Yum!quote:
Dans ze!quote:
Welterusten sylquote:
Yeps veel gedanst , het was leuk en we zijn naar huis gegaan zonder ambras of rare dingenquote:
Ik ben awesome.quote:
Zolang je nog in je eigen bed wakker wordt is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Yeps veel gedanst , het was leuk en we zijn naar huis gegaan zonder ambras of rare dingen
[..]
Ik ben awesome.
Ja hoor ik lag in mijn eigen bedquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je nog in je eigen bed wakker wordt is er niks aan de hand
Ik heb goed geslapen ook, en mijn consoles zijn niet aan geweest. Heb tot half 3 zitten DM-en gisterenquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor ik lag in mijn eigen bed, heb goed geslapen en leuk gedroomd haha.
Hoe is het daar in Holland? Is het gelukt met uw jouw console?
Tot half 3quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen ook, en mijn consoles zijn niet aan geweest. Heb tot half 3 zitten DM-en gisteren
Gezellig DM-enquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Tot half 3![]()
Love in the air, of troubles in paradise?
Hihiquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezellig DM-en
Tijd vloog voorbij in ieder geval. En geen troubles dus, in ieder geval niet in mijn paradise
Dat een Hollander je ook naar het paradijs kan brengen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi
Raad eens, aan wat ik nu denk.
Daar denk ik nooit aan. En wat een combinatiequote:Op zaterdag 19 april 2014 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat een Hollander je ook naar het paradijs kan brengen?
Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar denk ik nooit aan. En wat een combinatie![]()
Het heeft met opwarmen te maken. Laatste kans
Kies nu ééntjequote:Op zaterdag 19 april 2014 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Bij opwarmen denk ik aan 2 dingen: je eten, of iemand 'sweettalken'
Je weet het allang!quote:
quote:
Zo daar!quote:
Niet zo stoer doen he.quote:
Nee hoor, ik ben niet stoer (volgens sommigen hier op Fok!quote:
DM-en tot half 3 niet stoer vindenquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet stoer (volgens sommigen hier op Fok!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
[..]
DM-en tot half 3 niet stoer vinden![]()
Geven om wat Fok!kers denken![]()
![]()
Fok!kers die oordelen zonder iemand te kennen![]()
![]()
Precies datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Damn rightquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo horen we dus te -not give a shit- over bepaalde Fok!kers he (zonder namen te noemen)
[ afbeelding ]
Amuseer jequote:Op zaterdag 19 april 2014 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn right
Zo, naar een vriend van me. De groeten mensen!
Hallo Sylquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |