dat ik met borden loop te sjouwen?quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef winterstorm666 het volgende:
voorzichtig zwaaitje![]()
15 minuten op de loopband zonder pijn is mogelijk.
Als je voor de 5km gaat zeg ik DOEN!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:31 schreef Yuki het volgende:
Hmmm... tempting!
http://www.haagatletiek2.nl/lenteloop.html
ja ik heb nog nooit zo`n hardnekkige blessure gehad. heel frustrerend!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die achillespezen zijn rotdingen als ze geblesseerd zijn. Het duurt lang en de opbouw moet heel voorzichtig anders komt de blessure zo weer terug. Succes !
Dat zou 5km worden dan jaquote:Op donderdag 17 april 2014 23:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als je voor de 5km gaat zeg ik DOEN!Over de 10km zou ik nog even goed nadenken.
En Winterstorm, fijn dat het weer beter lijkt te gaan.![]()
O ... ja rondjes zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou 5km worden dan jaEen georganiseerde 10km loop ik op z'n vroegst op 18 mei.
Zelfs als ik nu al klaar zou zijn voor een 10km zou ik 't waarschijnlijk niet doen; 2 rondjes, brrr
Ik ga m denk ik niet lopen, maar ik ben er wel bijquote:Op donderdag 17 april 2014 23:31 schreef Yuki het volgende:
Hmmm... tempting!
Gezellig!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga m denk ik niet lopen, maar ik ben er wel bij
Beste Robert,quote:Op donderdag 17 april 2014 23:31 schreef Yuki het volgende:
Hmmm... tempting!
De borden voor Justin staan er al een week inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Nanook24 het volgende:
Zeg maar je tegen u hoor.
Ik ga zaterdagochtend een rondje hobbelen op de Veluwe. Morgen naar Justin Timberlake in het Gelredome en omdat ik geen zin heb om 's nachts naar huis te rijden in de omgeving een hotel geboekt. Nu al zin in mijn rondje door het bos.
Na ongeveer 23 km schoot het enorm in mijn rug. Heb nog geprobeerd door te lopen, maar helaas bij het 25 km punt echt op moeten geven.quote:
Top! Dan ben ik er hoogstwaarschijnlijk wel bij!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Op Kijkduin is het makkelijk, ruim en gratis parkeren
Cool!quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:28 schreef Zelus het volgende:
[..]
Beste Robert,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de Zier Running Lenteloop 5 km.
Spannend, eerste wedstrijd.
En de omgeving is mooi
Wat is de hersteltijd? In principe is het een soort korte interval, waarbij je (afhankelijk van de hersteltijd) wat sneller kan dan bij langere intervallen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:47 schreef Nirak het volgende:
15x 1 minuut lijkt me heel vervelend.. Of ga je dan die ene minuut extra snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |