yup. Ik vloog er zo doorheenquote:
Ah thanks!quote:
gedaan, was episch!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
Straks maar eens aflevering twee van Fargo gaan kijken.
Mwoah, ik vond Suits wat tegenvallen. Beetje inspiratieloos als je het vergelijkt met de boeken van Grisham (waarvan een aantal zijn verfilmd). Jong gozertje met een hart rolt het snelle advocatenwereldje in en boekt (grote) successen met hier en daar een hobbeltje.quote:
OITNB en HoC zijn ook aan te raden hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah thanks!
Ik was maar aan het twijfelen welke serie ik wilde gaan kijken,Orange is the new black, House of Cards, Suits, Sons of Anarchy etc, téveel keus gewoon![]()
Zo dan maar aan Suits beginnen
Ja die zijn nextquote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
OITNB en HoC zijn ook aan te raden hoor
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2014 08:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gisteren hebben we seizoen 2 afgekeken, nu wil ik seizoen 3![]()
Dit heb ik via de playstation ook,quote:Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
. Sinds afgelopen weekend heb ik een home cinema set van Samsung met Smart TV optie, dus ik kijk Netflix nu via de hcs. Nu moet ik elke keer weer kiezen voor mijn Netflix beleving en dat is of de gewone Netflix of de Kids-variant. Kan ik dat ergens vast instellen?
1 van de betere series ever idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:15 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist Breaking Bad afgerond. Wat een geweldige serie, en wat een prachtig einde. Echt genoten van deze serie
Ja ik dus vannacht ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.
Ik moest zo enorm snotteren bij de laatste episode.
En dan kijk ik rond en zie van alles verdwijnen voor deze mensen en Van Rijn trots op zijn behaalde overwinning en dan moet ik kotsen.quote:90% van ouwetjes die je verplaatst uit hun vertrouwde omgeving overlijden.
Vergelijkbaar met seizoen 4. Voor mij allebei echte topseizoenen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ga nu aan seizoen 5 beginnen van breaking bad.Spannendste seizoen?
Laatste seizoen ruulde , het was meer alsof je in een constante bad trip zat maar dan op een goede manier .quote:Op donderdag 24 april 2014 12:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met seizoen 4. Voor mij allebei echte topseizoenen.
Klopt, kon moeilijk de verleiding weerstaan om binnen no-time dat hele seizoen er doorheen te jagen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Laatste seizoen ruulde , het was meer alsof je in een constante bad trip zat maar dan op een goede manier .
Can relate. Twee seizoenen op netflix waren er wel heul snel door. Toen ook nog het eerste deel van seizoen 3 gedownload. Nu te lui om dat tweede deel te downloaden.quote:
Dan kan ik je The Shield ook aanraden. Al is de beeldkwaliteit niet al te best.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:19 schreef Alziend-Oog het volgende:
Pas begonnen aan Sons of Anarchy en nu al bij seizoen 3. Geniale serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |