Whut.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:14 schreef xFriendx het volgende:
'Jij gaat bovenop'
'Neehee, jij gaat bovenop'
'Bovenop is voor jou'
'Jij bovenop is veel beter'
'Weet je wat, dan ga ik wel bovenop, maar verwen ik je zo, dat je alsnog 'bovenop' bent wanneer je in de 7e hemel zit.'
'Ehm, ok'.
Of zoiets.
Speciaal voor jou dan (oude trailer):quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Seems like, i don't know much about games.
AMAI! Dat is nogal onderhandelen. Oh wacht ik heb ook eentje:quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:14 schreef xFriendx het volgende:
'Jij gaat bovenop'
'Neehee, jij gaat bovenop'
'Bovenop is voor jou'
'Jij bovenop is veel beter'
'Weet je wat, dan ga ik wel bovenop, maar verwen ik je zo, dat je alsnog 'bovenop' bent wanneer je in de 7e hemel zit.'
'Ehm, ok'.
Of zoiets.
Reageerde op het onderhandelen in bed. Zal mij persoonlijk een zorg zijn, de dame in kwestie is in mijn ogen een chick (lust) of lief (dan hou ik er ook nog eens van) en dan mag ze doen wat ze wil.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Whut.
"Jij hebt gewerkt vandaag, ik doe het werk nu wel even."
Klaar.
Een trio afslaan. Dan ben je wel heel erg aan je partner gehechtquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
AMAI! Dat is nogal onderhandelen. Oh wacht ik heb ook eentje:
"schatje ik heb goesting in iets nieuws maar weet niet of je het ok vindt"
"vertel lieverd, je weet maar nooit?"
" ik heb iemand gevonden voor een .. euuh triootje"
"nee, sorry ik doe daar niet aan mee"
"ok, dan ga ik u nooit meer pijpen"
"wel, dan is het goed"
"deal, einde relatie"
Daarom nooit onderhandelen in bed.
Euuh en wat nou als ze een neger van 2m20 heeft uitgezocht met een pener van 35cm?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een trio afslaan. Dan ben je wel heel erg aan je partner gehecht
Dan heeft ze ineens een andere smaak gekregen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Euuh en wat nou als ze een neger van 2m20 heeft uitgezocht met een pener van 35cm?
Een vrouw van 120 kilo is wel wat zwaar, maar als ze vrij lang is dan valt het wel mee. Alleen moet ik de eerste vrouw nog zien die 2 meter is en zoveel weegtquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:41 schreef xFriendx het volgende:
Voor hetzelfde komt ze aan met een vrouw, van 120 kilo. Das ook niet alles lijkt mij.
Ga maar gewoon uit van een normale lengte EN 120 kilo. I'll pass.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een vrouw van 120 kilo is wel wat zwaar, maar als ze vrij lang is dan valt het wel mee. Alleen moet ik de eerste vrouw nog zien die 2 meter is en zoveel weegt
True. Ex van me was op een moment best van dat formaat. Niks mis met een maatje meer, maar holy shit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ga maar gewoon uit van een normale lengte EN 120 kilo. I'll pass.
Dat is ook maar even lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:47 schreef xFriendx het volgende:
Wel weer makkelijk onderhandelen: 'Ik heb hier een kortingsbon voor je van de Burger King als je afziet van meedoen met dit triootje.'
Really? Was dat al redelijk zo dat je haar ontmoette of ging dat gaandeweg?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ex van me was op een moment best van dat formaat. Niks mis met een maatje meer, maar holy shit.
Veel geweld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan (oude trailer):
Gehecht zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een trio afslaan. Dan ben je wel heel erg aan je partner gehecht
Gaan de weg. Niks mis met wat extra zachtheid maar het werd heel snel heel veel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Really? Was dat al redelijk zo dat je haar ontmoette of ging dat gaandeweg?
Niks mis meequote:
Na een operatie.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Euuh en wat nou als ze een neger van 2m20 heeft uitgezocht met een pener van 35cm?
Neenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:41 schreef xFriendx het volgende:
Voor hetzelfde komt ze aan met een vrouw, van 120 kilo. Das ook niet alles lijkt mij.
Dat weeg ik zelf niet eens, kom net boven de 100 uit. Maar ik heb mijn lengte meequote:
Hoeveel weeg je dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weeg ik zelf niet eens, kom net boven de 100 uit. Maar ik heb mijn lengte mee
Linkje werkt nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan het nog zien als 2 voor de prijs van 1.....but still.... no.
Linkje deed het hoor. Nasty. Walrus op je rug in het water.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |