quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Laat me raden: jij wil het onderzoeken..quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteld
Ik moet ergens mijn geld vandaan halenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me raden: jij wil het onderzoeken..
Commercieel ingesteld!
Je bent de natuurlijkste user van heel Fok!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag? Altijd!
Ik heb vernomen dat Tim BREINloos op zoek is naar illegale downloaders... Wellicht kan jij die personen opsporen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn geld vandaan halen
Eigen bedrijf moet wel gaan lopen uiteindelijk
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent de natuurlijkste user van heel Fok!
Iemand gaat rijk worden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteld
Als Tim mij een goed aanbod doet voor mijn onderzoek dan wil ik er best eens induikenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Tim BREINloos op zoek is naar illegale downloaders... Wellicht kan jij die personen opsporen?
Syl? Puur natuur? Gelukkig wel, hij is niet synthetischquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.
Mooie editquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Iemand gaat rijk worden.
EDIT: bijna rijk![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.
Ik word vaak gered door "edit".quote:
Danny zou daar een betaalde feature van moeten maken. Wedden dat FOK! dan ineens heel veel abo's erbij krijgt?quote:
Ik wed voor 1 000 000 euro dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Danny zou daar een betaalde feature van moeten maken. Wedden dat FOK! dan ineens heel veel abo's erbij krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik word vaak gered door "edit".
EDIT: bijna vaak![]()
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja
EDIT: hoezo?
EDIT: ah zo
EDIT:![]()
EDIT:__!
She's mine!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest jij niet sierlijk met je heupen mannen het hoofd op hol gaan brengen?
Ik wacht op mijn buurmeisjequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest jij niet sierlijk met je heupen mannen het hoofd op hol gaan brengen?
Ik doe niks hoorquote:
Buurmeisjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn buurmeisje, ze stuurde net dat ze over paar minutjes aan mijn deur is
Hij zou niet durven hoor.quote:
Ik durf heel wat. Maar ik ga niet achter een bezette vrouw aanquote:
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf heel wat. Maar ik ga niet achter een bezette vrouw aan
Ik ga haar vandaag straks aan mijn andere vriendinnen voorstellenquote:
Ik ben verstandigquote:
Zal ze leuk vinden!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga haar vandaag straks aan mijn andere vriendinnen voorstellen
Heeft toevallig één van die vriendinnen zin in een avontuurtje met ons?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga haar vandaag straks aan mijn andere vriendinnen voorstellen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf heel wat. Maar ik ga niet achter een bezette vrouw aan
Als er eentje overblijftquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft toevallig één van die vriendinnen zin in een avontuurtje met ons?
Wil je me delen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft toevallig één van die vriendinnen zin in een avontuurtje met ons?
Nee. Je vriendinnen wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden!
Ik ben te melig vanavond
Flauw dan?quote:
Onnozelquote:
Dat kan ik ook wel spelenquote:
Syl, jij voyeur!quote:
Compi, meid. Wil je ons wat vertellen?quote:
Goed, ik moest hier wel even om grinnikenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Willen we meer of minder?
MEEEER!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Willen we meer of minder?
MEEEER!
Yumquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oeh la la
MEER!
Jij komt binnenkort met één van je vriendinnen langs denk ik...
Hhahahaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oeh la la
MEER!
Jij komt binnenkort met één van je vriendinnen langs denk ik...
Ben ook weg, dadaquote:
Yum!quote:
Dans ze!quote:
Welterusten sylquote:
Yeps veel gedanst , het was leuk en we zijn naar huis gegaan zonder ambras of rare dingenquote:
Ik ben awesome.quote:
Zolang je nog in je eigen bed wakker wordt is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Yeps veel gedanst , het was leuk en we zijn naar huis gegaan zonder ambras of rare dingen
[..]
Ik ben awesome.
Ja hoor ik lag in mijn eigen bedquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je nog in je eigen bed wakker wordt is er niks aan de hand
Ik heb goed geslapen ook, en mijn consoles zijn niet aan geweest. Heb tot half 3 zitten DM-en gisterenquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor ik lag in mijn eigen bed, heb goed geslapen en leuk gedroomd haha.
Hoe is het daar in Holland? Is het gelukt met uw jouw console?
Tot half 3quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen ook, en mijn consoles zijn niet aan geweest. Heb tot half 3 zitten DM-en gisteren
Gezellig DM-enquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Tot half 3![]()
Love in the air, of troubles in paradise?
Hihiquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezellig DM-en
Tijd vloog voorbij in ieder geval. En geen troubles dus, in ieder geval niet in mijn paradise
Dat een Hollander je ook naar het paradijs kan brengen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi
Raad eens, aan wat ik nu denk.
Daar denk ik nooit aan. En wat een combinatiequote:Op zaterdag 19 april 2014 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat een Hollander je ook naar het paradijs kan brengen?
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar denk ik nooit aan. En wat een combinatie![]()
Het heeft met opwarmen te maken. Laatste kans
Kies nu ééntjequote:Op zaterdag 19 april 2014 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Bij opwarmen denk ik aan 2 dingen: je eten, of iemand 'sweettalken'
Je weet het allang!quote:
quote:
Zo daar!quote:
Niet zo stoer doen he.quote:
Nee hoor, ik ben niet stoer (volgens sommigen hier op Fok!quote:
DM-en tot half 3 niet stoer vindenquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet stoer (volgens sommigen hier op Fok!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
[..]
DM-en tot half 3 niet stoer vinden![]()
Geven om wat Fok!kers denken![]()
![]()
Fok!kers die oordelen zonder iemand te kennen![]()
![]()
Precies datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Damn rightquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo horen we dus te -not give a shit- over bepaalde Fok!kers he (zonder namen te noemen)
[ afbeelding ]
Amuseer jequote:Op zaterdag 19 april 2014 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn right
Zo, naar een vriend van me. De groeten mensen!
Hallo Sylquote:
We houden wel een dessert voor je over.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
En precies op het goede moment, kunnen jullie je amuseren
Ciao!
Gaan we wat eten? Heb beetje hongerquote:
Heel goed, stuur maar via een PM/DMquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
We houden wel een dessert voor je over.
Kom maar langs, dan kunnen we brunchen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Gaan we wat eten? Heb beetje honger
Hollanders die vliegenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel goed, stuur maar via een PM/DM
Nu ben ik echt even de Vliegende Hollander, de groeten!
Samen brunchenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan kunnen we brunchen.
Je gaat toch binnenkort? Of is dit weer jouw manier om me jaloers te maken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik wil naar Istanbul!!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je gaat toch binnenkort? Of is dit weer jouw manier om me jaloers te maken?
* complicate jaloers makenquote:
Mercikes voor de uitnodiging.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie het als een verkapte uitnodiging.
Nee Ja ze zijn bang.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:35 schreef kree het volgende:
lekker 1-2-tje wel hier in dit topic
Rest weggelopen?
Stoere Kreequote:
Tja, jij bent bezet hè...quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee Ja ze zijn bang.Jij niet he , Kree
quote:
Rare Kree dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |