abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139311915
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil de Amerikaanse netflix op mijn smart tv :'(
Daar kan hoef je toch ook alleen maar je DNS te veranderen?
pi_139318465
Is er nog een gratis unlocater service? ;(
Mijn trails zitter erop.... Nu kan ik geen Psych en Loui meer kijken...
pi_139318816
Oh heb er al 1 gevonden, de Hola extensie voor Chrome. Nice.
pi_139319199
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef R- het volgende:

[..]

Daar kan hoef je toch ook alleen maar je DNS te veranderen?
Was het maar zo makkelijk. vele al geprobeerd maar kan nergens een werkende vinden.
Twiddel
pi_139322327
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef Stefanovich het volgende:
Ik zweer bij Hola _O_ alleen de UK versie draait niet helemaal lekker maar voor de rest echt ideaal.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_139322543
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef Stefanovich het volgende:
helaas werkt die niet in combinatie met mijn chromecast
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_139324705
Zit net een film te kijken en ineens krijg ik allemaal witte stipjes op mn scherm :r

pi_139328891
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef R- het volgende:
Zit net een film te kijken en ineens krijg ik allemaal witte stipjes op mn scherm :r

[ afbeelding ]
Balen Limitless is trouwens wel een goede film , kijk hem altijd als ik even een schop onder mijn hol nodig heb (ik wil die -pil)
pi_139330614
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Balen Limitless is trouwens wel een goede film , kijk hem altijd als ik even een schop onder mijn hol nodig heb (ik wil die -pil)
Ik ben niet zo'n fan van Bradley Cooper maar deze film was wel tof ja.
  maandag 28 april 2014 @ 08:37:34 #210
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139331071
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef R- het volgende:

[ afbeelding ]
monitor of tv? Lijkt op een stervende gpu. Of een kabel die niet goed aangesloten is.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_139332672
quote:
Netflix Pondering Peer-to-Peer Technology For Streaming Video
"The folks at Ars Technica have discovered evidence that Netflix is actively researching the possibility of using peer-to-peer technology to stream its videos to its customers. The evidence: a one-month old job listing seeking a software engineer with extensive experience developing and testing large-scale peer-to-peer systems. In addition: Netflix's admission of wanting to 'look at all kinds of routes.'

A recent blog post by BitTorrent's CEO explains how, in a peer-to-peer architecture, 'Netflix traffic would no longer be coming from one or two places that are easy to block. Instead, it would be coming from everywhere, all at once; from addresses that were not easily identified as Netflix addresses — from addresses all across the Internet.'"

In other Netflix news, the company has "reached an agreement with three smaller cable companies that, for the first time, will let U.S. subscribers watch the streaming video service’s content as though it were an ordinary cable channel."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 28 april 2014 @ 12:37:31 #212
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_139337196
Leuk, Brave nu ook beschikbaar. :)
http://www2.netflix.com/WiMovie/Brave/70213513
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_139337437
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 08:37 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

monitor of tv? Lijkt op een stervende gpu. Of een kabel die niet goed aangesloten is.
TV. Moest mn ps4 2x aan en uitzetten en toen deed ie het weer.
  maandag 28 april 2014 @ 12:47:46 #214
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139337513
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:45 schreef R- het volgende:

[..]

TV. Moest mn ps4 2x aan en uitzetten en toen deed ie het weer.
Kan ook je hdmi kabel zijn. Voorheen nergens last van gehad. Met netflix wel. Kabel vervangen en weg probleem. 1.4hmdi gekocht.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_139337612
quote:
99s.gif Op maandag 28 april 2014 12:47 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Kan ook je hdmi kabel zijn. Voorheen nergens last van gehad. Met netflix wel. Kabel vervangen en weg probleem. 1.4hmdi gekocht.
Jup, ik hoop het. Ik heb nog wel een paar liggen just in case :P Van de Action.
pi_139340273
Brave op NL Netfix.
pi_139340343
En voor de unblockers:

Ender's Game bij Brazilië
Man of Steel bij Noorwegen/Denemarken/Finland
Odd Thomas bij USA
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139369093
Blood Brother
Deze inspirerende film toont de uitdagingen waarmee een Amerikaanse jongeman wordt geconfronteerd en de liefde die hij ontvangt van kinderen met hiv en aids in India.

Brave
Wanneer een woeste Schotse prinses drie machtige landsheren boos maakt en een vervloekte wens doet, gaat ze op een zoektocht om de schade te herstellen.

Kumaré
Filmmaker Vikram Gandhi presenteert zichzelf als een goeroe en moet de gevolgen dragen van de aanhang van zijn toegewijde maar misleide discipelen.

Revenge of the Electric Car
Revenge of the Electric Car neemt een kijk achter de schermen van de auto-industrie en vertelt het verhaal van de globale heropleving van elektrische auto's.

Snow Buddies
Vijf pratende puppy's trotseren de vrieskou om mee te doen aan een spannende hondensleerace door Alaska. Dat betekent samenwerken maar ook het volgen van je dromen!

Surviving Hitler: A Love Story
Met nooit eerder getoonde 8mm-beelden profileert deze aangrijpende documentaire de 2 jonge geliefden die betrokken waren bij het Walküre-complot om Hitler te vermoorden.

Total Recall
In deze actiefilm wordt de superspion-fantasie van Douglas Quaid omgezet in de werkelijkheid totdat de grens tussen echt en nep vervaagt en hij op de vlucht moet slaan.

Waiting Room The
Deze documentaire vertelt de verhalen van patiënten, waarvan de meesten niet zijn verzekerd, in een ziekenhuis in Californië.

Weather Underground The
Deze documentaire kenschetst de controversiële groep van idealistische jonge mensen die tijdens de jaren 60 en 70 probeerden de Amerikaanse regering ten val te brengen.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:22:45 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139370321
Kumaré is een geweldige docu!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139370448
Op dit moment lopen er al te veel door mij gevolgde series die (helaas) alleen buiten Netflix om te kijken zijn (True Detective is net afgelopen, op dit moment nog Hannibal, Orphan Black, Game of Thrones en The Big Bang Theory) om daarnaast nog fanatiek te gaan zitten Netflixen. Alleen Fargo _O_ kijk ik op dit moment via Netflix. Maar als ik weer aan andere series toekom, gaat het waarschijnlijk Firefly, Rome, Derek en/of nog weer een ander kostuumdrama worden (tijdje terug al Charles Dickens' Bleak House [2005] op Netflix gekeken, best een aanrader als je van dat genre houdt)...
Tails tell tales
pi_139371513
Beste film van 2013 staat op Netflix zie ik net :)

[ Bericht 16% gewijzigd door R- op 29-04-2014 13:37:45 ]
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:03:25 #222
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139371733
Staan van alle series die ondertussen gestopt zijn wel alle seizoenen online?
Dit, dus.
pi_139372210
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:55 schreef R- het volgende:
Beste film van 2013 staat op Netflix zie ik net :)

[afbeelding]
Heb je die screenshot zelf gemaakt?
Dan zou ik evt. je gebruikersnaam weghalen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Aether op 29-04-2014 14:22:31 ]
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:21:08 #224
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_139372316
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Aether het volgende:
Blood Brother
Deze inspirerende film toont de uitdagingen waarmee een Amerikaanse jongeman wordt geconfronteerd en de liefde die hij ontvangt van kinderen met hiv en aids in India.

Brave
Wanneer een woeste Schotse prinses drie machtige landsheren boos maakt en een vervloekte wens doet, gaat ze op een zoektocht om de schade te herstellen.

Kumaré
Filmmaker Vikram Gandhi presenteert zichzelf als een goeroe en moet de gevolgen dragen van de aanhang van zijn toegewijde maar misleide discipelen.

Revenge of the Electric Car
Revenge of the Electric Car neemt een kijk achter de schermen van de auto-industrie en vertelt het verhaal van de globale heropleving van elektrische auto's.

Snow Buddies
Vijf pratende puppy's trotseren de vrieskou om mee te doen aan een spannende hondensleerace door Alaska. Dat betekent samenwerken maar ook het volgen van je dromen!

Surviving Hitler: A Love Story
Met nooit eerder getoonde 8mm-beelden profileert deze aangrijpende documentaire de 2 jonge geliefden die betrokken waren bij het Walküre-complot om Hitler te vermoorden.

Total Recall
In deze actiefilm wordt de superspion-fantasie van Douglas Quaid omgezet in de werkelijkheid totdat de grens tussen echt en nep vervaagt en hij op de vlucht moet slaan.

Waiting Room The
Deze documentaire vertelt de verhalen van patiënten, waarvan de meesten niet zijn verzekerd, in een ziekenhuis in Californië.

Weather Underground The
Deze documentaire kenschetst de controversiële groep van idealistische jonge mensen die tijdens de jaren 60 en 70 probeerden de Amerikaanse regering ten val te brengen.
Zitten ook wel wat ''nieuwere'' tussen dat is mooi.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:32:03 #225
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_139383138
Hebben jullie een goede alternatieve serie voor House of cards? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')