Leuk! Goed en dapper van je dat je zo snel al en wedstrijdje durftquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:28 schreef Zelus het volgende:
[..]
Beste Robert,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de Zier Running Lenteloop 5 km.
Spannend, eerste wedstrijd.
En de omgeving is mooi
Ik heb geen idee, ik ga zo 7 km doen. Maar min korte intervallen loop ik idd snel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat is de hersteltijd? In principe is het een soort korte interval, waarbij je (afhankelijk van de hersteltijd) wat sneller kan dan bij langere intervallen.
Ik wil ook graag mee YUR!quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Top! Dan ben ik er hoogstwaarschijnlijk wel bij!
En ja, ik ben zo kansloos dat ik er langer over na zou moeten denken als parkeren meh zou zijn![]()
Gefeliciteerd met je mevrouwquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef Nirak het volgende:
15x 1 minuut lijkt me heel vervelend.. Of ga je dan die ene minuut extra snel?
Ik ga zo een 7 km rondje maken en daarna naar Nijmegen met de familie. En daartussen mijn mevrouw ontbijt op bed brengen, ze is jarig vandaag
Wat is te snel? Als je het het tempo kan volhouden tot het eind van de training is het niet te hard. Kan een prima intervaltraining zijn hoor. 200m rennen, 100 wandelen, 200 rennen, 100 wandelen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ga zo 7 km doen. Maar min korte intervallen loop ik idd snel.
Even afhankelijk van de snelheid van de lopers, doe ik ook mee!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
Ja dat welquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Even afhankelijk van de snelheid van de lopers, doe ik ook mee!
Klopt, dan moet je met een doos donuts op de bank thuis blijven.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
Als je zo'n trainingsloopje van 21km over het Kijkduinse strand niet binnen 2.30 loopt, heb je er natuurlijk ook niks te zoeken hè?
Tuuk tuuk, we willen de bazen niet ophoudenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
Als je zo'n trainingsloopje van 21km over het Kijkduinse strand niet binnen 2.30 loopt, heb je er natuurlijk ook niks te zoeken hè?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef Nirak het volgende:
15x 1 minuut lijkt me heel vervelend.. Of ga je dan die ene minuut extra snel?
Ik ga zo een 7 km rondje maken en daarna naar Nijmegen met de familie. En daartussen mijn mevrouw ontbijt op bed brengen, ze is jarig vandaag
Oh dat had ik er even bij moeten zeggen. Het is 15x1 minuut op matig tempo met 1 minuut herstel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat is de hersteltijd? In principe is het een soort korte interval, waarbij je (afhankelijk van de hersteltijd) wat sneller kan dan bij langere intervallen.
Nou, maak er een maandelijks event van. 4 maanden op de derde zaterdag van de maand.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef YUR het volgende:
Shit, er zijn teveel leuke routes in de buurt om alles te combineren in 1 Fok!run
Met medailles en finisher t-shirtsquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, maak er een maandelijks event van. 4 maanden op de derde zaterdag van de maand.
Ofzoiets.
Same here!quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Even afhankelijk van de snelheid van de lopers, doe ik ook mee!
Top! Hopelijk kan ik er dit keer wel bij zijn. Lijkt me mooi lopen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:35 schreef YUR het volgende:
Iedereen die trailschoenen meeneemt zal worden geweigerd
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:35 schreef YUR het volgende:
Iedereen die trailschoenen meeneemt zal worden geweigerd
Verstandigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:48 schreef YUR het volgende:
Ik ben overigens ook in te huren voor privésessiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |