ja ik heb nog nooit zo`n hardnekkige blessure gehad. heel frustrerend!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die achillespezen zijn rotdingen als ze geblesseerd zijn. Het duurt lang en de opbouw moet heel voorzichtig anders komt de blessure zo weer terug. Succes !
Dat zou 5km worden dan jaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als je voor de 5km gaat zeg ik DOEN!Over de 10km zou ik nog even goed nadenken.
En Winterstorm, fijn dat het weer beter lijkt te gaan.![]()
O ... ja rondjes zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou 5km worden dan jaEen georganiseerde 10km loop ik op z'n vroegst op 18 mei.
Zelfs als ik nu al klaar zou zijn voor een 10km zou ik 't waarschijnlijk niet doen; 2 rondjes, brrr
Ik ga m denk ik niet lopen, maar ik ben er wel bijquote:Op donderdag 17 april 2014 23:31 schreef Yuki het volgende:
Hmmm... tempting!
http://www.haagatletiek2.nl/lenteloop.html
Gezellig!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga m denk ik niet lopen, maar ik ben er wel bij
Beste Robert,quote:Op donderdag 17 april 2014 23:31 schreef Yuki het volgende:
Hmmm... tempting!
http://www.haagatletiek2.nl/lenteloop.html
De borden voor Justin staan er al een week inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Nanook24 het volgende:
Zeg maar je tegen u hoor.
Ik ga zaterdagochtend een rondje hobbelen op de Veluwe. Morgen naar Justin Timberlake in het Gelredome en omdat ik geen zin heb om 's nachts naar huis te rijden in de omgeving een hotel geboekt. Nu al zin in mijn rondje door het bos.
Na ongeveer 23 km schoot het enorm in mijn rug. Heb nog geprobeerd door te lopen, maar helaas bij het 25 km punt echt op moeten geven.quote:
Top! Dan ben ik er hoogstwaarschijnlijk wel bij!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Op Kijkduin is het makkelijk, ruim en gratis parkeren
Cool!quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:28 schreef Zelus het volgende:
[..]
Beste Robert,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de Zier Running Lenteloop 5 km.
Spannend, eerste wedstrijd.
En de omgeving is mooi
Wat is de hersteltijd? In principe is het een soort korte interval, waarbij je (afhankelijk van de hersteltijd) wat sneller kan dan bij langere intervallen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef Nirak het volgende:
15x 1 minuut lijkt me heel vervelend.. Of ga je dan die ene minuut extra snel?
Leuk! Goed en dapper van je dat je zo snel al en wedstrijdje durftquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:28 schreef Zelus het volgende:
[..]
Beste Robert,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de Zier Running Lenteloop 5 km.
Spannend, eerste wedstrijd.
En de omgeving is mooi
Ik heb geen idee, ik ga zo 7 km doen. Maar min korte intervallen loop ik idd snel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat is de hersteltijd? In principe is het een soort korte interval, waarbij je (afhankelijk van de hersteltijd) wat sneller kan dan bij langere intervallen.
Ik wil ook graag mee YUR!quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Top! Dan ben ik er hoogstwaarschijnlijk wel bij!
En ja, ik ben zo kansloos dat ik er langer over na zou moeten denken als parkeren meh zou zijn![]()
Gefeliciteerd met je mevrouwquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef Nirak het volgende:
Ik ga zo een 7 km rondje maken en daarna naar Nijmegen met de familie. En daartussen mijn mevrouw ontbijt op bed brengen, ze is jarig vandaag
Wat is te snel? Als je het het tempo kan volhouden tot het eind van de training is het niet te hard. Kan een prima intervaltraining zijn hoor. 200m rennen, 100 wandelen, 200 rennen, 100 wandelen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ga zo 7 km doen. Maar min korte intervallen loop ik idd snel.
Even afhankelijk van de snelheid van de lopers, doe ik ook mee!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
Ja dat welquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Even afhankelijk van de snelheid van de lopers, doe ik ook mee!
Klopt, dan moet je met een doos donuts op de bank thuis blijven.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
Als je zo'n trainingsloopje van 21km over het Kijkduinse strand niet binnen 2.30 loopt, heb je er natuurlijk ook niks te zoeken hè?
Tuuk tuuk, we willen de bazen niet ophoudenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
Als je zo'n trainingsloopje van 21km over het Kijkduinse strand niet binnen 2.30 loopt, heb je er natuurlijk ook niks te zoeken hè?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef Nirak het volgende:
Ik ga zo een 7 km rondje maken en daarna naar Nijmegen met de familie. En daartussen mijn mevrouw ontbijt op bed brengen, ze is jarig vandaag
Oh dat had ik er even bij moeten zeggen. Het is 15x1 minuut op matig tempo met 1 minuut herstel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat is de hersteltijd? In principe is het een soort korte interval, waarbij je (afhankelijk van de hersteltijd) wat sneller kan dan bij langere intervallen.
Nou, maak er een maandelijks event van. 4 maanden op de derde zaterdag van de maand.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef YUR het volgende:
Shit, er zijn teveel leuke routes in de buurt om alles te combineren in 1 Fok!run
Met medailles en finisher t-shirtsquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, maak er een maandelijks event van. 4 maanden op de derde zaterdag van de maand.
Ofzoiets.
Same here!quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Top! Hopelijk kan ik er dit keer wel bij zijn. Lijkt me mooi lopen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:35 schreef YUR het volgende:
Iedereen die trailschoenen meeneemt zal worden geweigerd
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:35 schreef YUR het volgende:
Iedereen die trailschoenen meeneemt zal worden geweigerd
Verstandigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:48 schreef YUR het volgende:
Ik ben overigens ook in te huren voor privésessiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nu ga ik sommige diehards trailers shockeren maar wanneer het droog is, vind ik trailschoenen niet echt nodig in Nederland. Op enkele plekken kan het prettig zijn voor dat net dat beetje mee grip.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Verstandig
Maar het is niet nodig hoor. En er zitten ook best wel wat verharde stukken in, en dat is eigenlijk zonde van je trailschoenen
Ik denk dat ik het met je eens ben, al heb ik nog geen officiële trails gelopenquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu ga ik sommige diehards trailers shockeren maar wanneer het droog is, vind ik trailschoenen niet echt nodig in Nederland. Op enkele plekken kan het prettig zijn voor dat net dat beetje mee grip.
Het lijkt mij ook heel erg leuk!quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik doe wel mee met organiserenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, maak er een maandelijks event van. 4 maanden op de derde zaterdag van de maand.
Ofzoiets.
Zolang het maar minder dan 42KM is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef YUR het volgende:
Shit, er zijn teveel leuke routes in de buurt om alles te combineren in 1 Fok!run
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien moet ik, eventueel samen met Jero_Nimo ook eens wat organiseren op de Veluwe.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Op dit moment neig ik naar een beperking van dit rijtje:quote:
Hij is gewoon de communicatieverbinding tussen langzame en snelle groep en rent heen en weer met een koeltas ofzo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan moet Jero wel achteruit lopen anders kan niemand hem bijhouden.
Ik heb net mijn tas ingepakt. Tight, harloopshirtje, schoenen, mijn SPIbelt en de nieuwe Runners World. En toen dacht ik; Oja, laat ik de kaartjes voor JT ook nog even meenemen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De borden voor Justin staan er al een week inderdaad
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef Nirak het volgende:
Als de finish ergens op een gezellig terras ligt maakt de route er naartoe niet uit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Op dit moment neig ik naar een beperking van dit rijtje:
Puinduinen, Kijkduin, Westduinpark. Dan valt er genoeg te combineren qua afstand en moeilijkheidsgraad voor iedereen
Precies in het midden dus, in Kijkduinquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als de finish ergens op een gezellig terras ligt maakt de route er naartoe niet uit.
Je kunt toch gewoon afsnijden. Dat schijnt helemaal hip te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang het maar minder dan 42KM is.
Yup. Heb het Salland ook op mijn Ravenna's gelopen, en draag die op de makkelijker trails hier ook gewoon als het langere tijd droog is geweest. Fellraisers voor wat meer hoogteverschil en stenen en natuurlijk modder...quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu ga ik sommige diehards trailers shockeren maar wanneer het droog is, vind ik trailschoenen niet echt nodig in Nederland. Op enkele plekken kan het prettig zijn voor dat net dat beetje mee grip.
Hetzelfde als met winterbanden, dat zijn niet meer dan placebo's in een vlak land als het onze.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 18 april 2014 10:59 schreef Guard het volgende:
Och wat een lekkere LDL was zeg![]()
Heerlijk rustig begonnen, 2e 10 km wat versneld, en dan laatste paar km's nog wat harder.
Eerste keer (meer dan) HM in training, en maar een paar minuten boven mijn PR, dat dus helemaal niet scherp staat
Zo en nu even rustig spullen bij elkaar zoeken en op naar Paaspop
GPS was wel wel een paar keer de weg kwijt zie ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |