. Oke dankjewel!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is alleen een nieuwe ep als die ook op tv is uitgezonden. Bij series op tv is er heel vaak een week (of langer) niets middenin het seizoen.
Mwah, het verhaal is niet super-diep met intense karakterontwikkeling of iets dergelijks. Het is vooral een heel vermakelijke serie, een fijne sfeer en kleurrijke en (zwart)komische karakters.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoor veel goeds over Fargo. Beetje goed verhaal, diep etc?
Hmm, oké, bedankt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mwah, het verhaal is niet super-diep met intense karakterontwikkeling of iets dergelijks. Het is vooral een heel vermakelijke serie, een fijne sfeer en kleurrijke en (zwart)komische karakters.
orphan black, was een grote verassing voor mij,quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...
Ga ik toch Orphan een keer proberen.
Iemand die motorbende serie al geprobeerd? Ergens trekt me het niet, die motorlui, maar hij is toch wel goed, hoorde ik?
Of het een of twintig zijn of een maakt in dit verhaal niet echt veel uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef OMG het volgende:
[..]
Ah, een overeenkomst met slechts 1 bedrijf. Dan is het inderdaad logisch om de prijzen wereldwijd te verhogen.
Als alleen de prijzen in de VS omhoog zouden gaan, omdat het om een deal met een amerikaans bedrijf gaat dan had ik het nog wel geloofd. Of heb je ook bronnen voor ISPs in andere landen waar Netflix een deal mee zou hebben, en de prijsverhoging niet om mogelijk meer eigen content zou gaan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of het een of twintig zijn of een maakt in dit verhaal niet echt veel uit.
Thanks voor de tip.quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Leuke docu gevonden. Mortified nation, waarin dus volwassenen aan een zaal vol onbekende hun dagboeken van dat ze puber waren voorlezen . Ik zou het niet durven maar het is een leuke docu
Ik vond het meer een anderhalf uur lange reclame voor meneer's juicer.quote:Op zondag 27 april 2014 08:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Fat sick & nearly dead is ook een aanrader. Docu over juicen.
Ik ben nu begonnen aan die 6 delige docu over Auschwitz ook een aanrader.quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Leuke docu gevonden. Mortified nation, waarin dus volwassenen aan een zaal vol onbekende hun dagboeken van dat ze puber waren voorlezen . Ik zou het niet durven maar het is een leuke docu
Terwijl juicen ook slecht voor je isquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vond het meer een anderhalf uur lange reclame voor meneer's juicer.
En daarnaast ook nog eens duur is als je normale maaltijden gaat lopen vervangen.quote:
Daar kan hoef je toch ook alleen maar je DNS te veranderen?quote:Op zondag 27 april 2014 18:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil de Amerikaanse netflix op mijn smart tv
Was het maar zo makkelijk. vele al geprobeerd maar kan nergens een werkende vinden.quote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef R- het volgende:
[..]
Daar kan hoef je toch ook alleen maar je DNS te veranderen?
Ik zweer bij Holaquote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef Stefanovich het volgende:
Oh heb er al 1 gevonden, de Hola extensie voor Chrome. Nice.
helaas werkt die niet in combinatie met mijn chromecastquote:Op zondag 27 april 2014 21:02 schreef Stefanovich het volgende:
Oh heb er al 1 gevonden, de Hola extensie voor Chrome. Nice.
Balen Limitless is trouwens wel een goede film , kijk hem altijd als ik even een schop onder mijn hol nodig heb (ik wil die -pil)quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef R- het volgende:
Zit net een film te kijken en ineens krijg ik allemaal witte stipjes op mn scherm
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n fan van Bradley Cooper maar deze film was wel tof ja.quote:Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Balen Limitless is trouwens wel een goede film , kijk hem altijd als ik even een schop onder mijn hol nodig heb (ik wil die -pil)
monitor of tv? Lijkt op een stervende gpu. Of een kabel die niet goed aangesloten is.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef R- het volgende:
Zit net een film te kijken en ineens krijg ik allemaal witte stipjes op mn scherm
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |