Zal echt mijn best doen.quote:
Amai amai! Je bent echt een chansaar. Ik wou dat ik er nog veel had. Snifquote:Op donderdag 17 april 2014 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb 20 vakantiedagen en 7 verlofdagen per jaar. Ergens vorig jaar heb ik wat verlofdagen erbij gekocht maar niet gebruikt.Dit jaar heb ik slechts enkele dagen opgenomen. Vandaar dat ik morgen en volgende week vrijdag maar vrij heb genomen.
Echt niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe leuk en lief je ook bent, ik ga je niet dragen als je hakken het begeven tijdens een wandeling.![]()
Wel mooi though.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Zal echt mijn best doen.
[ afbeelding ]
Je had laatst een week of twee vrij. Beter plannen madame.quote:[..]
Amai amai! Je bent echt een chansaar. Ik wou dat ik er nog veel had. SnifSnif.
Nee, tenzij ik na afloop een heerlijke massage van je krijg.quote:[..]
Echt niet?
Metal Gear Rising: Revengeance.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Over spelletjes gesproken, ik heb net the Sims 3 gespeeld, ik voel me cool![]()
![]()
Welke computer spelletjes speel je?
Zag hem ook voorbij komen jaquote:
Dat kan welquote:
Nee, dat kan echt niet. Ik geloof in medische wonderen en de wonderen der natuur, maar een kind van 1 met menstruatiepijn... nee.quote:
Er is 1 geval bekend waarbij het wel zo was.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt niet. Ik geloof in medische wonderen en de wonderen der natuur, maar een kind van 1 met menstruatiepijn... nee.
1 op de weet ik hoeveel miljard.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is 1 geval bekend waarbij het wel zo was.
Zelfde meisje was jongste moeder ooit dacht ikquote:
Die was ook geen 1 jaar gok ikquote:Op donderdag 17 april 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfde meisje was jongste moeder ooit dacht ik
6 ofzoquote:
En de foto zegt: 3 MAANDEN - 1 JAAR.quote:
En toen werd ze dus al ongesteldquote:Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de foto zegt: 3 MAANDEN - 1 JAAR.
Losing battle this is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En toen werd ze dus al ongesteld
Dat betekent dada in het Spaans.quote:
Yepquote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Je had laatst een week of twee vrij. Beter plannen madame.
Wat kan je toch zo mooi onderhandelen!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, tenzij ik na afloop een heerlijke massage van je krijg.
Seems like, i don't know much about games.quote:
De kunst van het onderhandelen zit in de genen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep
[..]
Wat kan je toch zo mooi onderhandelen!
Toch niet in bed? Of wel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De kunst van het onderhandelen zit in de genen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |