Ah dit dus wel helaas. Bij zoekresultaten pakt hij de Amerikaanse, maar bij daadwerkelijk kijken krijg ik een netwerk foutmelding...quote:Op donderdag 24 april 2014 23:39 schreef Ori het volgende:
En probeer ook juist de video echt te starten. Sommige van de minder goed werkende diensten om van locatie te wisselen leveren wel zoekresultaten op, maar bij daadwerkelijk afspelen detecteert Netflix soms alsnog de werkelijke regio en weigert te starten
quote:
je hebt iig al een goede Nicknamequote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef DonnaRush het volgende:
Zit midden in de pilot van Suits. Oeioei, leuk!
Serie is in de sfeer van de film maar hebben verder niks met elkaar van doen. Gewoon kijken dus:)quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:59 schreef Alziend-Oog het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Fargo?
Moet ik eerst die film kijken en daarna de serie of staan die 2 los van elkaar?
unblock-us hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Wie gebruikt er hier nog meer hola icm Netflix? Ik kan naar elke Netflix schakelen alleen heeft de UK versie vaak problemen, laadt niet en geeft errors.. ook als ik een andere server selecteer.
Er is alleen een nieuwe ep als die ook op tv is uitgezonden. Bij series op tv is er heel vaak een week (of langer) niets middenin het seizoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:33 schreef Vinture het volgende:
Weet iemand waarom bij from dusk till dawn afgelopen woensdag geen nieuwe aflevering was geweest?
Suits, Orange is the new black.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Welke series zijn nog goed, mensen, heb vorige week House of cards season 2 afgezien... en ben nu weer zoekende...
geen ios.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou dit even met jullie delen: Netflix Roulette
http://imgur.com/a/26hf4
Suits heb ik volgens mij een tijdje geleden al 3 afleveringen van gezien, advocaten toch, beetje zoas House MD, maar dan in de legal world, volgens een bepaald stramientje?quote:
heel erg goed. orphan black.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Suits heb ik volgens mij een tijdje geleden al 3 afleveringen van gezien, advocaten toch, beetje zoas House MD, maar dan in de legal world, volgens een bepaald stramientje?
Orange is the new black, Gevangenisdrama over lesbiennes?
Hoe is btw Orphan black.
Ja hoe weet ik nu of je die nu echt goed vond of juist nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
... ik persoonlijk vond lie to me erg goed, maar ik heb ook een soort fascinatie voor liegen etc.
door te kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja hoe weet ik nu of je die nu echt goed vond of juist niet
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
heel erg goed. orphan black.
homeland ook. en ik persoonlijk vond lie to me erg goed, maar ik heb ook een soort fascinatie voor liegen etc.
Je noemt genoeg op maar moet toch zelf kiezen. Gewoon samplen tot je ergens in zit:)quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter kijken die lie to me ook idd, heb het jaren geleden al een keer gezien 3 afleveringen, vond het een stramientje...
Ga ik toch Orphan een keer proberen.
Iemand die motorbende serie al geprobeerd? Ergens trekt me het niet, die motorlui, maar hij is toch wel goed, hoorde ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |