Het gaat toch niet om die euro. Het gaat om het feit dat die euro niet aan netflix betaald wordt maar de netneutraliteit ontwricht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Je bent toch wel immens treurig als je al maanden een abo hebt dat je het dan stopzet omdat het een euro duurder wordt.
Heb je daar ook bronnen voor?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om die euro. Het gaat om het feit dat die euro niet aan netflix betaald wordt maar de netneutraliteit ontwricht.
Huillie, huillie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:41 schreef JimmyJames het volgende:
Moeilijk he plaatjes posten die het doen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef cva het volgende:
ben wel benieuwd wat er op het plaatje staat
quote:
dislikequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het nieuwe logo van Netflix.
Wie goed oplette, zag hem al in de trailer voor het tweede seizoen van Orange is the New Black voorbij komen.quote:
Ja, dat zal het zijn.quote:
Ah, een overeenkomst met slechts 1 bedrijf. Dan is het inderdaad logisch om de prijzen wereldwijd te verhogen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
http://articles.latimes.c(...)lix-comcast-20140224
Die extra euro, ze staan nu niet meer rood iig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
Wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaal.
inderdaad verassend goeie serie. Raakt je soms echt geheel onverwacht. En subtiele humor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
Wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaal.
Nee, Netflix wat doe je ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 1x eerder gehuild bij een serie en dat was de episode van ER waarin Dr.Green dood ging. Dit was dus de 2e keer. Raakte nogal wat snaartjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.
Ik moest zo enorm snotteren bij de laatste episode.
dat wordt hier ook de volgende serie die ik moet gaan kijken,quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaa
yup. Ik vloog er zo doorheenquote:
Ah thanks!quote:
gedaan, was episch!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
Straks maar eens aflevering twee van Fargo gaan kijken.
Mwoah, ik vond Suits wat tegenvallen. Beetje inspiratieloos als je het vergelijkt met de boeken van Grisham (waarvan een aantal zijn verfilmd). Jong gozertje met een hart rolt het snelle advocatenwereldje in en boekt (grote) successen met hier en daar een hobbeltje.quote:
OITNB en HoC zijn ook aan te raden hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 20:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah thanks!
Ik was maar aan het twijfelen welke serie ik wilde gaan kijken,Orange is the new black, House of Cards, Suits, Sons of Anarchy etc, téveel keus gewoon![]()
Zo dan maar aan Suits beginnen
Ja die zijn nextquote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
OITNB en HoC zijn ook aan te raden hoor
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2014 08:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gisteren hebben we seizoen 2 afgekeken, nu wil ik seizoen 3![]()
Dit heb ik via de playstation ook,quote:Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
. Sinds afgelopen weekend heb ik een home cinema set van Samsung met Smart TV optie, dus ik kijk Netflix nu via de hcs. Nu moet ik elke keer weer kiezen voor mijn Netflix beleving en dat is of de gewone Netflix of de Kids-variant. Kan ik dat ergens vast instellen?
1 van de betere series ever idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:15 schreef Urquhart het volgende:
Zojuist Breaking Bad afgerond. Wat een geweldige serie, en wat een prachtig einde. Echt genoten van deze serie
Ja ik dus vannacht ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.
Ik moest zo enorm snotteren bij de laatste episode.
En dan kijk ik rond en zie van alles verdwijnen voor deze mensen en Van Rijn trots op zijn behaalde overwinning en dan moet ik kotsen.quote:90% van ouwetjes die je verplaatst uit hun vertrouwde omgeving overlijden.
Vergelijkbaar met seizoen 4. Voor mij allebei echte topseizoenen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ga nu aan seizoen 5 beginnen van breaking bad.Spannendste seizoen?
Laatste seizoen ruulde , het was meer alsof je in een constante bad trip zat maar dan op een goede manier .quote:Op donderdag 24 april 2014 12:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met seizoen 4. Voor mij allebei echte topseizoenen.
Klopt, kon moeilijk de verleiding weerstaan om binnen no-time dat hele seizoen er doorheen te jagen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Laatste seizoen ruulde , het was meer alsof je in een constante bad trip zat maar dan op een goede manier .
Can relate. Twee seizoenen op netflix waren er wel heul snel door. Toen ook nog het eerste deel van seizoen 3 gedownload. Nu te lui om dat tweede deel te downloaden.quote:
Dan kan ik je The Shield ook aanraden. Al is de beeldkwaliteit niet al te best.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:19 schreef Alziend-Oog het volgende:
Pas begonnen aan Sons of Anarchy en nu al bij seizoen 3. Geniale serie.
Ah dit dus wel helaas. Bij zoekresultaten pakt hij de Amerikaanse, maar bij daadwerkelijk kijken krijg ik een netwerk foutmelding...quote:Op donderdag 24 april 2014 23:39 schreef Ori het volgende:
En probeer ook juist de video echt te starten. Sommige van de minder goed werkende diensten om van locatie te wisselen leveren wel zoekresultaten op, maar bij daadwerkelijk afspelen detecteert Netflix soms alsnog de werkelijke regio en weigert te starten
quote:
je hebt iig al een goede Nicknamequote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef DonnaRush het volgende:
Zit midden in de pilot van Suits. Oeioei, leuk!
Serie is in de sfeer van de film maar hebben verder niks met elkaar van doen. Gewoon kijken dus:)quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:59 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Fargo?
Moet ik eerst die film kijken en daarna de serie of staan die 2 los van elkaar?
unblock-us hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Wie gebruikt er hier nog meer hola icm Netflix? Ik kan naar elke Netflix schakelen alleen heeft de UK versie vaak problemen, laadt niet en geeft errors.. ook als ik een andere server selecteer.
Er is alleen een nieuwe ep als die ook op tv is uitgezonden. Bij series op tv is er heel vaak een week (of langer) niets middenin het seizoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:33 schreef Vinture het volgende:
Weet iemand waarom bij from dusk till dawn afgelopen woensdag geen nieuwe aflevering was geweest?
Suits, Orange is the new black.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Welke series zijn nog goed, mensen, heb vorige week House of cards season 2 afgezien... en ben nu weer zoekende...
geen ios.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou dit even met jullie delen: Netflix Roulette
http://imgur.com/a/26hf4
Suits heb ik volgens mij een tijdje geleden al 3 afleveringen van gezien, advocaten toch, beetje zoas House MD, maar dan in de legal world, volgens een bepaald stramientje?quote:
heel erg goed. orphan black.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suits heb ik volgens mij een tijdje geleden al 3 afleveringen van gezien, advocaten toch, beetje zoas House MD, maar dan in de legal world, volgens een bepaald stramientje?
Orange is the new black, Gevangenisdrama over lesbiennes?
Hoe is btw Orphan black.
Ja hoe weet ik nu of je die nu echt goed vond of juist nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
... ik persoonlijk vond lie to me erg goed, maar ik heb ook een soort fascinatie voor liegen etc.
door te kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja hoe weet ik nu of je die nu echt goed vond of juist niet
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
heel erg goed. orphan black.
homeland ook. en ik persoonlijk vond lie to me erg goed, maar ik heb ook een soort fascinatie voor liegen etc.
Je noemt genoeg op maar moet toch zelf kiezen. Gewoon samplen tot je ergens in zit:)quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...
Ga ik toch Orphan een keer proberen.
Iemand die motorbende serie al geprobeerd? Ergens trekt me het niet, die motorlui, maar hij is toch wel goed, hoorde ik?
. Oke dankjewel!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is alleen een nieuwe ep als die ook op tv is uitgezonden. Bij series op tv is er heel vaak een week (of langer) niets middenin het seizoen.
Mwah, het verhaal is niet super-diep met intense karakterontwikkeling of iets dergelijks. Het is vooral een heel vermakelijke serie, een fijne sfeer en kleurrijke en (zwart)komische karakters.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoor veel goeds over Fargo. Beetje goed verhaal, diep etc?
Hmm, oké, bedankt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mwah, het verhaal is niet super-diep met intense karakterontwikkeling of iets dergelijks. Het is vooral een heel vermakelijke serie, een fijne sfeer en kleurrijke en (zwart)komische karakters.
orphan black, was een grote verassing voor mij,quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...
Ga ik toch Orphan een keer proberen.
Iemand die motorbende serie al geprobeerd? Ergens trekt me het niet, die motorlui, maar hij is toch wel goed, hoorde ik?
Of het een of twintig zijn of een maakt in dit verhaal niet echt veel uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef OMG het volgende:
[..]
Ah, een overeenkomst met slechts 1 bedrijf. Dan is het inderdaad logisch om de prijzen wereldwijd te verhogen.
Als alleen de prijzen in de VS omhoog zouden gaan, omdat het om een deal met een amerikaans bedrijf gaat dan had ik het nog wel geloofd. Of heb je ook bronnen voor ISPs in andere landen waar Netflix een deal mee zou hebben, en de prijsverhoging niet om mogelijk meer eigen content zou gaan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of het een of twintig zijn of een maakt in dit verhaal niet echt veel uit.
Thanks voor de tip.quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Leuke docu gevonden. Mortified nation, waarin dus volwassenen aan een zaal vol onbekende hun dagboeken van dat ze puber waren voorlezen . Ik zou het niet durven maar het is een leuke docu
Ik vond het meer een anderhalf uur lange reclame voor meneer's juicer.quote:Op zondag 27 april 2014 08:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Fat sick & nearly dead is ook een aanrader. Docu over juicen.
Ik ben nu begonnen aan die 6 delige docu over Auschwitz ook een aanrader.quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Leuke docu gevonden. Mortified nation, waarin dus volwassenen aan een zaal vol onbekende hun dagboeken van dat ze puber waren voorlezen . Ik zou het niet durven maar het is een leuke docu
Terwijl juicen ook slecht voor je isquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vond het meer een anderhalf uur lange reclame voor meneer's juicer.
En daarnaast ook nog eens duur is als je normale maaltijden gaat lopen vervangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |