We houden wel een dessert voor je over.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:58 schreef El_Thijs het volgende:
En precies op het goede moment, kunnen jullie je amuseren
Ciao!
Gaan we wat eten? Heb beetje hongerquote:
Heel goed, stuur maar via een PM/DMquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
We houden wel een dessert voor je over.
Kom maar langs, dan kunnen we brunchen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Gaan we wat eten? Heb beetje honger
Hollanders die vliegenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel goed, stuur maar via een PM/DM
Nu ben ik echt even de Vliegende Hollander, de groeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Samen brunchenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan kunnen we brunchen.
Je gaat toch binnenkort? Of is dit weer jouw manier om me jaloers te maken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik wil naar Istanbul!!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je gaat toch binnenkort? Of is dit weer jouw manier om me jaloers te maken?
* complicate jaloers makenquote:
Mercikes voor de uitnodiging.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie het als een verkapte uitnodiging.
Nee Ja ze zijn bang.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:35 schreef kree het volgende:
lekker 1-2-tje wel hier in dit topic
Rest weggelopen?
Stoere Kreequote:
Tja, jij bent bezet hè...quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee Ja ze zijn bang.Jij niet he , Kree
quote:
Rare Kree dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |