Het gaat toch niet om die euro. Het gaat om het feit dat die euro niet aan netflix betaald wordt maar de netneutraliteit ontwricht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Je bent toch wel immens treurig als je al maanden een abo hebt dat je het dan stopzet omdat het een euro duurder wordt.
Heb je daar ook bronnen voor?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om die euro. Het gaat om het feit dat die euro niet aan netflix betaald wordt maar de netneutraliteit ontwricht.
Huillie, huillie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:41 schreef JimmyJames het volgende:
Moeilijk he plaatjes posten die het doen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef cva het volgende:
ben wel benieuwd wat er op het plaatje staat
quote:
dislikequote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het nieuwe logo van Netflix.
Wie goed oplette, zag hem al in de trailer voor het tweede seizoen van Orange is the New Black voorbij komen.quote:
Ja, dat zal het zijn.quote:
Ah, een overeenkomst met slechts 1 bedrijf. Dan is het inderdaad logisch om de prijzen wereldwijd te verhogen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
http://articles.latimes.c(...)lix-comcast-20140224
Die extra euro, ze staan nu niet meer rood iig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
Wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaal.
inderdaad verassend goeie serie. Raakt je soms echt geheel onverwacht. En subtiele humor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
Wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaal.
Nee, Netflix wat doe je ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 1x eerder gehuild bij een serie en dat was de episode van ER waarin Dr.Green dood ging. Dit was dus de 2e keer. Raakte nogal wat snaartjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Ik heb veel van hem gezien, ook al zijn podcasts geluisterd en begon het een beetje een trucje te vinden. Ging met eraan ergeren. Maar in Derek doet hij echt iets totaal anders, iets heel kwetsbaars.
Ik moest zo enorm snotteren bij de laatste episode.
dat wordt hier ook de volgende serie die ik moet gaan kijken,quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:43 schreef yvonne het volgende:
wow, ik was Ricky Gervais een beetje zat, maar in 'Derek'is hij fenomenaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |