Eens is.quote:
Als je goud wilt, ga je toch geduld moeten kwekenquote:
Iets of iemand?quote:
Ik ben al thuisquote:
quote:
Willen we meer of minder billen zien ?quote:
Maar goed dat ik je een huissleutel heb gegeven, anders zou je weer voor de deur staan hè?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je goud wilt, ga je toch geduld moeten kweken
[..]
Iets of iemand?Begin maar met de omschrijving
[..]
Ik ben al thuis
Ja gelukkig , maar ik ga nu zwemmen, hopelijk kan je even zonder mequote:Op woensdag 16 april 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je een huissleutel heb gegeven, anders zou je weer voor de deur staan hè?
Ga je nu al? Ik ben bijna thuis...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja gelukkig , maar ik ga nu zwemmen, hopelijk kan je even zonder me
Vrouwelijk om te beginnenquote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Iets of iemand?Begin maar met de omschrijving
Nou, enige nieuwwaarde mag ze nog wel hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is aftermarket vrouwelijk ook goed?
Jog ze!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens naar buiten, even een rondje joggen.
Well, don't cry baby everything's gonna be alrightquote:Op woensdag 16 april 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga je nu al? Ik ben bijna thuis...
Slaap zachtquote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Toch maar niet gaan hardlopen, ben veel te moe na twee lange dagen. Ik ga lekker vroeg in de ochtend sporten.
Welterusten kinderen.
En nog eens vrouwelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
De een gaat weg en de ander komt weer terug.
Hmm...
Die onderste kan er wel mee doorquote:
Wat een leuke verrassing om me wakker te maken!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Well, don't cry baby everything's gonna be alright
[..]
Slaap zacht
Morningquote:Op donderdag 17 april 2014 07:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat een leuke verrassing om me wakker te maken!
Awel hello Kitkat, Kan je je even voorstellen?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef KitKatChunky het volgende:
Hallo!
[..]
wat een leuke plaatjes in deze SC
Hallo. Kitkat, 21 jaar, student natuurkunde, redelijk nieuw hier op Fok!quote:Op donderdag 17 april 2014 11:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Awel hello Kitkat, Kan je je even voorstellen?
Pics.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hallo. Kitkat, 21 jaar, student natuurkunde, redelijk nieuw hier op Fok!
Meer vragen mogen worden gesteld
Ik zag hetquote:Op donderdag 17 april 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
check mn fobo maar, staat een hele charmante
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hallo. Kitkat, 21 jaar, student natuurkunde, redelijk nieuw hier op Fok!
Meer vragen mogen worden gesteld
Charmantquote:Op donderdag 17 april 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
check mn fobo maar, staat een hele charmante
Goed goed, ik heb zin om te gaan shoppen maar ik moet eerst werkenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Danku
Hoe is jullie dag tot nu toe?
Hele charmante dingen. Ik ben heel charmant mijn meetapparatuur aan het kalibrerenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed goed, ik heb zin om te gaan shoppen maar ik moet eerst werkenVerder alles ok hier.
En daar dan? Heb je nog andere charmante dingen beleefd tot nu?
Over spelletjes gesproken, ik heb net the Sims 3 gespeeld, ik voel me coolquote:Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hele charmante dingen. Ik ben heel charmant mijn meetapparatuur aan het kalibreren.
En verder heb ik heel erg zin in een charmant weekend nostalgische computer spelletjes weer aan het werk krijgen na ze 10 jaar kwijt te zijn geweest
De simsquote:Op donderdag 17 april 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Over spelletjes gesproken, ik heb net the Sims 3 gespeeld, ik voel me cool![]()
![]()
Welke computer spelletjes speel je?
Ik heb heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:11 schreef complicate het volgende:
[..]
MorningDid you sleep well? Geen nachtmerries ?
quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen.Nachtmerries? Nee, ik heb fijn over je gedroomd.
En toen was * complicate verlorenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De sims
Dat wissel sterk maar momenteel: Battlefield 4, Final Fantasy XIV:ARR en Pokémon liquid crystal
En ik hoop morgen het mysterieuze eiland van oom ernst werkend te krijgen, een puzzelspel
Het is gecompliceerd allemaalquote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef complicate het volgende:
[..]
En toen was * complicate verloren
Magnetronkoffie die weet alles van spelletjes.
Chansaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Over 10 minuten een extra lang weekend voor mij.
Plagiaatquote:Op donderdag 17 april 2014 11:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is gecompliceerd allemaal
chansaarquote:
Ik kom wel met je mee.quote:Ik mag vandaag thuiswerkenIk probeer me al een tijdje in te houden om niet te gaan shoppen
Er staat anders nergens een ©'tje!quote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Plagiaat![]()
Zal je straks ook een offerte moeten maken, dit kan gewoon niet.
Is dit wat ik denk?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
chansaar
(de ~ (m.); ~s)
geluksvogel, iemand die veel chance heeft.
Ah...
[..]
Ik kom wel met je mee.
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er staat anders nergens een ©'tje!
quote:
Vrouwelijke opinie nodig?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Samen shoppen? Ja!Mannen die shoppen zijn zeldzaam.
Pas maar op. Ik kan streng zijn en dat wil je niet meemaken.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er staat anders nergens een ©'tje!
Daarom ben jij goudelijkquote:Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Samen shoppen? Ja!Mannen die shoppen zijn zeldzaam.
dit is dus een pun freezonequote:Op donderdag 17 april 2014 12:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik kan streng zijn en dat wil je niet meemaken.
Zeg gewoon sorry en ik vergeef je al jouw zondenquote:
Neen hoor, hij weet precies wat hij nodig heeft. Maar samen shoppen is gezellig.quote:
Aahw, wat lief.quote:
It' s a kind of, but not really...quote:Op donderdag 17 april 2014 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dit is dus een pun freezone?
Dat dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen hoor, hij weet precies wat hij nodig heeft. Maar samen shoppen is gezellig.
Forgive me sister for i have sinnedquote:Op donderdag 17 april 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg gewoon sorry en ik vergeef je al jouw zonden
[..]
Neen hoor, hij weet precies wat hij nodig heeft. Maar samen shoppen is gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Mijn puns worden niet gewaardeerdquote:Op donderdag 17 april 2014 12:06 schreef complicate het volgende:
[..]
It' s a kind of, but not really...
Shoppen in Istanbul?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aahw, wat lief.
Over twee maanden ga ik weer eens genieten van enkele shopping malls in Istanbul.
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Forgive me sister for i have sinnedAl uw zonden zijn vanaf nu vergeven. _____ Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Al uw zonden zijn vanaf nu vergeven. _____ Amen.
Puns?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn puns worden niet gewaardeerd
Braaf zijn he nu.quote:
Tuurlijk kan je wel mee. Samen genieten van het mooie uitzicht op de Bosphorus.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Shoppen in Istanbul?maar ik kan niet mee
![]()
Je hoeft het alleen maar te vragen.quote:Breng anders een rode jurkje en hakken mee voor me. Ik zal je een voorbeeld foto sturen, Goed?
Oh ja wacht magic word, -> please
Thanks, Dank u, Merci, Gracias , Aligatoquote:
Ik heb geen verlofdagen meerquote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel mee. Samen genieten van het mooie uitzicht op de Bosphorus.
Eigenlijk wil ik eentje met open rugquote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Je hoeft het alleen maar te vragen.
Dan kom je wel een weekendje langs.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb geen verlofdagen meer, ik heb er nog 10 en die neem ik met kerst
![]()
Oeh, die jurk zal jou goed staan.quote:[..]
Eigenlijk wil ik eentje met open rugzoals hier bijvoorbeeld en ook qua lengte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal proberenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan kom je wel een weekendje langs.
Wablieft terug?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb nog 40 dagen die ik kan opnemen...![]()
Thanksquote:
Proberen?quote:
Ik heb 20 vakantiedagen en 7 verlofdagen per jaar. Ergens vorig jaar heb ik wat verlofdagen erbij gekocht maar niet gebruikt.quote:[..]
Wablieft terug?Dus je hebt geen vakantie genomen tot nu toe? 40 DAGEN??
Hoe kan dat?
quote:[..]
Thanks
Hoe leuk en lief je ook bent, ik ga je niet dragen als je hakken het begeven tijdens een wandeling.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:39 schreef complicate het volgende:
Oh ja Syl, en voor hakken is dit precies wat ik zou willen, maar hoeft niet per se met dat bloemetje oid.
[ afbeelding ]
Zal echt mijn best doen.quote:
Amai amai! Je bent echt een chansaar. Ik wou dat ik er nog veel had. Snifquote:Op donderdag 17 april 2014 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb 20 vakantiedagen en 7 verlofdagen per jaar. Ergens vorig jaar heb ik wat verlofdagen erbij gekocht maar niet gebruikt.Dit jaar heb ik slechts enkele dagen opgenomen. Vandaar dat ik morgen en volgende week vrijdag maar vrij heb genomen.
Echt niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe leuk en lief je ook bent, ik ga je niet dragen als je hakken het begeven tijdens een wandeling.![]()
Wel mooi though.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Zal echt mijn best doen.
[ afbeelding ]
Je had laatst een week of twee vrij. Beter plannen madame.quote:[..]
Amai amai! Je bent echt een chansaar. Ik wou dat ik er nog veel had. SnifSnif.
Nee, tenzij ik na afloop een heerlijke massage van je krijg.quote:[..]
Echt niet?
Metal Gear Rising: Revengeance.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Over spelletjes gesproken, ik heb net the Sims 3 gespeeld, ik voel me cool![]()
![]()
Welke computer spelletjes speel je?
Zag hem ook voorbij komen jaquote:
Dat kan welquote:
Nee, dat kan echt niet. Ik geloof in medische wonderen en de wonderen der natuur, maar een kind van 1 met menstruatiepijn... nee.quote:
Er is 1 geval bekend waarbij het wel zo was.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt niet. Ik geloof in medische wonderen en de wonderen der natuur, maar een kind van 1 met menstruatiepijn... nee.
1 op de weet ik hoeveel miljard.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is 1 geval bekend waarbij het wel zo was.
Zelfde meisje was jongste moeder ooit dacht ikquote:
Die was ook geen 1 jaar gok ikquote:Op donderdag 17 april 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfde meisje was jongste moeder ooit dacht ik
6 ofzoquote:
En de foto zegt: 3 MAANDEN - 1 JAAR.quote:
En toen werd ze dus al ongesteldquote:Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de foto zegt: 3 MAANDEN - 1 JAAR.
Losing battle this is.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En toen werd ze dus al ongesteld
Dat betekent dada in het Spaans.quote:
Yepquote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Je had laatst een week of twee vrij. Beter plannen madame.
Wat kan je toch zo mooi onderhandelen!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, tenzij ik na afloop een heerlijke massage van je krijg.
Seems like, i don't know much about games.quote:
De kunst van het onderhandelen zit in de genen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep
[..]
Wat kan je toch zo mooi onderhandelen!
Toch niet in bed? Of wel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De kunst van het onderhandelen zit in de genen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |