Eens is.quote:
Als je goud wilt, ga je toch geduld moeten kwekenquote:
Iets of iemand?quote:
Ik ben al thuisquote:
quote:
Willen we meer of minder billen zien ?quote:
Maar goed dat ik je een huissleutel heb gegeven, anders zou je weer voor de deur staan hè?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je goud wilt, ga je toch geduld moeten kweken
[..]
Iets of iemand?Begin maar met de omschrijving
[..]
Ik ben al thuis
Ja gelukkig , maar ik ga nu zwemmen, hopelijk kan je even zonder mequote:Op woensdag 16 april 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je een huissleutel heb gegeven, anders zou je weer voor de deur staan hè?
Ga je nu al? Ik ben bijna thuis...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja gelukkig , maar ik ga nu zwemmen, hopelijk kan je even zonder me
Vrouwelijk om te beginnenquote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Iets of iemand?Begin maar met de omschrijving
Nou, enige nieuwwaarde mag ze nog wel hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is aftermarket vrouwelijk ook goed?
Jog ze!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens naar buiten, even een rondje joggen.
Well, don't cry baby everything's gonna be alrightquote:Op woensdag 16 april 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga je nu al? Ik ben bijna thuis...
Slaap zachtquote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Toch maar niet gaan hardlopen, ben veel te moe na twee lange dagen. Ik ga lekker vroeg in de ochtend sporten.
Welterusten kinderen.
En nog eens vrouwelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
De een gaat weg en de ander komt weer terug.
Hmm...
Die onderste kan er wel mee doorquote:
Wat een leuke verrassing om me wakker te maken!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Well, don't cry baby everything's gonna be alright
[..]
Slaap zacht
Morningquote:Op donderdag 17 april 2014 07:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat een leuke verrassing om me wakker te maken!
Awel hello Kitkat, Kan je je even voorstellen?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef KitKatChunky het volgende:
Hallo!
[..]
wat een leuke plaatjes in deze SC
Hallo. Kitkat, 21 jaar, student natuurkunde, redelijk nieuw hier op Fok!quote:Op donderdag 17 april 2014 11:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Awel hello Kitkat, Kan je je even voorstellen?
Pics.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hallo. Kitkat, 21 jaar, student natuurkunde, redelijk nieuw hier op Fok!
Meer vragen mogen worden gesteld
Ik zag hetquote:Op donderdag 17 april 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
check mn fobo maar, staat een hele charmante
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hallo. Kitkat, 21 jaar, student natuurkunde, redelijk nieuw hier op Fok!
Meer vragen mogen worden gesteld
Charmantquote:Op donderdag 17 april 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
check mn fobo maar, staat een hele charmante
Goed goed, ik heb zin om te gaan shoppen maar ik moet eerst werkenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Danku
Hoe is jullie dag tot nu toe?
Hele charmante dingen. Ik ben heel charmant mijn meetapparatuur aan het kalibrerenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed goed, ik heb zin om te gaan shoppen maar ik moet eerst werkenVerder alles ok hier.
En daar dan? Heb je nog andere charmante dingen beleefd tot nu?
Over spelletjes gesproken, ik heb net the Sims 3 gespeeld, ik voel me coolquote:Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hele charmante dingen. Ik ben heel charmant mijn meetapparatuur aan het kalibreren.
En verder heb ik heel erg zin in een charmant weekend nostalgische computer spelletjes weer aan het werk krijgen na ze 10 jaar kwijt te zijn geweest
De simsquote:Op donderdag 17 april 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Over spelletjes gesproken, ik heb net the Sims 3 gespeeld, ik voel me cool![]()
![]()
Welke computer spelletjes speel je?
Ik heb heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:11 schreef complicate het volgende:
[..]
MorningDid you sleep well? Geen nachtmerries ?
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen.Nachtmerries? Nee, ik heb fijn over je gedroomd.
En toen was * complicate verlorenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De sims
Dat wissel sterk maar momenteel: Battlefield 4, Final Fantasy XIV:ARR en Pokémon liquid crystal
En ik hoop morgen het mysterieuze eiland van oom ernst werkend te krijgen, een puzzelspel
Het is gecompliceerd allemaalquote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef complicate het volgende:
[..]
En toen was * complicate verloren
Magnetronkoffie die weet alles van spelletjes.
Chansaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Over 10 minuten een extra lang weekend voor mij.
Plagiaatquote:Op donderdag 17 april 2014 11:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is gecompliceerd allemaal
chansaarquote:
Ik kom wel met je mee.quote:Ik mag vandaag thuiswerkenIk probeer me al een tijdje in te houden om niet te gaan shoppen
Er staat anders nergens een ©'tje!quote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Plagiaat![]()
Zal je straks ook een offerte moeten maken, dit kan gewoon niet.
Is dit wat ik denk?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
chansaar
(de ~ (m.); ~s)
geluksvogel, iemand die veel chance heeft.
Ah...
[..]
Ik kom wel met je mee.
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er staat anders nergens een ©'tje!
quote:
Vrouwelijke opinie nodig?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Samen shoppen? Ja!Mannen die shoppen zijn zeldzaam.
Pas maar op. Ik kan streng zijn en dat wil je niet meemaken.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er staat anders nergens een ©'tje!
Daarom ben jij goudelijkquote:Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Samen shoppen? Ja!Mannen die shoppen zijn zeldzaam.
dit is dus een pun freezonequote:Op donderdag 17 april 2014 12:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik kan streng zijn en dat wil je niet meemaken.
Zeg gewoon sorry en ik vergeef je al jouw zondenquote:
Neen hoor, hij weet precies wat hij nodig heeft. Maar samen shoppen is gezellig.quote:
Aahw, wat lief.quote:
It' s a kind of, but not really...quote:Op donderdag 17 april 2014 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dit is dus een pun freezone?
Dat dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen hoor, hij weet precies wat hij nodig heeft. Maar samen shoppen is gezellig.
Forgive me sister for i have sinnedquote:Op donderdag 17 april 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg gewoon sorry en ik vergeef je al jouw zonden
[..]
Neen hoor, hij weet precies wat hij nodig heeft. Maar samen shoppen is gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Mijn puns worden niet gewaardeerdquote:Op donderdag 17 april 2014 12:06 schreef complicate het volgende:
[..]
It' s a kind of, but not really...
Shoppen in Istanbul?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aahw, wat lief.
Over twee maanden ga ik weer eens genieten van enkele shopping malls in Istanbul.
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Forgive me sister for i have sinnedAl uw zonden zijn vanaf nu vergeven. _____ Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Al uw zonden zijn vanaf nu vergeven. _____ Amen.
Puns?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn puns worden niet gewaardeerd
Braaf zijn he nu.quote:
Tuurlijk kan je wel mee. Samen genieten van het mooie uitzicht op de Bosphorus.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Shoppen in Istanbul?maar ik kan niet mee
![]()
Je hoeft het alleen maar te vragen.quote:Breng anders een rode jurkje en hakken mee voor me. Ik zal je een voorbeeld foto sturen, Goed?
Oh ja wacht magic word, -> please
Thanks, Dank u, Merci, Gracias , Aligatoquote:
Ik heb geen verlofdagen meerquote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel mee. Samen genieten van het mooie uitzicht op de Bosphorus.
Eigenlijk wil ik eentje met open rugquote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Je hoeft het alleen maar te vragen.
Dan kom je wel een weekendje langs.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb geen verlofdagen meer, ik heb er nog 10 en die neem ik met kerst
![]()
Oeh, die jurk zal jou goed staan.quote:[..]
Eigenlijk wil ik eentje met open rugzoals hier bijvoorbeeld en ook qua lengte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal proberenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan kom je wel een weekendje langs.
Wablieft terug?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb nog 40 dagen die ik kan opnemen...![]()
Thanksquote:
Proberen?quote:
Ik heb 20 vakantiedagen en 7 verlofdagen per jaar. Ergens vorig jaar heb ik wat verlofdagen erbij gekocht maar niet gebruikt.quote:[..]
Wablieft terug?Dus je hebt geen vakantie genomen tot nu toe? 40 DAGEN??
Hoe kan dat?
quote:[..]
Thanks
Hoe leuk en lief je ook bent, ik ga je niet dragen als je hakken het begeven tijdens een wandeling.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:39 schreef complicate het volgende:
Oh ja Syl, en voor hakken is dit precies wat ik zou willen, maar hoeft niet per se met dat bloemetje oid.
[ afbeelding ]
Zal echt mijn best doen.quote:
Amai amai! Je bent echt een chansaar. Ik wou dat ik er nog veel had. Snifquote:Op donderdag 17 april 2014 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb 20 vakantiedagen en 7 verlofdagen per jaar. Ergens vorig jaar heb ik wat verlofdagen erbij gekocht maar niet gebruikt.Dit jaar heb ik slechts enkele dagen opgenomen. Vandaar dat ik morgen en volgende week vrijdag maar vrij heb genomen.
Echt niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe leuk en lief je ook bent, ik ga je niet dragen als je hakken het begeven tijdens een wandeling.![]()
Wel mooi though.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Zal echt mijn best doen.
[ afbeelding ]
Je had laatst een week of twee vrij. Beter plannen madame.quote:[..]
Amai amai! Je bent echt een chansaar. Ik wou dat ik er nog veel had. SnifSnif.
Nee, tenzij ik na afloop een heerlijke massage van je krijg.quote:[..]
Echt niet?
Metal Gear Rising: Revengeance.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Over spelletjes gesproken, ik heb net the Sims 3 gespeeld, ik voel me cool![]()
![]()
Welke computer spelletjes speel je?
Zag hem ook voorbij komen jaquote:
Dat kan welquote:
Nee, dat kan echt niet. Ik geloof in medische wonderen en de wonderen der natuur, maar een kind van 1 met menstruatiepijn... nee.quote:
Er is 1 geval bekend waarbij het wel zo was.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt niet. Ik geloof in medische wonderen en de wonderen der natuur, maar een kind van 1 met menstruatiepijn... nee.
1 op de weet ik hoeveel miljard.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is 1 geval bekend waarbij het wel zo was.
Zelfde meisje was jongste moeder ooit dacht ikquote:
Die was ook geen 1 jaar gok ikquote:Op donderdag 17 april 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfde meisje was jongste moeder ooit dacht ik
6 ofzoquote:
En de foto zegt: 3 MAANDEN - 1 JAAR.quote:
En toen werd ze dus al ongesteldquote:Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de foto zegt: 3 MAANDEN - 1 JAAR.
Losing battle this is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En toen werd ze dus al ongesteld
Dat betekent dada in het Spaans.quote:
Yepquote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Je had laatst een week of twee vrij. Beter plannen madame.
Wat kan je toch zo mooi onderhandelen!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, tenzij ik na afloop een heerlijke massage van je krijg.
Seems like, i don't know much about games.quote:
De kunst van het onderhandelen zit in de genen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep
[..]
Wat kan je toch zo mooi onderhandelen!
Toch niet in bed? Of wel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De kunst van het onderhandelen zit in de genen.
Whut.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:14 schreef xFriendx het volgende:
'Jij gaat bovenop'
'Neehee, jij gaat bovenop'
'Bovenop is voor jou'
'Jij bovenop is veel beter'
'Weet je wat, dan ga ik wel bovenop, maar verwen ik je zo, dat je alsnog 'bovenop' bent wanneer je in de 7e hemel zit.'
'Ehm, ok'.
Of zoiets.
Speciaal voor jou dan (oude trailer):quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Seems like, i don't know much about games.
AMAI! Dat is nogal onderhandelen. Oh wacht ik heb ook eentje:quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:14 schreef xFriendx het volgende:
'Jij gaat bovenop'
'Neehee, jij gaat bovenop'
'Bovenop is voor jou'
'Jij bovenop is veel beter'
'Weet je wat, dan ga ik wel bovenop, maar verwen ik je zo, dat je alsnog 'bovenop' bent wanneer je in de 7e hemel zit.'
'Ehm, ok'.
Of zoiets.
Reageerde op het onderhandelen in bed. Zal mij persoonlijk een zorg zijn, de dame in kwestie is in mijn ogen een chick (lust) of lief (dan hou ik er ook nog eens van) en dan mag ze doen wat ze wil.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whut.
"Jij hebt gewerkt vandaag, ik doe het werk nu wel even."
Klaar.
Een trio afslaan. Dan ben je wel heel erg aan je partner gehechtquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
AMAI! Dat is nogal onderhandelen. Oh wacht ik heb ook eentje:
"schatje ik heb goesting in iets nieuws maar weet niet of je het ok vindt"
"vertel lieverd, je weet maar nooit?"
" ik heb iemand gevonden voor een .. euuh triootje"
"nee, sorry ik doe daar niet aan mee"
"ok, dan ga ik u nooit meer pijpen"
"wel, dan is het goed"
"deal, einde relatie"
Daarom nooit onderhandelen in bed.
Euuh en wat nou als ze een neger van 2m20 heeft uitgezocht met een pener van 35cm?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een trio afslaan. Dan ben je wel heel erg aan je partner gehecht
Dan heeft ze ineens een andere smaak gekregen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Euuh en wat nou als ze een neger van 2m20 heeft uitgezocht met een pener van 35cm?
Een vrouw van 120 kilo is wel wat zwaar, maar als ze vrij lang is dan valt het wel mee. Alleen moet ik de eerste vrouw nog zien die 2 meter is en zoveel weegtquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:41 schreef xFriendx het volgende:
Voor hetzelfde komt ze aan met een vrouw, van 120 kilo. Das ook niet alles lijkt mij.
Ga maar gewoon uit van een normale lengte EN 120 kilo. I'll pass.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een vrouw van 120 kilo is wel wat zwaar, maar als ze vrij lang is dan valt het wel mee. Alleen moet ik de eerste vrouw nog zien die 2 meter is en zoveel weegt
True. Ex van me was op een moment best van dat formaat. Niks mis met een maatje meer, maar holy shit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ga maar gewoon uit van een normale lengte EN 120 kilo. I'll pass.
Dat is ook maar even lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:47 schreef xFriendx het volgende:
Wel weer makkelijk onderhandelen: 'Ik heb hier een kortingsbon voor je van de Burger King als je afziet van meedoen met dit triootje.'
Really? Was dat al redelijk zo dat je haar ontmoette of ging dat gaandeweg?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ex van me was op een moment best van dat formaat. Niks mis met een maatje meer, maar holy shit.
Veel geweld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan (oude trailer):
Gehecht zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een trio afslaan. Dan ben je wel heel erg aan je partner gehecht
Gaan de weg. Niks mis met wat extra zachtheid maar het werd heel snel heel veel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Really? Was dat al redelijk zo dat je haar ontmoette of ging dat gaandeweg?
Niks mis meequote:
Na een operatie.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Euuh en wat nou als ze een neger van 2m20 heeft uitgezocht met een pener van 35cm?
Neenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:41 schreef xFriendx het volgende:
Voor hetzelfde komt ze aan met een vrouw, van 120 kilo. Das ook niet alles lijkt mij.
Dat weeg ik zelf niet eens, kom net boven de 100 uit. Maar ik heb mijn lengte meequote:
Hoeveel weeg je dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weeg ik zelf niet eens, kom net boven de 100 uit. Maar ik heb mijn lengte mee
Linkje werkt nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan het nog zien als 2 voor de prijs van 1.....but still.... no.
Linkje deed het hoor. Nasty. Walrus op je rug in het water.quote:
Ah okidoki.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Linkje deed het hoor. Nasty. Walrus op je rug in het water.
Vast niet ontmoet op het strand want dan kan je van tevoren wel al zien waar je aan begint
Zeg hoe staat de zoektocht naar mijn Zuid Amerikaanse godin?quote:
105quote:
Ik ben er mee bezig, heb wel al eentje gevonden met D-cup maar ze is niet pittig qua karakter.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeg hoe staat de zoektocht naar mijn Zuid Amerikaanse godin?
D-cupquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, heb wel al eentje gevonden met D-cup maar ze is niet pittig qua karakter.
Zoektocht gaat verder
Complicate vind wat elke man zoekt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:10 schreef xFriendx het volgende:
Kan je bij Complicate terecht met een zoektocht?
Doe mij maar een ordinary girl....gewoon normaal plattelands lady....Scandinavische look. Alhoewel ik er begrip voor heb als ze geen blondine is, die zijn er immers steeds minder van. Grote cup niet noodzakelijk, beetje getraind lichaam een zekere pre.
Dank je wel alvast.
Ik vertrouw op het complicate-matching systemquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, heb wel al eentje gevonden met D-cup maar ze is niet pittig qua karakter.
Zoektocht gaat verder
Foto te kleinquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
[..]
You mean like this ?
[ afbeelding ]
Ik zal je niet teleurstellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vertrouw op het complicate-matching system
Laten we het hopen. Een lieve Vlaamse is nooit weg.quote:
Van mij hoeven ze niet zo groot, desalniettemin een fijne fotoquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:19 schreef complicate het volgende:
[..]
* complicate zoomt in
[ afbeelding ]
Now we're talking. Mooie fotoquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:19 schreef complicate het volgende:
[..]
* complicate zoomt in
[ afbeelding ]
Vraag geregistreerd en zoektocht start. Ik moet nu even weg, but don't worry i will be back.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:10 schreef xFriendx het volgende:
Doe mij maar een ordinary girl....gewoon normaal plattelands lady....Scandinavische look. Alhoewel ik er begrip voor heb als ze geen blondine is, die zijn er immers steeds minder van. Grote cup niet noodzakelijk, beetje getraind lichaam een zekere pre.
Dank je wel alvast.
Ik geloof je echt niet, Thijs.quote:
Seeing is believingquote:
Indeedquote:
Ik was even vergeten dat Fobo populair is op fok!quote:
Tussen 1.70 en 1.90 doet het voor mij altijd goed. Hoef ik niet zover door mijn knieënquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat Fobo populair is op fok!![]()
Nu heb ik je wel gezienen hoe groot moet uw madame zijn?
Sowieso goede lengte. Dan zit je ook eigenlijk nooit echt mis.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tussen 1.70 en 1.90 doet het voor mij altijd goed. Hoef ik niet zover door mijn knieën
Daarom. Al mijn dates/exen zijn korter geweest. Niks mis mee verder, maar toen een date 1.60 bleek te zijn was dat best apart voor iemand die er toen bovenuit bleek te torenenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sowieso goede lengte. Dan zit je ook eigenlijk nooit echt mis.
Voorbeeld fotokes:quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:10 schreef xFriendx het volgende:
Dank je wel alvast.
En wat als....quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tussen 1.70 en 1.90 doet het voor mij altijd goed. Hoef ik niet zover door mijn knieën
Als ze heel erg lief blijkt te zijn, is er altijd een uitzondering mogelijkquote:
Je bent echt een tieten-man.quote:
Yupquote:
Komt in de buurt ja, mag zelfs nog iets minder classy.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat xFriendx zo iemand zoekt:
[ afbeelding ]
Ze zal zich wel aanpassen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze heel erg lief blijkt te zijn, is er altijd een uitzondering mogelijk
Kijk, een man die weet wat hij wil.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Komt in de buurt ja, mag zelfs nog iets minder classy.
Beetje zoiets:
[ afbeelding ]
Mag zonder boog, of het moet een pijl van Cupido zijn.
Maar lekker een plain Jane. Heb vaak ook weinig op met dames op hakken en zo. Het is niet dat ik het niet mooi vind, maar heb er niets mee. Terwijl ik een, in mijn ogen mooie dame, in jeans, simpele schoenen en (t-)shirt vaak wel wat vind hebben.
Zo'n type op hakken die alleen maar let op haar nagels en zo (mag niet vies worden) vind ik echt 3 keer niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Ach, dan heb ik een excuus om d'r op te tillenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zal zich wel aanpassen.![]()
[ afbeelding ]
Stouterd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik een excuus om d'r op te tillen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:24 schreef complicate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:27 schreef complicate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, makkelijkquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Heyyyyy ik ben niet datebaarquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, makkelijk
Of ben jij zo klein?
Dat zeg ik ook nietquote:
I know, ik dacht de vraag te ontwijken maar het is niet geluktquote:
Ik vroeg enkel of je klein wasquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:33 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, ik dacht de vraag te ontwijken maar het is niet geluktOf wel?
Nee. Ik ben boven gemiddeldquote:
Geluk hangt volgens me af van hoe iemand in het leven staat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
Trouwens, iedereen heeft recht op zijn of haar geluk in het leven. Dat is iets waarvan niemand onthouden zou moeten worden. Al gebeurt het best vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dada
1) No love without freedom, no freedom without love
Goed om te wetenquote:
True, en ieders definitie van geluk is anders. Maar sommigen gaan mij iets teveel het negatieve in als ze hun geluk niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Geluk hangt volgens me af van hoe iemand in het leven staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:37 schreef complicate het volgende:
Over geluk gesproken:Smakelijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dada
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Had een boek gevonden hier (lag al jaren in de salontafel die ik 2ehands had gekocht) over 'Succes door groot denken' en staan handige dingen in. Waaronder dus ook dat je vaak moet afvragen of iets wel te erg is om je druk om te maken. Vaak maken mensen zich ook nog druk over kleine dingen en dit heeft zijn weerslag op iemands gemoedstoestand. Beter is om het meteen maar van je af te schuiven en je energie te richten op creëren van dingen en iets doen en maken. De ergste collega's zijn vaak de zeikerds. Altijd zeuren en geen positieve noot komt er uit. Vreselijk. Vervolgens ben je ook niet graag gezien en bij kansen op promotie worden die ook gepasseerd want ze weten ook mensen niet te binden en te motiveren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Geluk hangt volgens me af van hoe iemand in het leven staat.
Helemaal gelijk. Persoonlijk ben ik ook altijd positief ingesteld. En een tegenslag kom je altijd wel een keer tegen, of het nu zakelijk of privé is. En daar kom je altijd wel weer overheen. Maar andere mensen snappen dat nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had een boek gevonden hier (lag al jaren in de salontafel die ik 2ehands had gekocht) over 'Succes door groot denken' en staan handige dingen in. Waaronder dus ook dat je vaak moet afvragen of iets wel te erg is om je druk om te maken. Vaak maken mensen zich ook nog druk over kleine dingen en dit heeft zijn weerslag op iemands gemoedstoestand. Beter is om het meteen maar van je af te schuiven en je energie te richten op creëren van dingen en iets doen en maken. De ergste collega's zijn vaak de zeikerds. Altijd zeuren en geen positieve noot komt er uit. Vreselijk. Vervolgens ben je ook niet graag gezien en bij kansen op promotie worden die ook gepasseerd want ze weten ook mensen niet te binden en te motiveren.
Vooral dus de positieve blik houden
Kipburgers hierquote:
Misschienquote:
Het was super lekkerquote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had een boek gevonden hier (lag al jaren in de salontafel die ik 2ehands had gekocht) over 'Succes door groot denken' en staan handige dingen in. Waaronder dus ook dat je vaak moet afvragen of iets wel te erg is om je druk om te maken. Vaak maken mensen zich ook nog druk over kleine dingen en dit heeft zijn weerslag op iemands gemoedstoestand. Beter is om het meteen maar van je af te schuiven en je energie te richten op creëren van dingen en iets doen en maken. De ergste collega's zijn vaak de zeikerds. Altijd zeuren en geen positieve noot komt er uit. Vreselijk. Vervolgens ben je ook niet graag gezien en bij kansen op promotie worden die ook gepasseerd want ze weten ook mensen niet te binden en te motiveren.
Vooral dus de positieve blik houden
Nou, dans ze alvastquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Het was super lekker
[..]
Precies.![]()
Over positieve blik gesproken, ik ga over een uurtje dansen
Wees maar zeker.quote:
Ik ben altijd zeker. Ik ga nergens vanuit totdat ik het zeker weetquote:
And the question is, which console?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeker. Ik ga nergens vanuit totdat ik het zeker weet
Zo meteen maar eens een van de consoles aanslingeren
PS3 of 360. Ik heb ze allebei. Alleen krijgt de PS3 wat weinig aandacht op het moment. Maar alle leukere games waar ik zin in heb, heb ik op de 360quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
And the question is, which console?
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PS3 of 360. Ik heb ze allebei. Alleen krijgt de PS3 wat weinig aandacht op het moment. Maar alle leukere games waar ik zin in heb, heb ik op de 360
Ik leg het je nog wel een keer uitquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ok succes.
Hollanders doen dus toch soms wat moeite voor iets uit te leggenquote:
Ik werk als consultant. Ik moet continue dingen uitleggen aan klanten die nergens verstand van hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Hollanders doen dus toch soms wat moeite voor iets uit te leggen
Klantenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik werk als consultant. Ik moet continue dingen uitleggen aan klanten die nergens verstand van hebben
En ik ben behulpzaam
Dat vat ik dan maar op als een complimentje. Een 'complicantje'.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Klanten![]()
![]()
oh wacht dit wordt leuk, een Hollander in combinatie met "behulpzaam".Thanks Thijs, mijn avond kan niet meer stuk.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vat ik dan maar op als een complimentje. Een 'complicantje'.
Die was slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vat ik dan maar op als een complimentje. Een 'complicantje'.
Die was slecht
Helloquote:
Wanneer kook je voor mij?quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Laat me raden: jij wil het onderzoeken..quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteld
Ik moet ergens mijn geld vandaan halenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me raden: jij wil het onderzoeken..
Commercieel ingesteld!
Je bent de natuurlijkste user van heel Fok!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag? Altijd!
Ik heb vernomen dat Tim BREINloos op zoek is naar illegale downloaders... Wellicht kan jij die personen opsporen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn geld vandaan halen
Eigen bedrijf moet wel gaan lopen uiteindelijk
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent de natuurlijkste user van heel Fok!
Iemand gaat rijk worden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteld
Als Tim mij een goed aanbod doet voor mijn onderzoek dan wil ik er best eens induikenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Tim BREINloos op zoek is naar illegale downloaders... Wellicht kan jij die personen opsporen?
Syl? Puur natuur? Gelukkig wel, hij is niet synthetischquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.
Mooie editquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Iemand gaat rijk worden.
EDIT: bijna rijk![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.
Ik word vaak gered door "edit".quote:
Danny zou daar een betaalde feature van moeten maken. Wedden dat FOK! dan ineens heel veel abo's erbij krijgt?quote:
Ik wed voor 1 000 000 euro dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Danny zou daar een betaalde feature van moeten maken. Wedden dat FOK! dan ineens heel veel abo's erbij krijgt?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik word vaak gered door "edit".
EDIT: bijna vaak![]()
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja
EDIT: hoezo?
EDIT: ah zo
EDIT:![]()
EDIT:__!
She's mine!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest jij niet sierlijk met je heupen mannen het hoofd op hol gaan brengen?
Ik wacht op mijn buurmeisjequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest jij niet sierlijk met je heupen mannen het hoofd op hol gaan brengen?
Ik doe niks hoorquote:
Buurmeisjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn buurmeisje, ze stuurde net dat ze over paar minutjes aan mijn deur is
Hij zou niet durven hoor.quote:
Ik durf heel wat. Maar ik ga niet achter een bezette vrouw aanquote:
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf heel wat. Maar ik ga niet achter een bezette vrouw aan
Ik ga haar vandaag straks aan mijn andere vriendinnen voorstellenquote:
Ik ben verstandigquote:
Zal ze leuk vinden!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga haar vandaag straks aan mijn andere vriendinnen voorstellen
Heeft toevallig één van die vriendinnen zin in een avontuurtje met ons?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga haar vandaag straks aan mijn andere vriendinnen voorstellen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf heel wat. Maar ik ga niet achter een bezette vrouw aan
Als er eentje overblijftquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft toevallig één van die vriendinnen zin in een avontuurtje met ons?
Wil je me delen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft toevallig één van die vriendinnen zin in een avontuurtje met ons?
Nee. Je vriendinnen wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden!
Ik ben te melig vanavond
Flauw dan?quote:
Onnozelquote:
Dat kan ik ook wel spelenquote:
Syl, jij voyeur!quote:
Compi, meid. Wil je ons wat vertellen?quote:
Goed, ik moest hier wel even om grinnikenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Willen we meer of minder?
MEEEER!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Willen we meer of minder?
MEEEER!
Yumquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oeh la la
MEER!
Jij komt binnenkort met één van je vriendinnen langs denk ik...
Hhahahaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oeh la la
MEER!
Jij komt binnenkort met één van je vriendinnen langs denk ik...
Ben ook weg, dadaquote:
Yum!quote:
Dans ze!quote:
Welterusten sylquote:
Yeps veel gedanst , het was leuk en we zijn naar huis gegaan zonder ambras of rare dingenquote:
Ik ben awesome.quote:
Zolang je nog in je eigen bed wakker wordt is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Yeps veel gedanst , het was leuk en we zijn naar huis gegaan zonder ambras of rare dingen
[..]
Ik ben awesome.
Ja hoor ik lag in mijn eigen bedquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je nog in je eigen bed wakker wordt is er niks aan de hand
Ik heb goed geslapen ook, en mijn consoles zijn niet aan geweest. Heb tot half 3 zitten DM-en gisterenquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor ik lag in mijn eigen bed, heb goed geslapen en leuk gedroomd haha.
Hoe is het daar in Holland? Is het gelukt met uw jouw console?
Tot half 3quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen ook, en mijn consoles zijn niet aan geweest. Heb tot half 3 zitten DM-en gisteren
Gezellig DM-enquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Tot half 3![]()
Love in the air, of troubles in paradise?
Hihiquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezellig DM-en
Tijd vloog voorbij in ieder geval. En geen troubles dus, in ieder geval niet in mijn paradise
Dat een Hollander je ook naar het paradijs kan brengen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi
Raad eens, aan wat ik nu denk.
Daar denk ik nooit aan. En wat een combinatiequote:Op zaterdag 19 april 2014 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat een Hollander je ook naar het paradijs kan brengen?
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar denk ik nooit aan. En wat een combinatie![]()
Het heeft met opwarmen te maken. Laatste kans
Kies nu ééntjequote:Op zaterdag 19 april 2014 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Bij opwarmen denk ik aan 2 dingen: je eten, of iemand 'sweettalken'
Je weet het allang!quote:
quote:
Zo daar!quote:
Niet zo stoer doen he.quote:
Nee hoor, ik ben niet stoer (volgens sommigen hier op Fok!quote:
DM-en tot half 3 niet stoer vindenquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet stoer (volgens sommigen hier op Fok!).
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
[..]
DM-en tot half 3 niet stoer vinden![]()
Geven om wat Fok!kers denken![]()
![]()
Fok!kers die oordelen zonder iemand te kennen![]()
![]()
Precies datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Damn rightquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo horen we dus te -not give a shit- over bepaalde Fok!kers he (zonder namen te noemen)
[ afbeelding ]
Amuseer jequote:Op zaterdag 19 april 2014 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn right
Zo, naar een vriend van me. De groeten mensen!
Hallo Sylquote:
We houden wel een dessert voor je over.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
En precies op het goede moment, kunnen jullie je amuseren
Ciao!
Gaan we wat eten? Heb beetje hongerquote:
Heel goed, stuur maar via een PM/DMquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
We houden wel een dessert voor je over.
Kom maar langs, dan kunnen we brunchen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Gaan we wat eten? Heb beetje honger
Hollanders die vliegenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel goed, stuur maar via een PM/DM
Nu ben ik echt even de Vliegende Hollander, de groeten!
Samen brunchenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan kunnen we brunchen.
Je gaat toch binnenkort? Of is dit weer jouw manier om me jaloers te maken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik wil naar Istanbul!!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je gaat toch binnenkort? Of is dit weer jouw manier om me jaloers te maken?
* complicate jaloers makenquote:
Mercikes voor de uitnodiging.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie het als een verkapte uitnodiging.
Nee Ja ze zijn bang.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:35 schreef kree het volgende:
lekker 1-2-tje wel hier in dit topic
Rest weggelopen?
Stoere Kreequote:
Tja, jij bent bezet hè...quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee Ja ze zijn bang.Jij niet he , Kree
quote:
Rare Kree dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |