die.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mr Selfridge (TV Series 2013– ) - IMDb deze?
En mf niet verder dan s3 geloof ik.
Nope, nog niet gezien. Hou het in gedachten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef yvonne het volgende:
Niemand Skins gezien?
Helemaal niet onaardig.
Heerlijk, lekker na het werk even bijkomen en Derek.quote:
Nee maar hij geeft dan altijd de melding dat de Netflix film of serie onbereikbaar is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nergens last van. Heb je traag internet?
Een paar bekende staan eropquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:29 schreef TheMercenary976 het volgende:
Hoe zit het met jaren 70/80 films? Zijn die zo'n beetje allemaal te vinden of alleen de bekendere namen?
Bizar!quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar hij geeft dan altijd de melding dat de Netflix film of serie onbereikbaar is.
MediaHint werkt wel goed, maar dat is dus niet meer gratis binnenkort
Er is toch ook pas 1 aflevering?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:34 schreef Jester65 het volgende:
Geen idee, op de Nederlandse Netflix staat ie gewoon (de eerste aflevering althans(.
Dat komt doordat het in de VS gewoon op tv wordt uitgezonden, en FX, de zender waar het op te zien is, dus de rechten heeft.quote:Op zondag 20 april 2014 09:40 schreef R- het volgende:
Raar. Staat wel op die van Nederland maar niet op die van de USA.
Ah zo. Ik dacht namelijk dat het van Netflix zelf was net als House of Cards.quote:Op zondag 20 april 2014 09:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat komt doordat het in de VS gewoon op tv wordt uitgezonden, en FX, de zender waar het op te zien is, dus de rechten heeft.
Nee klopt, maar ik ben inmiddels al aan m'n 3e trial bezig. Gewoon elke week een ander emailadres invullenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
MediaHint werkt wel goed, maar dat is dus niet meer gratis binnenkort
ik heb t maar gewoon gekocht.quote:Op zondag 20 april 2014 10:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik ben inmiddels al aan m'n 3e trial bezig. Gewoon elke week een ander emailadres invullen![]()
Bij Unlocator kreeg ik toen meteen de melding dat ik niet meerdere trials kon doen vanaf m'n IP..
Waarom moeilijk doen over circa 3,5 euro per maand?quote:Op zondag 20 april 2014 10:37 schreef R- het volgende:
Waarom niet gewoon een gratis DNS invullen? Ik zou echt niet 2x gaan betalen.
quote:
Ik betaal elke maand al ongeveer dat bedrag voor Unlocator. Dat gebruik ik voor m'n iPad en Xbox.quote:Op zondag 20 april 2014 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen over circa 3,5 euro per maand?
Ah okay. Ik heb Unblock-Us op mijn iPad, en van daaruit stream ik internationaal naar mijn televisie die ik standaard op nl heb staan. Kijk nooit via mijn laptop.quote:Op zondag 20 april 2014 10:43 schreef OverRated het volgende:
Ik betaal elke maand al ongeveer dat bedrag voor Unlocator. Dat gebruik ik voor m'n iPad en Xbox.
Maar op m'n laptop gebruik ik liever Mediahint. Dan kan ik in Safari NL Netflix kijken en in Chrome US/UK, zonder dingen te hoeven veranderen
Ah zo. Ik doe ongeveer hetzelfde. Ik heb een Apple TV met NL Netflix, maar met de iPad kan ik via Airplay ook US/UK Netflix kijken op dat dingquote:Op zondag 20 april 2014 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Ik heb Unblock-Us op mijn iPad, en van daaruit stream ik internationaal naar mijn televisie die ik standaard op nl heb staan. Kijk nooit via mijn laptop.
Hier ook AppleTV op NL en iPad op alle Netflixlanden.quote:Op zondag 20 april 2014 10:50 schreef OverRated het volgende:
Ah zo. Ik doe ongeveer hetzelfde. Ik heb een Apple TV met NL Netflix, maar met de iPad kan ik via Airplay ook US/UK Netflix kijken op dat ding
Komt door de manier waarop Netflix probeert het dataverkeer te optimaliseren. Ergens in het omleiden van het verkeer komt toch je werkelijke locatie naar boven en weigert de stream dus af te spelen. Hiervan had ik ook last toen ik nog Tunlr gebruikte (bestaat inmiddels niet meer), maar sinds de overstap naar unblock-us nergens last meer van.quote:Op zondag 20 april 2014 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
Bij mij loopt netflix na 1 x iets afspelen vast bij 25%. Eerst deden die us dns servers het gewoon. Iemand die de oplossing weer?
Dit.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Luigi het volgende:
Leuke eerste aflevering van Fargo. Blijf het even volgen.
Ja, leuk!quote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef Hilzillah het volgende:
Downton Abbey er doorheen aan het jassen. Ik hou ervan!
Top! Thanks.quote:Op maandag 21 april 2014 04:29 schreef perro. het volgende:
californication seizoen 1-6 op netflix nl.
Staat ook op mijn 'must see' lijstjequote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja, leuk!
Wij keken net 'Paris, je t'aime'. Vond het leuk, weer eens wat anders.
In de app staat die wel. Als je ingelogd bent kan je het ook zie op de website.quote:Op maandag 21 april 2014 09:06 schreef Ludd het volgende:
Films kijk ik nooit, maar ik downloadde nog wel eens series. Gezien het download verbod wat onlangs ingegaan is ben ik opzoek naar legale alternatieven. Ik heb eens gekeken op de site van netflix, maar ben ik nou gek, of staat daar inderdaad geen zoekfunctie op in hun aanbod te zoeken?
Oh, dat vind ik wel vreemd. Dat betekent dus dat je eerst ergens lid van moet worden, alvorens je kan beoordelen of het aanbod je aanspreekt. Dat lijkt mij de omgekeerde weg.quote:Op maandag 21 april 2014 09:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
In de app staat die wel. Als je ingelogd bent kan je het ook zie op de website.
Als je het aanbod kent van Netflix, begrijp je het wel. Netflix heeft niet het nieuwste aanbod. Zal het ook nooit krijgen. Veel mensen zullen afhaken als ze niet "die nieuwe van die ene" er op staat. Daarom ook een maand gratis. Ze hopen dat mensen gewend raken aan de luxe en dan na een maand vergeven dat het nieuwste er niet op staat.quote:Op maandag 21 april 2014 09:18 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel vreemd. Dat betekent dus dat je eerst ergens lid van moet worden, alvorens je kan beoordelen of het aanbod je aanspreekt. Dat lijkt mij de omgekeerde weg.
Ah, ok, dat wist ik niet. Zijn er ook alternatieven die wel een actueel aanbod hebben? Sommige dingen zijn gewoon noodzakelijk om actueel te zien.quote:Op maandag 21 april 2014 09:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je het aanbod kent van Netflix, begrijp je het wel. Netflix heeft niet het nieuwste aanbod. Zal het ook nooit krijgen. Veel mensen zullen afhaken als ze niet "die nieuwe van die ene" er op staat. Daarom ook een maand gratis. Ze hopen dat mensen gewend raken aan de luxe en dan na een maand vergeven dat het nieuwste er niet op staat.
Actueel aanbod is vrijwel onmogelijk voor zo'n service. Te veel belangen. Te veel rechten. Als een bedrijf dit zou willen doen dan zal daar een tarief tegen over staan wat 8x zoveel is als Netflix nu. Wat het dichtste bij komt is HBO bij de kabel nemen. 3 zenders en een On Demand service die redelijk snel is met hun eigen series. Probleem: Aanbod is beperkt omdat ze alleen HBO series uitzenden. Prijs is trouwens rond de 15 euro.quote:Op maandag 21 april 2014 09:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ah, ok, dat wist ik niet. Zijn er ook alternatieven die wel een actueel aanbod hebben? Sommige dingen zijn gewoon noodzakelijk om actueel te zien.
Op de Engelse Netflix staat hij ook nogquote:Op zondag 20 april 2014 15:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Hola is wel ideaal, wilde eens aan '24' beginnen, zag ik een tijd terug gewoon op Netflix staan maar kon hem niet meer vinden, blijkt dat Amazon de rechten heeft gekocht voor het nieuwe seizoen en daardoor ook alle oudere bij Netflix weg zijn - behalve bij Netflix Denemarken
Wel raar dat je bij die Scandinavische Netflix's verplicht ondertiteling hebt die niet uit te schakelen is
Voor de handigheid: truc is om met kladblok een leeg .dfxp-bestand op te slaan en bij Netflix met Shift+alt links te klikken op het videobeeld en dan dat lege bestand te laden, weg ondertiteling.
Oh, dat is wat handiger, anders moet je na elke aflevering weer die lege subtitles ladenquote:Op maandag 21 april 2014 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op de Engelse Netflix staat hij ook nog
quote:
Bron: http://epguides.com/OrphanBlack/quote:• Season 2
11 2-01 19/Apr/14 Nature Under Constraint And Vexed
12 2-02 26/Apr/14 Governed By Sound Reason And True Religion
13 2-03 03/May/14 Mingling Its Own Nature With It
14 2-04 10/May/14 Governed As It Were By Chance
15 2-05 17/May/14 TBA
Dat valt me ook al op er komen toch meer recentere dingen lijkt wel . Trouwens weer net From Dusk till Dawn gekeken en ik moet zeggen dat het wel ruled.quote:Op maandag 21 april 2014 14:26 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben weer lid gewordenMede om Fargo te kijken. Ik moet zeggen dat het aanbod een stuk beter oogt dan een paar maanden geleden.
dat gaat wat lastig als je via je Apple tv, iPad, Galaxy Tab of welke mediaspeler dan ook naar Netflix kijktquote:Op zondag 20 april 2014 15:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor de handigheid: truc is om met kladblok een leeg .dfxp-bestand op te slaan en bij Netflix met Shift+alt links te klikken op het videobeeld en dan dat lege bestand te laden, weg ondertiteling.
Tjah, op de PC werkt dit in ieder gevalquote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat gaat wat lastig als je via je Apple tv, iPad, Galaxy Tab of welke mediaspeler dan ook naar Netflix kijkt
quote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef R- het volgende:
Wil eigenlijk wel aan het derde seizoen van Suits beginnen maar ben veel tel ui om het te gaan downloaden
Komt ook omdat ik die afleveringen niet in 1080p kan vinden.
Goed hé. Hopen dat de rest net zo is.quote:
Dat begrijp ik niet. Meer mensen trekken of de prijs verhogen en potentieel afschrikken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:23 schreef Odaiba het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ging-in-de-planning/
Hoppah!
Nee komt omdat netflix zo dom is geweest het op een akkoordje te gooien met de ISPs in Amerika en hun nu betaald. In feite betaal je dus aan die klootzakken van een ComCast etc.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Meer mensen trekken of de prijs verhogen en potentieel afschrikken.
Als je al een account hebt wordt de prijs voor lange tijd nog niet verhoogd. Volgens het nieuwsbericht zou het 1 à 2 euro verhoging zijn. Ik zou best persoonlijk 8-10 euro willen betalen als dat betekent dat er nog meer goede series beschikbaar komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef Deckard het volgende:
Als het zo door gaat stop ik mijn account dan ook en ga weer eens lekker downloaden.
Dit ja.quote:
Ik denk inderdaad dat dat het is, en dat een eventuele uitbreiding van het Netflix aanbod wel onder die $7.99 had gekund.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee komt omdat netflix zo dom is geweest het op een akkoordje te gooien met de ISPs in Amerika en hun nu betaald. In feite betaal je dus aan die klootzakken van een ComCast etc.
Echt hè? Gejankzak om niks.quote:
alleen betaal je bij een telefoon meestal meer als bestaande dan als nieuwe klantquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Overigens is het niet eens zo heel raar dat het voor nieuwe klanten duurder wordt (voor degene die dat zo apart vonden); bekijk het als je telefoonabonnement. De prijs gaat daar ook af en toe van omhoog, alleen merk je er bij jezelf iets van wanneer je je contract moet verlengen. Hetzelfde met Netflix, alleen zit je daar niet aan een contract vast en dus geven ze bestaande abonnees X maanden de tijd voordat ook zij die prijsverhoging krijgen doorgevoerd.
Ja! Ik gniffel me wat af om een paar eurootjes per maand.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef planethugo het volgende:
alleen betaal je bij een telefoon meestal meer als bestaande dan als nieuwe klant
dit is wel slim bedacht om trouwe klanten niet voor het hoofd te stoten en uiteindelijk langer te binden, ze zullen dan wel gaan adverteren met de nieuwe prijs zodat bestaande klanten gniffelen en denken: maar voorlopig niet voor mij
ik lig al de hele dag in een deukquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Ik gniffel me wat af om een paar eurootjes per maand.
Het zal ook heus niet richting die vijftien euro gaan. Wat HBO trouwens wel vraagt. Met minder aanbod. En ik snap wel dat alles bij elkaar aan kan gaan tikken. Maar een a twee eurootjes?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:48 schreef planethugo het volgende:
ik lig al de hele dag in een deuk
die euro kan me ook niks schelen, maar het moet niet richting de 15 euro ofzo gaan, dan is het het voor mij echt niet meer waard aangezien ik ook andere opties heb om veel te kijken. Je kunt wel zeggen: stel je niet aan. Maar het is meer als je alles bij elkaar zet dat je per maand kwijt bent aan allerlei abonnementen. Dan houdt het ergens een keer op natuurlijk
Neem het duurste abonnement en deel het met drie anderenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:01 schreef Copycat het volgende:
Tip ten overvloede: deel je abonnement met een iemand anders. Scheelt twee keer de helft.
Tja zo zijn zat mensen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Je bent toch wel immens treurig als je al maanden een abo hebt dat je het dan stopzet omdat het een euro duurder wordt.
Hier! Het kan zelfs nog goedkoper!quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:40 schreef Aether het volgende:
Neem het duurste abonnement en deel het met drie anderen
Moeilijk hè, zelf iets opzoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef JimmyJames het volgende:
De tweede aflevering van Fargo wordt vanavond in de VS uitgezonden. Krijgen we hem dan morgen op netflix?
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 13:45:18"Awjeez, another killing?" Maak kennis met Deputy Bill Oswalt. Bekijk vanaf morgen aflevering 2 van Fargo op Netflix. http://t.co/pNG6hXNLsz reageer retweet
Het gaat toch niet om die euro. Het gaat om het feit dat die euro niet aan netflix betaald wordt maar de netneutraliteit ontwricht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Je bent toch wel immens treurig als je al maanden een abo hebt dat je het dan stopzet omdat het een euro duurder wordt.
Heb je daar ook bronnen voor?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om die euro. Het gaat om het feit dat die euro niet aan netflix betaald wordt maar de netneutraliteit ontwricht.
Huillie, huillie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:41 schreef JimmyJames het volgende:
Moeilijk he plaatjes posten die het doen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef cva het volgende:
ben wel benieuwd wat er op het plaatje staat
quote:
dislikequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het nieuwe logo van Netflix.
Wie goed oplette, zag hem al in de trailer voor het tweede seizoen van Orange is the New Black voorbij komen.quote:
Ja, dat zal het zijn.quote:
Ah, een overeenkomst met slechts 1 bedrijf. Dan is het inderdaad logisch om de prijzen wereldwijd te verhogen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
http://articles.latimes.c(...)lix-comcast-20140224
Die extra euro, ze staan nu niet meer rood iig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
Wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaal.
inderdaad verassend goeie serie. Raakt je soms echt geheel onverwacht. En subtiele humor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
Wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaal.
Nee, Netflix wat doe je ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 1x eerder gehuild bij een serie en dat was de episode van ER waarin Dr.Green dood ging. Dit was dus de 2e keer. Raakte nogal wat snaartjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.
Ik moest zo enorm snotteren bij de laatste episode.
dat wordt hier ook de volgende serie die ik moet gaan kijken,quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaa
yup. Ik vloog er zo doorheenquote:
Ah thanks!quote:
gedaan, was episch!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
Straks maar eens aflevering twee van Fargo gaan kijken.
Mwoah, ik vond Suits wat tegenvallen. Beetje inspiratieloos als je het vergelijkt met de boeken van Grisham (waarvan een aantal zijn verfilmd). Jong gozertje met een hart rolt het snelle advocatenwereldje in en boekt (grote) successen met hier en daar een hobbeltje.quote:
OITNB en HoC zijn ook aan te raden hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah thanks!
Ik was maar aan het twijfelen welke serie ik wilde gaan kijken,Orange is the new black, House of Cards, Suits, Sons of Anarchy etc, téveel keus gewoon![]()
Zo dan maar aan Suits beginnen
Ja die zijn nextquote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
OITNB en HoC zijn ook aan te raden hoor
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2014 08:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gisteren hebben we seizoen 2 afgekeken, nu wil ik seizoen 3![]()
Dit heb ik via de playstation ook,quote:Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
. Sinds afgelopen weekend heb ik een home cinema set van Samsung met Smart TV optie, dus ik kijk Netflix nu via de hcs. Nu moet ik elke keer weer kiezen voor mijn Netflix beleving en dat is of de gewone Netflix of de Kids-variant. Kan ik dat ergens vast instellen?
1 van de betere series ever idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:15 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist Breaking Bad afgerond. Wat een geweldige serie, en wat een prachtig einde. Echt genoten van deze serie
Ja ik dus vannacht ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.
Ik moest zo enorm snotteren bij de laatste episode.
En dan kijk ik rond en zie van alles verdwijnen voor deze mensen en Van Rijn trots op zijn behaalde overwinning en dan moet ik kotsen.quote:90% van ouwetjes die je verplaatst uit hun vertrouwde omgeving overlijden.
Vergelijkbaar met seizoen 4. Voor mij allebei echte topseizoenen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ga nu aan seizoen 5 beginnen van breaking bad.Spannendste seizoen?
Laatste seizoen ruulde , het was meer alsof je in een constante bad trip zat maar dan op een goede manier .quote:Op donderdag 24 april 2014 12:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met seizoen 4. Voor mij allebei echte topseizoenen.
Klopt, kon moeilijk de verleiding weerstaan om binnen no-time dat hele seizoen er doorheen te jagen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Laatste seizoen ruulde , het was meer alsof je in een constante bad trip zat maar dan op een goede manier .
Can relate. Twee seizoenen op netflix waren er wel heul snel door. Toen ook nog het eerste deel van seizoen 3 gedownload. Nu te lui om dat tweede deel te downloaden.quote:
Dan kan ik je The Shield ook aanraden. Al is de beeldkwaliteit niet al te best.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:19 schreef Alziend-Oog het volgende:
Pas begonnen aan Sons of Anarchy en nu al bij seizoen 3. Geniale serie.
Ah dit dus wel helaas. Bij zoekresultaten pakt hij de Amerikaanse, maar bij daadwerkelijk kijken krijg ik een netwerk foutmelding...quote:Op donderdag 24 april 2014 23:39 schreef Ori het volgende:
En probeer ook juist de video echt te starten. Sommige van de minder goed werkende diensten om van locatie te wisselen leveren wel zoekresultaten op, maar bij daadwerkelijk afspelen detecteert Netflix soms alsnog de werkelijke regio en weigert te starten
quote:
je hebt iig al een goede Nicknamequote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef DonnaRush het volgende:
Zit midden in de pilot van Suits. Oeioei, leuk!
Serie is in de sfeer van de film maar hebben verder niks met elkaar van doen. Gewoon kijken dus:)quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:59 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Fargo?
Moet ik eerst die film kijken en daarna de serie of staan die 2 los van elkaar?
unblock-us hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Wie gebruikt er hier nog meer hola icm Netflix? Ik kan naar elke Netflix schakelen alleen heeft de UK versie vaak problemen, laadt niet en geeft errors.. ook als ik een andere server selecteer.
Er is alleen een nieuwe ep als die ook op tv is uitgezonden. Bij series op tv is er heel vaak een week (of langer) niets middenin het seizoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:33 schreef Vinture het volgende:
Weet iemand waarom bij from dusk till dawn afgelopen woensdag geen nieuwe aflevering was geweest?
Suits, Orange is the new black.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Welke series zijn nog goed, mensen, heb vorige week House of cards season 2 afgezien... en ben nu weer zoekende...
geen ios.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou dit even met jullie delen: Netflix Roulette
http://imgur.com/a/26hf4
Suits heb ik volgens mij een tijdje geleden al 3 afleveringen van gezien, advocaten toch, beetje zoas House MD, maar dan in de legal world, volgens een bepaald stramientje?quote:
heel erg goed. orphan black.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suits heb ik volgens mij een tijdje geleden al 3 afleveringen van gezien, advocaten toch, beetje zoas House MD, maar dan in de legal world, volgens een bepaald stramientje?
Orange is the new black, Gevangenisdrama over lesbiennes?
Hoe is btw Orphan black.
Ja hoe weet ik nu of je die nu echt goed vond of juist nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
... ik persoonlijk vond lie to me erg goed, maar ik heb ook een soort fascinatie voor liegen etc.
door te kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja hoe weet ik nu of je die nu echt goed vond of juist niet
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
heel erg goed. orphan black.
homeland ook. en ik persoonlijk vond lie to me erg goed, maar ik heb ook een soort fascinatie voor liegen etc.
Je noemt genoeg op maar moet toch zelf kiezen. Gewoon samplen tot je ergens in zit:)quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...
Ga ik toch Orphan een keer proberen.
Iemand die motorbende serie al geprobeerd? Ergens trekt me het niet, die motorlui, maar hij is toch wel goed, hoorde ik?
. Oke dankjewel!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is alleen een nieuwe ep als die ook op tv is uitgezonden. Bij series op tv is er heel vaak een week (of langer) niets middenin het seizoen.
Mwah, het verhaal is niet super-diep met intense karakterontwikkeling of iets dergelijks. Het is vooral een heel vermakelijke serie, een fijne sfeer en kleurrijke en (zwart)komische karakters.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoor veel goeds over Fargo. Beetje goed verhaal, diep etc?
Hmm, oké, bedankt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mwah, het verhaal is niet super-diep met intense karakterontwikkeling of iets dergelijks. Het is vooral een heel vermakelijke serie, een fijne sfeer en kleurrijke en (zwart)komische karakters.
orphan black, was een grote verassing voor mij,quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...
Ga ik toch Orphan een keer proberen.
Iemand die motorbende serie al geprobeerd? Ergens trekt me het niet, die motorlui, maar hij is toch wel goed, hoorde ik?
Of het een of twintig zijn of een maakt in dit verhaal niet echt veel uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef OMG het volgende:
[..]
Ah, een overeenkomst met slechts 1 bedrijf. Dan is het inderdaad logisch om de prijzen wereldwijd te verhogen.
Als alleen de prijzen in de VS omhoog zouden gaan, omdat het om een deal met een amerikaans bedrijf gaat dan had ik het nog wel geloofd. Of heb je ook bronnen voor ISPs in andere landen waar Netflix een deal mee zou hebben, en de prijsverhoging niet om mogelijk meer eigen content zou gaan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of het een of twintig zijn of een maakt in dit verhaal niet echt veel uit.
Thanks voor de tip.quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Leuke docu gevonden. Mortified nation, waarin dus volwassenen aan een zaal vol onbekende hun dagboeken van dat ze puber waren voorlezen . Ik zou het niet durven maar het is een leuke docu
Ik vond het meer een anderhalf uur lange reclame voor meneer's juicer.quote:Op zondag 27 april 2014 08:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Fat sick & nearly dead is ook een aanrader. Docu over juicen.
Ik ben nu begonnen aan die 6 delige docu over Auschwitz ook een aanrader.quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Leuke docu gevonden. Mortified nation, waarin dus volwassenen aan een zaal vol onbekende hun dagboeken van dat ze puber waren voorlezen . Ik zou het niet durven maar het is een leuke docu
Terwijl juicen ook slecht voor je isquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vond het meer een anderhalf uur lange reclame voor meneer's juicer.
En daarnaast ook nog eens duur is als je normale maaltijden gaat lopen vervangen.quote:
Daar kan hoef je toch ook alleen maar je DNS te veranderen?quote:Op zondag 27 april 2014 18:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil de Amerikaanse netflix op mijn smart tv
Was het maar zo makkelijk. vele al geprobeerd maar kan nergens een werkende vinden.quote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef R- het volgende:
[..]
Daar kan hoef je toch ook alleen maar je DNS te veranderen?
Ik zweer bij Holaquote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef Stefanovich het volgende:
Oh heb er al 1 gevonden, de Hola extensie voor Chrome. Nice.
helaas werkt die niet in combinatie met mijn chromecastquote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef Stefanovich het volgende:
Oh heb er al 1 gevonden, de Hola extensie voor Chrome. Nice.
Balen Limitless is trouwens wel een goede film , kijk hem altijd als ik even een schop onder mijn hol nodig heb (ik wil die -pil)quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef R- het volgende:
Zit net een film te kijken en ineens krijg ik allemaal witte stipjes op mn scherm
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n fan van Bradley Cooper maar deze film was wel tof ja.quote:Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Balen Limitless is trouwens wel een goede film , kijk hem altijd als ik even een schop onder mijn hol nodig heb (ik wil die -pil)
monitor of tv? Lijkt op een stervende gpu. Of een kabel die niet goed aangesloten is.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef R- het volgende:
Zit net een film te kijken en ineens krijg ik allemaal witte stipjes op mn scherm
[ afbeelding ]
quote:Netflix Pondering Peer-to-Peer Technology For Streaming Video
"The folks at Ars Technica have discovered evidence that Netflix is actively researching the possibility of using peer-to-peer technology to stream its videos to its customers. The evidence: a one-month old job listing seeking a software engineer with extensive experience developing and testing large-scale peer-to-peer systems. In addition: Netflix's admission of wanting to 'look at all kinds of routes.'
A recent blog post by BitTorrent's CEO explains how, in a peer-to-peer architecture, 'Netflix traffic would no longer be coming from one or two places that are easy to block. Instead, it would be coming from everywhere, all at once; from addresses that were not easily identified as Netflix addresses — from addresses all across the Internet.'"
In other Netflix news, the company has "reached an agreement with three smaller cable companies that, for the first time, will let U.S. subscribers watch the streaming video service’s content as though it were an ordinary cable channel."
TV. Moest mn ps4 2x aan en uitzetten en toen deed ie het weer.quote:Op maandag 28 april 2014 08:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
monitor of tv? Lijkt op een stervende gpu. Of een kabel die niet goed aangesloten is.
Kan ook je hdmi kabel zijn. Voorheen nergens last van gehad. Met netflix wel. Kabel vervangen en weg probleem. 1.4hmdi gekocht.quote:Op maandag 28 april 2014 12:45 schreef R- het volgende:
[..]
TV. Moest mn ps4 2x aan en uitzetten en toen deed ie het weer.
Jup, ik hoop het. Ik heb nog wel een paar liggen just in casequote:Op maandag 28 april 2014 12:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Kan ook je hdmi kabel zijn. Voorheen nergens last van gehad. Met netflix wel. Kabel vervangen en weg probleem. 1.4hmdi gekocht.
Heb je die screenshot zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:55 schreef R- het volgende:
Beste film van 2013 staat op Netflix zie ik net
[afbeelding]
Zitten ook wel wat ''nieuwere'' tussen dat is mooi.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Aether het volgende:
Blood Brother
Deze inspirerende film toont de uitdagingen waarmee een Amerikaanse jongeman wordt geconfronteerd en de liefde die hij ontvangt van kinderen met hiv en aids in India.
Brave
Wanneer een woeste Schotse prinses drie machtige landsheren boos maakt en een vervloekte wens doet, gaat ze op een zoektocht om de schade te herstellen.
Kumaré
Filmmaker Vikram Gandhi presenteert zichzelf als een goeroe en moet de gevolgen dragen van de aanhang van zijn toegewijde maar misleide discipelen.
Revenge of the Electric Car
Revenge of the Electric Car neemt een kijk achter de schermen van de auto-industrie en vertelt het verhaal van de globale heropleving van elektrische auto's.
Snow Buddies
Vijf pratende puppy's trotseren de vrieskou om mee te doen aan een spannende hondensleerace door Alaska. Dat betekent samenwerken maar ook het volgen van je dromen!
Surviving Hitler: A Love Story
Met nooit eerder getoonde 8mm-beelden profileert deze aangrijpende documentaire de 2 jonge geliefden die betrokken waren bij het Walküre-complot om Hitler te vermoorden.
Total Recall
In deze actiefilm wordt de superspion-fantasie van Douglas Quaid omgezet in de werkelijkheid totdat de grens tussen echt en nep vervaagt en hij op de vlucht moet slaan.
Waiting Room The
Deze documentaire vertelt de verhalen van patiënten, waarvan de meesten niet zijn verzekerd, in een ziekenhuis in Californië.
Weather Underground The
Deze documentaire kenschetst de controversiële groep van idealistische jonge mensen die tijdens de jaren 60 en 70 probeerden de Amerikaanse regering ten val te brengen.
Sherlock?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:32 schreef sonnyspek het volgende:
Hebben jullie een goede alternatieve serie voor House of cards?
Boss misschien?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:32 schreef sonnyspek het volgende:
UK- origineel al gezien? Vond ik ook goed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:32 schreef sonnyspek het volgende:
Sherlock?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:32 schreef sonnyspek het volgende:
Thanks voor de tip, was altijd een liefhebber van No Reservations. Bizarre foods is ook tof, jammer dat het niet op netflix staat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef OMG het volgende:
Oe, 2 seizoenen Parts Unknown met Anthony Bourdain. De eerste aflevering is al best goed, en hij is gelukkig niet meer zo'n zure lul als tijdens z'n laatste No Reservations seizoenen.
Lilyhammer is wel tof jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:19 schreef maerk het volgende:
Heb nu drie afleveringen gezien van Lilyhammer, nog geweten dat Steven van Zandt zo'n acteur was. Nooit Sopranos gezien en kende hem alleen van de E-Street band.
Tot nu toe ben ik wel enthousiast, de Noorse setting bevalt me wel en de combo tussen Giovanni en de Noren is erg goed en origineel.
Heb even gezocht maar er is nog geen topic van hier op Fok, de massa moet het nog ontdekken dus.
Op de Nederlandse Netflix in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Lilyhammer is wel tof ja![]()
Staat Chicago fire ook op netflix?
Damages staat erop uit mn hoofdquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:32 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vind het altijd knap hoe Andrew Zimmern iets lekkers als iets compleet walgelijks kan omschrijven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, was altijd een liefhebber van No Reservations. Bizarre foods is ook tof, jammer dat het niet op netflix staat.
En wat komt er allemaal voor in de plaats?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:16 schreef Chrizs het volgende:
Lijst met titels die per 1 mei verdwijnen van netflix us:
American Virgin (2000)
Bad Boys (1983)
Ballad of Lucy Whipple, The (2001)
Beethoven’s Big Break (2008)
Benito: The Rise and Fall of Mussolini – Season 1 (1993)
Bird Squad – Season 1 (2008)
Brian’s Song (1971)
Brian’s Song (2001)
Bull Durham (1988)
Cake (2005)
Caligula (1979)
Mean Girls (2004)
Child’s Play 2: Chucky’s Back (1990)
Conan the Destroyer (1984)
Crawl (2011)
Day Watch (2006)
Death Wish 2 (1982)
Doom Generation, The (1995)
Doors, The (1991)
Fairy Tale: A True Story (1997)
Family Sins (2004)
Fierce People (2005)
First Shot (2002)
General’s Daughter, The (1999)
Harold and Maude (1971)
Harry and Tonto (1974)
Hi Life (1998)
Hugh Hefner: Playboy, Activist and Rebel (2009)
Hunt for the BTK Killer, The (2005)
Ike: Countdown to D-Day (2004)
Incendiary (2008)
In Dreams (1999)
Intersection (1994)
Into the Wild (2007)
Invisible Man: Special Edition, The (1933)
Jacques Cousteau’s Ocean Tales – Season 1 (2002)
Jesse Stone: Night Passage (2006)
Jesse Stone: Stone Cold (2005)
Joe the King (1999)
Lady Eve, The (1941)
Leap of Faith (1992)
Leprechaun 2 (1994)
Comedy from the Laff House: Kevin Hart (2006)
Looking for Richard (1996)
Suburban Madness (2004)
Manhattan Project, The (1986)
Marathon Man (1976)
Martin and Lewis (2002)
Marvin’s Room (1996)
Messenger of Death (1988)
Mummy’s Curse, The (1944)
Mummy’s Hand, The (1940)
North Dallas Forty (1979)
Oxygen (1998)
Perfect Day, A (2006)
Perfect Husband: The Laci Peterson…, The (2004)
Phat Beach (1996)
Sailor Who Fell from Grace (1976)
She’s Having a Baby (1988)
Shriek If You Know What I Did Friday 13th (2000)
Some Like It Hot (1959)
South Park: Bigger, Longer and Uncut (1999)
Super Capers (2008)
Tales from the Darkside: The Movie (1990)
Taratabong: The World of the Meloditties – Season 1 (2009)
TEDTalks: Ancient Clues – Season 1 (2007)
TEDTalks: Beauty & Fashion: Beneath… – Season 1 (2011)
TEDTalks: Crime & Punishment – Season 1 (2011)
TEDTalks: Doctors on the Cusp – Season 1 (2011)
TEDTalks: Eco Enigma – Season 1 (2011)
TEDTalks: Environment: Project Makeover – Season 1 (2011)
TEDTalks: Faith, Fate or Fear – Season 1 (2011)
TEDTalks: For All of Womankind – Season 1 (2011)
TEDTalks: For Kids – Season 1 (2011)
TEDTalks: From Poverty to Progress – Season 1 (2010)
TEDTalks: Giving Addicts – Season 1 (2011)
TEDTalks: Global Villages – Season 1 (2011)
TEDTalks: Icons – Season 1 (2011)
TEDTalks: It’s (Not Just) a Guy Thing – Season 1 (2011)
TEDTalks: Knowledge Is Power – Season 1 (2011)
TEDTalks: Numbers Speak Louder than Words – Season 1 (2011)
TEDTalks: On Life’s Lessons & Confessions – Season 1 (2012)
TEDTalks: Peace Mongers – Season 1 (2011)
TEDTalks: Power Shift – Season 1 (2011)
TEDTalks: Rad Invention – Season 1 (2011)
TEDTalks: Rebel Design – Season 1 (2011)
TEDTalks: The Capitalism Paradox – Season 1 (2011)
TEDTalks: The Power of Crowds – Season 1 (2012)
TEDTalks: TransporTED – Season 1 (2011)
TED Talks: Video & Photo Mojo – Season 1 (2006)
Turtle’s Tale: Sammy’s Adventures, A (2010)
Two Mules for Sister Sara (1970)
Jesse Stone: Death in Paradise (1983)
Vampire Bats (2005)
Very Brady Sequel, A (1996)
Yakari – Season 1 (2005-2007)
Yours, Mine and Ours (2005)
Zombies of Mass Destruction (2009)
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:55 schreef R- het volgende:
[..]
En wat komt er allemaal voor in de plaats?
quote:A View To A Kill (007 James Bond)
All I Want
Backdraft
Bed Of Roses
Beethoven
Boys Don't Cry
Bram Stoker's Dracula
Candyman
Cursed
Diggstown
Encounters At The End Of The World
Fantastic Voyage
Federal Hill
Fido
Final Fantasy VII Advent Children
For Your Eyes Only (007 James Bond)
Forest Gump
Friday The 13th Part 7 The New Blood
Ghidorah The Three Headed Monster
Godzilla Raids Again
Godzilla Vs Mothra
Godzilla King Of The Monsters
Godzilla's Revenge
Goldfinger (007 James Bond)
Heavy Metal (1981)
Hook
Ichi The Killer
Kill Bill Volume 1
Kill Bill Volume 2
Knucklehead
La Bamba
Live And Let Die (007 James Bond)
Love Is The Devil
Mr Smith Goes To Washington
Never Say Never Again (007 James Bond)
Paper Moon
Revenge
Richard Pryor Live On The Sunset Strip
Rodan
Romancing The Stone
School Daze
Single White Female
Sneakers
St. Elmo's Fire
Starman
Terror Of Mechagodzilla
That's What I Am
The Big Chill
The Big Hit
The Buddy Holly Story
The City Of Lost Children
The Human Stain
The Jewel Of The Nile
The Juror
The Legend Of Drunken Master
The Living Daylights (007 James Bond)
The Odessa File
The Prince Of Tides
Top Secret!
Tortilla Soup
Winged Migration
You Only Live Twice (007 James Bond)
quote:Bridget Jones: The Edge of Reason (Romantic, Drama)
Diana (Romantic, Drama)
Freedomland (Crime, Drama)
From Dusk Till Dawn (Horror, Supernatural)
How It's Made: Season 13 (TV, Documentary, Science)
Jungle Gold: Season 1 (TV, Reality)
Kiss the Water (Documentary, Biographical/Megan Boyd)
Lost Girl: Season 1-2 (TV, Drama)
Malcolm in the Middle: Season 1 (TV, Comedy)
Man of Vendetta (Crime, Thriller, Foreign)
Metallica Through the Never (Documentary, Music)
Muscle Shoals (Documentary, Music)
Raising Hope: Season 1 (TV, Comedy)
Shahid (Drama, Bollywood)
The Inbetweeners: Season 3 (TV, Comedy)
The Pervert's Guide to Ideology (Documentary, Social)
The Riverman (Crime, Drama)
The Selfish Giant (Indie, Drama)
Weekender (Indie, Drama)
You Will Be My Son (Crime, Drama, Foreign)
de uitgebreide film ( of de verkorte van 2 uur)quote:
doet me denken aan het gouden ei, van time krabbe. maar daar staat de verfilming ook van op netflix nl; the vanishing.quote:
De korte (theatrical), helaaschquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:25 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de uitgebreide film ( of de verkorte van 2 uur)
geweldige film, voor met die schildpad opstelling
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:16 schreef Chrizs het volgende:
Lijst met titels die per 1 mei verdwijnen van netflix us:
American Virgin (2000)
Bad Boys (1983)
Ballad of Lucy Whipple, The (2001)
Beethoven’s Big Break (2008)
Benito: The Rise and Fall of Mussolini – Season 1 (1993)
Bird Squad – Season 1 (2008)
Brian’s Song (1971)
Brian’s Song (2001)
Bull Durham (1988)
Cake (2005)
Caligula (1979)
Mean Girls (2004)
Child’s Play 2: Chucky’s Back (1990)
Conan the Destroyer (1984)
Crawl (2011)
Day Watch (2006)
Death Wish 2 (1982)
Doom Generation, The (1995)
Doors, The (1991)
Fairy Tale: A True Story (1997)
Family Sins (2004)
Fierce People (2005)
First Shot (2002)
General’s Daughter, The (1999)
Harold and Maude (1971)
Harry and Tonto (1974)
Hi Life (1998)
Hugh Hefner: Playboy, Activist and Rebel (2009)
Hunt for the BTK Killer, The (2005)
Ike: Countdown to D-Day (2004)
Incendiary (2008)
In Dreams (1999)
Intersection (1994)
Into the Wild (2007)
Invisible Man: Special Edition, The (1933)
Jacques Cousteau’s Ocean Tales – Season 1 (2002)
Jesse Stone: Night Passage (2006)
Jesse Stone: Stone Cold (2005)
Joe the King (1999)
Lady Eve, The (1941)
Leap of Faith (1992)
Leprechaun 2 (1994)
Comedy from the Laff House: Kevin Hart (2006)
Looking for Richard (1996)
Suburban Madness (2004)
Manhattan Project, The (1986)
Marathon Man (1976)
Martin and Lewis (2002)
Marvin’s Room (1996)
Messenger of Death (1988)
Mummy’s Curse, The (1944)
Mummy’s Hand, The (1940)
North Dallas Forty (1979)
Oxygen (1998)
Perfect Day, A (2006)
Perfect Husband: The Laci Peterson…, The (2004)
Phat Beach (1996)
Sailor Who Fell from Grace (1976)
She’s Having a Baby (1988)
Shriek If You Know What I Did Friday 13th (2000)
Some Like It Hot (1959)
South Park: Bigger, Longer and Uncut (1999)
Super Capers (2008)
Tales from the Darkside: The Movie (1990)
Taratabong: The World of the Meloditties – Season 1 (2009)
TEDTalks: Ancient Clues – Season 1 (2007)
TEDTalks: Beauty & Fashion: Beneath… – Season 1 (2011)
TEDTalks: Crime & Punishment – Season 1 (2011)
TEDTalks: Doctors on the Cusp – Season 1 (2011)
TEDTalks: Eco Enigma – Season 1 (2011)
TEDTalks: Environment: Project Makeover – Season 1 (2011)
TEDTalks: Faith, Fate or Fear – Season 1 (2011)
TEDTalks: For All of Womankind – Season 1 (2011)
TEDTalks: For Kids – Season 1 (2011)
TEDTalks: From Poverty to Progress – Season 1 (2010)
TEDTalks: Giving Addicts – Season 1 (2011)
TEDTalks: Global Villages – Season 1 (2011)
TEDTalks: Icons – Season 1 (2011)
TEDTalks: It’s (Not Just) a Guy Thing – Season 1 (2011)
TEDTalks: Knowledge Is Power – Season 1 (2011)
TEDTalks: Numbers Speak Louder than Words – Season 1 (2011)
TEDTalks: On Life’s Lessons & Confessions – Season 1 (2012)
TEDTalks: Peace Mongers – Season 1 (2011)
TEDTalks: Power Shift – Season 1 (2011)
TEDTalks: Rad Invention – Season 1 (2011)
TEDTalks: Rebel Design – Season 1 (2011)
TEDTalks: The Capitalism Paradox – Season 1 (2011)
TEDTalks: The Power of Crowds – Season 1 (2012)
TEDTalks: TransporTED – Season 1 (2011)
TED Talks: Video & Photo Mojo – Season 1 (2006)
Turtle’s Tale: Sammy’s Adventures, A (2010)
Two Mules for Sister Sara (1970)
Jesse Stone: Death in Paradise (1983)
Vampire Bats (2005)
Very Brady Sequel, A (1996)
Yakari – Season 1 (2005-2007)
Yours, Mine and Ours (2005)
Zombies of Mass Destruction (2009)
Daarvan lijkt nu alleen maar seizoen vier erop te staan. Raar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:46 schreef Denni5 het volgende:
Wij hebben Netflix genomen voor The Shield, maar nu ligt half Netflix eruit.....
Pfiew.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:58 schreef Copycat het volgende:
Dit staat op de site:
We are currently experiencing issues streaming on all devices.
We are working to resolve the problem. We apologize for any inconvenience.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
#firstworldproblems.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef gekkie000000 het volgende:
Oh nee he, Netflix doet raar.... Was net zo spannend bezig met Gossip Girl. Iemand die nog weet hoe gewoon tv kijken ook alweer werkt?
Toffe serie idd! Sfeertje is super tof!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik mis ook de helft van miujn lijstje![]()
twin peaks klaar, meesterlijke serie
Heb deze op een Amnesty-avond gezien. Heel indrukwekkend.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:32 schreef Pussywagon het volgende:
op netflix uk staat nu de docu Camp 14, gaat over een noord-koreaan die is ontsnapt is uit een noord-koreaans concentratiekamp
de dingen die hij heeft meegemaakt en in die docu vertelt zijn echt te ziek
echt een aanrader voor degene die geintereseerd is in noord-korea
Camp 14: Total Control Zone (2012) - IMDb
Op Netflix.com., maar zo te zien is de melding verdwenen en ik zag ook weer verloren titels/seizoenen terug.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:16 schreef RoelerMF het volgende:
Waar staat die storingsmelding? Ik wilde nav een discussie de Muppet film uit 2011 aanzetten, maar het lijkt alsof die spoorloos is verdwenen van Netflix
Hetzelfde. Vond hem ook erg sterk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Rijst het volgende:
In 1x unsere mütter unsere väter afgekeken. Ik vind het een hele sterke oorloogsdrama.
Staan toch wel wat leuke series en films tussen de Nederlandse Netflix als je de Amerikaanse gewend bent.
idd. Eindelijk weer een goede miniserie over een interessant onderwerp.quote:
Klopt. Fan van dat soort series. Band of Brothers, The Pacific, deze. Echter moet het wel interessant blijven, dus aan ene kant wel goed dat er vrij weinig miniseries zijn wat dat onderwerp betreft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:33 schreef capricia het volgende:
[..]
idd. Eindelijk weer een goede miniserie over een interessant onderwerp.![]()
Hier mogen ze er meer van maken.
Generation Kill al gezien?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:29 schreef Agger het volgende:
[..]
Klopt. Fan van dat soort series. Band of Brothers, The Pacific, deze. Echter moet het wel interessant blijven, dus aan ene kant wel goed dat er vrij weinig miniseries zijn wat dat onderwerp betreft.
Mee eens ja, veel beter zelfsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zeker, vond het beter dan the Pacific.
nope, heb ook samsung smart tv , maar hier doet hij het gewoon vrij soepeltjesquote:Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Meer mensen die nog steeds last van storingen hebben? Op mijn Samsung tv krijg ik, zover ik weet sinds gisteren, zodra ik een stream start de foutmelding "deze titel kan niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel".
die serie verraste mij ook echt totaal,quote:Op zondag 4 mei 2014 00:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Orphan Black, gisteren begonnen en nu bij aflevering 6. Wat een heerlijke serie
Hier inmiddels ook weer na een paar resets...quote:Op zondag 4 mei 2014 12:05 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nope, heb ook samsung smart tv , maar hier doet hij het gewoon vrij soepeltjes
Hmm, vond ik zeker niet. Ik kwam Generation Kill totaal niet door, ben na vier afleveringen afgehaakt. Vond de karakters en de mentaliteit onder die US troepen echt te afstotend. Kwam op mij daardoor over als een karikatuur.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zeker, vond het beter dan the Pacific.
Prachtige filmquote:Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben begonnen aan Unsere Mutter, unsere Vater. Beetje moeilijk inkomen nog.
Miniserie bedoel jequote:
Onzin om te denken dat die Duitsers hier op zaten te wachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Duitsers komen er wel goed vanaf, allemaal slachtoffers..
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Duitsers komen er wel goed vanaf, allemaal slachtoffers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Je hebt dan gewoon een abo die je op de locatie waar je bent het aanbod laat zien. Ben je in NL, krijg je de Nederlandse, ben je in Engeland, de Engelse, in Amerika, de Amerikaanse etc.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:19 schreef Deezertje het volgende:
Als ik een abo neem via netflix.com voor $7.99 kan ik dan ook inloggen op de Nederlandse versie van Netflix en vice versa? Bijvoorbeeld via een smart tv hier in huis inloggen met je Amerikaanse account via de Netflix app.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |