Goed om te wetenquote:
True, en ieders definitie van geluk is anders. Maar sommigen gaan mij iets teveel het negatieve in als ze hun geluk niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Geluk hangt volgens me af van hoe iemand in het leven staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:37 schreef complicate het volgende:
Over geluk gesproken:Smakelijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dada
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Had een boek gevonden hier (lag al jaren in de salontafel die ik 2ehands had gekocht) over 'Succes door groot denken' en staan handige dingen in. Waaronder dus ook dat je vaak moet afvragen of iets wel te erg is om je druk om te maken. Vaak maken mensen zich ook nog druk over kleine dingen en dit heeft zijn weerslag op iemands gemoedstoestand. Beter is om het meteen maar van je af te schuiven en je energie te richten op creëren van dingen en iets doen en maken. De ergste collega's zijn vaak de zeikerds. Altijd zeuren en geen positieve noot komt er uit. Vreselijk. Vervolgens ben je ook niet graag gezien en bij kansen op promotie worden die ook gepasseerd want ze weten ook mensen niet te binden en te motiveren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Geluk hangt volgens me af van hoe iemand in het leven staat.
Helemaal gelijk. Persoonlijk ben ik ook altijd positief ingesteld. En een tegenslag kom je altijd wel een keer tegen, of het nu zakelijk of privé is. En daar kom je altijd wel weer overheen. Maar andere mensen snappen dat nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had een boek gevonden hier (lag al jaren in de salontafel die ik 2ehands had gekocht) over 'Succes door groot denken' en staan handige dingen in. Waaronder dus ook dat je vaak moet afvragen of iets wel te erg is om je druk om te maken. Vaak maken mensen zich ook nog druk over kleine dingen en dit heeft zijn weerslag op iemands gemoedstoestand. Beter is om het meteen maar van je af te schuiven en je energie te richten op creëren van dingen en iets doen en maken. De ergste collega's zijn vaak de zeikerds. Altijd zeuren en geen positieve noot komt er uit. Vreselijk. Vervolgens ben je ook niet graag gezien en bij kansen op promotie worden die ook gepasseerd want ze weten ook mensen niet te binden en te motiveren.
Vooral dus de positieve blik houden
Kipburgers hierquote:
Misschienquote:
Het was super lekkerquote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had een boek gevonden hier (lag al jaren in de salontafel die ik 2ehands had gekocht) over 'Succes door groot denken' en staan handige dingen in. Waaronder dus ook dat je vaak moet afvragen of iets wel te erg is om je druk om te maken. Vaak maken mensen zich ook nog druk over kleine dingen en dit heeft zijn weerslag op iemands gemoedstoestand. Beter is om het meteen maar van je af te schuiven en je energie te richten op creëren van dingen en iets doen en maken. De ergste collega's zijn vaak de zeikerds. Altijd zeuren en geen positieve noot komt er uit. Vreselijk. Vervolgens ben je ook niet graag gezien en bij kansen op promotie worden die ook gepasseerd want ze weten ook mensen niet te binden en te motiveren.
Vooral dus de positieve blik houden
Nou, dans ze alvastquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Het was super lekker
[..]
Precies.![]()
Over positieve blik gesproken, ik ga over een uurtje dansen
Wees maar zeker.quote:
Ik ben altijd zeker. Ik ga nergens vanuit totdat ik het zeker weetquote:
And the question is, which console?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd zeker. Ik ga nergens vanuit totdat ik het zeker weet
Zo meteen maar eens een van de consoles aanslingeren
PS3 of 360. Ik heb ze allebei. Alleen krijgt de PS3 wat weinig aandacht op het moment. Maar alle leukere games waar ik zin in heb, heb ik op de 360quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
And the question is, which console?
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PS3 of 360. Ik heb ze allebei. Alleen krijgt de PS3 wat weinig aandacht op het moment. Maar alle leukere games waar ik zin in heb, heb ik op de 360
Ik leg het je nog wel een keer uitquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ok succes.
Hollanders doen dus toch soms wat moeite voor iets uit te leggenquote:
Ik werk als consultant. Ik moet continue dingen uitleggen aan klanten die nergens verstand van hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Hollanders doen dus toch soms wat moeite voor iets uit te leggen
Klantenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik werk als consultant. Ik moet continue dingen uitleggen aan klanten die nergens verstand van hebben
En ik ben behulpzaam
Dat vat ik dan maar op als een complimentje. Een 'complicantje'.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Klanten![]()
![]()
oh wacht dit wordt leuk, een Hollander in combinatie met "behulpzaam".Thanks Thijs, mijn avond kan niet meer stuk.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vat ik dan maar op als een complimentje. Een 'complicantje'.
Die was slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vat ik dan maar op als een complimentje. Een 'complicantje'.
Die was slecht
Helloquote:
Wanneer kook je voor mij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |