quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Laat me raden: jij wil het onderzoeken..quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteld
Ik moet ergens mijn geld vandaan halenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me raden: jij wil het onderzoeken..
Commercieel ingesteld!
Je bent de natuurlijkste user van heel Fok!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag? Altijd!
Ik heb vernomen dat Tim BREINloos op zoek is naar illegale downloaders... Wellicht kan jij die personen opsporen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn geld vandaan halen
Eigen bedrijf moet wel gaan lopen uiteindelijk
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent de natuurlijkste user van heel Fok!
Iemand gaat rijk worden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zou bijna een onderzoek moeten worden ingesteld
Als Tim mij een goed aanbod doet voor mijn onderzoek dan wil ik er best eens induikenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Tim BREINloos op zoek is naar illegale downloaders... Wellicht kan jij die personen opsporen?
Syl? Puur natuur? Gelukkig wel, hij is niet synthetischquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.
Mooie editquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Iemand gaat rijk worden.
EDIT: bijna rijk![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben de enige user die je IRL hebt gezien. Dat is puur natuur.
Ik word vaak gered door "edit".quote:
Danny zou daar een betaalde feature van moeten maken. Wedden dat FOK! dan ineens heel veel abo's erbij krijgt?quote:
Ik wed voor 1 000 000 euro dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Danny zou daar een betaalde feature van moeten maken. Wedden dat FOK! dan ineens heel veel abo's erbij krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik word vaak gered door "edit".
EDIT: bijna vaak![]()
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja
EDIT: hoezo?
EDIT: ah zo
EDIT:![]()
EDIT:__!
She's mine!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest jij niet sierlijk met je heupen mannen het hoofd op hol gaan brengen?
Ik wacht op mijn buurmeisjequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest jij niet sierlijk met je heupen mannen het hoofd op hol gaan brengen?
Ik doe niks hoorquote:
Buurmeisjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn buurmeisje, ze stuurde net dat ze over paar minutjes aan mijn deur is
Hij zou niet durven hoor.quote:
Ik durf heel wat. Maar ik ga niet achter een bezette vrouw aanquote:
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf heel wat. Maar ik ga niet achter een bezette vrouw aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |