Eens is.quote:
Als je goud wilt, ga je toch geduld moeten kwekenquote:
Iets of iemand?quote:
Ik ben al thuisquote:
quote:
Willen we meer of minder billen zien ?quote:
Maar goed dat ik je een huissleutel heb gegeven, anders zou je weer voor de deur staan hè?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je goud wilt, ga je toch geduld moeten kweken
[..]
Iets of iemand?Begin maar met de omschrijving
[..]
Ik ben al thuis
Ja gelukkig , maar ik ga nu zwemmen, hopelijk kan je even zonder mequote:Op woensdag 16 april 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je een huissleutel heb gegeven, anders zou je weer voor de deur staan hè?
Ga je nu al? Ik ben bijna thuis...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja gelukkig , maar ik ga nu zwemmen, hopelijk kan je even zonder me
Vrouwelijk om te beginnenquote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Iets of iemand?Begin maar met de omschrijving
Nou, enige nieuwwaarde mag ze nog wel hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is aftermarket vrouwelijk ook goed?
Jog ze!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens naar buiten, even een rondje joggen.
Well, don't cry baby everything's gonna be alrightquote:Op woensdag 16 april 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga je nu al? Ik ben bijna thuis...
Slaap zachtquote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Toch maar niet gaan hardlopen, ben veel te moe na twee lange dagen. Ik ga lekker vroeg in de ochtend sporten.
Welterusten kinderen.
En nog eens vrouwelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
De een gaat weg en de ander komt weer terug.
Hmm...
Die onderste kan er wel mee doorquote:
Wat een leuke verrassing om me wakker te maken!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Well, don't cry baby everything's gonna be alright
[..]
Slaap zacht
Morningquote:Op donderdag 17 april 2014 07:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat een leuke verrassing om me wakker te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |