Nu ga ik sommige diehards trailers shockeren maar wanneer het droog is, vind ik trailschoenen niet echt nodig in Nederland. Op enkele plekken kan het prettig zijn voor dat net dat beetje mee grip.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Verstandig
Maar het is niet nodig hoor. En er zitten ook best wel wat verharde stukken in, en dat is eigenlijk zonde van je trailschoenen
Ik denk dat ik het met je eens ben, al heb ik nog geen officiële trails gelopenquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu ga ik sommige diehards trailers shockeren maar wanneer het droog is, vind ik trailschoenen niet echt nodig in Nederland. Op enkele plekken kan het prettig zijn voor dat net dat beetje mee grip.
Het lijkt mij ook heel erg leuk!quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Even afhankelijk van de snelheid van de lopers, doe ik ook mee!
Ik doe wel mee met organiserenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, maak er een maandelijks event van. 4 maanden op de derde zaterdag van de maand.
Ofzoiets.
Zolang het maar minder dan 42KM is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef YUR het volgende:
Shit, er zijn teveel leuke routes in de buurt om alles te combineren in 1 Fok!run
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien moet ik, eventueel samen met Jero_Nimo ook eens wat organiseren op de Veluwe.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
Op dit moment neig ik naar een beperking van dit rijtje:quote:
Hij is gewoon de communicatieverbinding tussen langzame en snelle groep en rent heen en weer met een koeltas ofzo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan moet Jero wel achteruit lopen anders kan niemand hem bijhouden.
Ik heb net mijn tas ingepakt. Tight, harloopshirtje, schoenen, mijn SPIbelt en de nieuwe Runners World. En toen dacht ik; Oja, laat ik de kaartjes voor JT ook nog even meenemen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 06:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De borden voor Justin staan er al een week inderdaad
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef Nirak het volgende:
15x 1 minuut lijkt me heel vervelend.. Of ga je dan die ene minuut extra snel?
Ik ga zo een 7 km rondje maken en daarna naar Nijmegen met de familie. En daartussen mijn mevrouw ontbijt op bed brengen, ze is jarig vandaag
Als de finish ergens op een gezellig terras ligt maakt de route er naartoe niet uit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Op dit moment neig ik naar een beperking van dit rijtje:
Puinduinen, Kijkduin, Westduinpark. Dan valt er genoeg te combineren qua afstand en moeilijkheidsgraad voor iedereen
Precies in het midden dus, in Kijkduinquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als de finish ergens op een gezellig terras ligt maakt de route er naartoe niet uit.
Je kunt toch gewoon afsnijden. Dat schijnt helemaal hip te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang het maar minder dan 42KM is.
Yup. Heb het Salland ook op mijn Ravenna's gelopen, en draag die op de makkelijker trails hier ook gewoon als het langere tijd droog is geweest. Fellraisers voor wat meer hoogteverschil en stenen en natuurlijk modder...quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu ga ik sommige diehards trailers shockeren maar wanneer het droog is, vind ik trailschoenen niet echt nodig in Nederland. Op enkele plekken kan het prettig zijn voor dat net dat beetje mee grip.
Hetzelfde als met winterbanden, dat zijn niet meer dan placebo's in een vlak land als het onze.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 18 april 2014 10:59 schreef Guard het volgende:
Och wat een lekkere LDL was zeg![]()
Heerlijk rustig begonnen, 2e 10 km wat versneld, en dan laatste paar km's nog wat harder.
Eerste keer (meer dan) HM in training, en maar een paar minuten boven mijn PR, dat dus helemaal niet scherp staat
Zo en nu even rustig spullen bij elkaar zoeken en op naar Paaspop
GPS was wel wel een paar keer de weg kwijt zie ik nu
Ik dacht dat alleen vrouwen dit soort problemen hadden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:32 schreef YUR het volgende:
* YUR heeft een uitdaging
Ik weet niet welke schoenen mijn nieuwe schoenen zouden moeten gaan worden
dit klinkt alsof je huidige schoenen niet helemaal bevallen, op zoek naar wat anders?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:32 schreef YUR het volgende:
Waar twijfel je over?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Nice
En veel plezier op Paaspop!
Ik heb nog geen idee!quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:34 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen dit soort problemen hadden.
Waaruit bestaat de keuze? Of heb je helemaal nog geen idee?
Dat is wel lastig. En er is niet iets soortgelijks van een ander merk verkrijgbaar?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee!
Ik was helemaal weg van de Brooks Pure Flow 2. Daar heb ik 5 paar van versleten. Inmiddels is de Brooks Pure Flow 3 op de markt, maar die hebben ze smaller gemaakt dat de vorige versie. En dat kan ik nou net niet gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |