En wat als....quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tussen 1.70 en 1.90 doet het voor mij altijd goed. Hoef ik niet zover door mijn knieën
Als ze heel erg lief blijkt te zijn, is er altijd een uitzondering mogelijkquote:
Je bent echt een tieten-man.quote:
Yupquote:
Komt in de buurt ja, mag zelfs nog iets minder classy.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat xFriendx zo iemand zoekt:
[ afbeelding ]
Ze zal zich wel aanpassen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze heel erg lief blijkt te zijn, is er altijd een uitzondering mogelijk
Kijk, een man die weet wat hij wil.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Komt in de buurt ja, mag zelfs nog iets minder classy.
Beetje zoiets:
[ afbeelding ]
Mag zonder boog, of het moet een pijl van Cupido zijn.
Maar lekker een plain Jane. Heb vaak ook weinig op met dames op hakken en zo. Het is niet dat ik het niet mooi vind, maar heb er niets mee. Terwijl ik een, in mijn ogen mooie dame, in jeans, simpele schoenen en (t-)shirt vaak wel wat vind hebben.
Zo'n type op hakken die alleen maar let op haar nagels en zo (mag niet vies worden) vind ik echt 3 keer niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ach, dan heb ik een excuus om d'r op te tillenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zal zich wel aanpassen.![]()
[ afbeelding ]
Stouterd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik een excuus om d'r op te tillen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:24 schreef complicate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:27 schreef complicate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, makkelijkquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Heyyyyy ik ben niet datebaarquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, makkelijk
Of ben jij zo klein?
Dat zeg ik ook nietquote:
I know, ik dacht de vraag te ontwijken maar het is niet geluktquote:
Ik vroeg enkel of je klein wasquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:33 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, ik dacht de vraag te ontwijken maar het is niet geluktOf wel?
Nee. Ik ben boven gemiddeldquote:
Geluk hangt volgens me af van hoe iemand in het leven staat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
Trouwens, iedereen heeft recht op zijn of haar geluk in het leven. Dat is iets waarvan niemand onthouden zou moeten worden. Al gebeurt het best vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dada
1) No love without freedom, no freedom without love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |