Hetzelfde. Vond hem ook erg sterk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Rijst het volgende:
In 1x unsere mütter unsere väter afgekeken. Ik vind het een hele sterke oorloogsdrama.
Staan toch wel wat leuke series en films tussen de Nederlandse Netflix als je de Amerikaanse gewend bent.
idd. Eindelijk weer een goede miniserie over een interessant onderwerp.quote:
Klopt. Fan van dat soort series. Band of Brothers, The Pacific, deze. Echter moet het wel interessant blijven, dus aan ene kant wel goed dat er vrij weinig miniseries zijn wat dat onderwerp betreft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:33 schreef capricia het volgende:
[..]
idd. Eindelijk weer een goede miniserie over een interessant onderwerp.![]()
Hier mogen ze er meer van maken.
Generation Kill al gezien?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:29 schreef Agger het volgende:
[..]
Klopt. Fan van dat soort series. Band of Brothers, The Pacific, deze. Echter moet het wel interessant blijven, dus aan ene kant wel goed dat er vrij weinig miniseries zijn wat dat onderwerp betreft.
Mee eens ja, veel beter zelfsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zeker, vond het beter dan the Pacific.
nope, heb ook samsung smart tv , maar hier doet hij het gewoon vrij soepeltjesquote:Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Meer mensen die nog steeds last van storingen hebben? Op mijn Samsung tv krijg ik, zover ik weet sinds gisteren, zodra ik een stream start de foutmelding "deze titel kan niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel".
die serie verraste mij ook echt totaal,quote:Op zondag 4 mei 2014 00:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Orphan Black, gisteren begonnen en nu bij aflevering 6. Wat een heerlijke serie
Hier inmiddels ook weer na een paar resets...quote:Op zondag 4 mei 2014 12:05 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nope, heb ook samsung smart tv , maar hier doet hij het gewoon vrij soepeltjes
Hmm, vond ik zeker niet. Ik kwam Generation Kill totaal niet door, ben na vier afleveringen afgehaakt. Vond de karakters en de mentaliteit onder die US troepen echt te afstotend. Kwam op mij daardoor over als een karikatuur.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zeker, vond het beter dan the Pacific.
Prachtige filmquote:Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben begonnen aan Unsere Mutter, unsere Vater. Beetje moeilijk inkomen nog.
Miniserie bedoel jequote:
Onzin om te denken dat die Duitsers hier op zaten te wachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Duitsers komen er wel goed vanaf, allemaal slachtoffers..
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Duitsers komen er wel goed vanaf, allemaal slachtoffers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Je hebt dan gewoon een abo die je op de locatie waar je bent het aanbod laat zien. Ben je in NL, krijg je de Nederlandse, ben je in Engeland, de Engelse, in Amerika, de Amerikaanse etc.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:19 schreef Deezertje het volgende:
Als ik een abo neem via netflix.com voor $7.99 kan ik dan ook inloggen op de Nederlandse versie van Netflix en vice versa? Bijvoorbeeld via een smart tv hier in huis inloggen met je Amerikaanse account via de Netflix app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |