quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef mstx het volgende:
Dit topic mist een foto van TS zijn unieke paleisje.
Of Maison Riviera, die zijn nog erger vind ik persoonlijk.quote:
True, heb even gegoogled:quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Of Maison Riviera, die zijn nog erger vind ik persoonlijk.
Een vriendin van mij heeft haar volledige huisraad daarvandaan, ik word altijd helemaal iebel als ik bij haar thuis benquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
True, heb even gegoogled:
[ afbeelding ]
Krijg er Gordon-associaties bij.
Heeft zij een beetje zo'n doorrookte schorre stem en zegt ze dingen als:quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Een vriendin van mij heeft haar volledige huisraad daarvandaan, ik word altijd helemaal iebel als ik bij haar thuis ben
Nee, juist helemaal niet, daarom is het ook zo verwarrend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft zij een beetje zo'n doorrookte schorre stem en zegt ze dingen als:
"Helemaal leuk, helemaal goed, prosecootje erbij, helemaal toppie"
Heeft ze wel/ook zo'n enorme verzameling thee en theeglazen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet, daarom is het ook zo verwarrend.
Ja, dat wel! En dan heeft ze van allemaal twee, dus als er drie mensen zijn, zit ze nog met twee verschillende theeglazen, en daar kan ze niet tegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft ze wel/ook zo'n enorme verzameling thee en theeglazen?
IKEA is wel beestquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Overigens komt 75% van mijn inrichting bij de Ikea vandaan, en de andere 25% van de kringloopwinkel, dus het is niet alsof het er bij mij beter uitziet verder
Alsof dit beter isquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Terwijl je met fotosjop, een internet plaatje en wat moeite dit soort zaken aan de muur kan hebben hangen
[ afbeelding ]
Burgerlijkheid 2.0 jonguh!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef Saysem het volgende:
Boeddhabeelden
Het woord "Home" of "Love" van gefiguurzaagd hout
Een foto van de skyline van New York op canvas
Een 'vintage' koektrommel
Drie van die grote kaarsen op een schaal
Kortom, een stukje gezelligheid in ons paleisje.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
Wij hebben tenminste nog ouderwetse volle boekenkasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik ook.Wij ook, niks mis met IkeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Wel alleen de ruggen dan hè. Ik wil wel een beetje intelligentie uitstralen richting de visite, maar ik ga die shit niet lezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
Wij zijn stiekeme boekenwurmenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:32 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wel alleen de ruggen dan hè. Ik wil wel een beetje intelligentie uitstralen richting de visite, maar ik ga die shit niet lezen natuurlijk.
Dit heeft die vriendin van mij ook, maar ze heeft wel alle boeken op kleur in de boekenkast staanquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
Omdat je er in de winkels ook omver mee wordt gegooidquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Deshain het volgende:
Hier komt die rommel ook niet binnen maar waarom zo druk maken om hoe mensen hun eigen huis inrichten?
Dus je winkelt in dezelfde winkel als de doelgroep van deze rommel, jullie hebben wat gemeen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:36 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Omdat je er in de winkels ook omver mee wordt gegooid
Winkels zijn zooo vorig decenniumquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:36 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Omdat je er in de winkels ook omver mee wordt gegooid
Omdat KLB?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Deshain het volgende:
Hier komt die rommel ook niet binnen maar waarom zo druk maken om hoe mensen hun eigen huis inrichten?
Die rommel komt gewoon in iedere winkel te liggen. Maakt niet uit waar je shopt. Zelfs bij de grote supermarkten liggen foeilelijke decoratiequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dus je winkelt in dezelfde winkel als de doelgroep van deze rommel, jullie hebben wat gemeen...
Bestel jij je boodschappen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Winkels zijn zooo vorig decennium
Als jij het zegt.. Ik zie het eigenlijk nooit waar ik kom.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:38 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Die rommel komt gewoon in iedere winkel te liggen. Maakt niet uit waar je shopt.
Toch niet deze hè?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Maarja, ik heb in de slaapkamer ook een IKEA'tje aan de muur (geen skyline van New York trouwens).
Uhm ja dat is toch ook het belangrijkste? Ik gebruik mijn woonkamer vrijwel alleen om TV te kijken of te gamen. Dan is het belangrijk dat de zitmeubels goed gepositioneerd zijn rond de tv/xbox zodat iedereen tijdens het split-screen gamen een goede kijkhoek heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind het eigenlijk minstens net zo erg dat tegenwoordig iedereen zijn gehele woonkamer om een zo groot mogelijke flatscreen tv zit te bouwen.
Ik doe zeker 90% van mijn inkopen onlinequote:
Gatverquote:
Dat vroeg ik niet, maar kleding moet je toch wel passen vind ik. Niet alles, maar schoenen, broeken, jassen en dergelijke toch welquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe zeker 90% van mijn inkopen online
kijk mensen, iemand die niet mee met de rest gaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind het eigenlijk minstens net zo erg dat tegenwoordig iedereen zijn gehele woonkamer om een zo groot mogelijke flatscreen tv zit te bouwen.
sowieso televisies in je woonkamer.
Kleding en schoenen ook, past het niet, gaat het retourquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, maar kleding moet je toch wel passen vind ik. Niet alles, maar schoenen, broeken, jassen en dergelijke toch wel
Bij dat onderste plaatje mis ik de toevoeging: en als het je niet aanstaat, flikker je maar een kutend op met je hoofdquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef nietzman het volgende:
http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha lekker doelloos naar zo'n groot mogelijk scherm staren, in elke sociale situatie zit je nog steeds richting zo'n scherm te kijken. De mooiste woonkamers zijn by far degene zonder TV.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Uhm ja dat is toch ook het belangrijkste? Ik gebruik mijn woonkamer vrijwel alleen om TV te kijken of te gamen. Dan is het belangrijk dat de zitmeubels goed gepositioneerd zijn rond de tv/xbox zodat iedereen tijdens het split-screen gamen een goede kijkhoek heeft.
Oh ja dat is mij allemaal teveel gedoe hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kleding en schoenen ook, past het niet, gaat het retour
Tnhx!quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
haha lekker doelloos naar zo'n groot mogelijk scherm staren, in elke sociale situatie zit je nog steeds richting zo'n scherm te kijken. De mooiste woonkamers zijn by far degene zonder TV.
En dan nog vragen mensen zich af waarom er steeds meer familiedrama's zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef nietzman het volgende:
http://www.ilse-stickerdesign.nl/
"Bij Ilse Stickerdesign vind je originele, trendy en hippe...".
Whaat, wie wilt ditquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Spuitkak het volgende:
Dit moet toch wel de ergste decoratie aller tijden zijn: gluurpoppen.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar de stad rijden, auto parkeren, winkels afsjokken, spullen sjouwen, naar huis, er achter komen dat er wat mis mee is, weer terug naar de stad, je auto niet kwijt kunnen, dat is pas gedoe.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Oh ja dat is mij allemaal teveel gedoe haha
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Spuitkak het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil die gezichten zien, maar eigenlijk ook weer niet. Stel dat ze gewoon blanco gezichten hebben, dat zou te fucking creepy zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Spuitkak het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik wil die gezichten zien, maar eigenlijk ook weer niet. Stel dat ze gewoon blanco gezichten hebben, dat zou te fucking creepy zijn.
Mijn opa leerde mij een wijze levenslesquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Genoeg mensen blijkbaar.
[ afbeelding ]
Gluurpoppenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Spuitkak het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:48 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Gluurpoppen![]()
Is dat de officele naam voor deze dingen?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:48 schreef Spuitkak het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Nachtmerries voor jou.
Bedenken wat je nodig hebt, naar stad fietsen, winkel in, winkel uit, naar huis fietsen. 30 minuten werk in plaats van tobben online, afwachten of de bezorger echt komt op de dag die afgesproken is, kaartje in bus vinden, naar postkantoor fietsen, enz.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Naar de stad rijden, auto parkeren, winkels afsjokken, spullen sjouwen, naar huis, er achter komen dat er wat mis mee is, weer terug naar de stad, je auto niet kwijt kunnen, dat is pas gedoe.
Wat dacht je van een laaf van de buurman die jouw tuin in kijkt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Het wachten is op de combinatie van gluurpop met pissende hond
[ afbeelding ]
quote:
Awesomequote:
Nee. Stiekem toch New York maar dan die met gele taxi's en de rest zwart/wit bij times square.quote:
Leuke Tumblrquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:41 schreef nietzman het volgende:
http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Goedzooi het volgende:
Allemaal onzin decoratie, maar wel leuke![]()
http://www.thisiswhyimbroke.com/
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef BasEnAad het volgende:
De flatscreen is altijd het middelpunt van de kamer, met aan de andere kant een hoekbank met chaise longue, daarop vaak het plateau met kaarsen en andere decoratieve zooi.
Ik heb een buurman die dat doet, gelukkig is hij slechtziendquote:
Guiltyquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Doet me denken aan mensen die in een Vinex wijk wonen, met een clean en opgeruimd leventje..
Topic op zich waard dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Steigerhouten dingen in het algemeen![]()
"Mensen" die "kids" zeggen in plaats van "kinderen" moeten soberzo preventief geruimd worden om de mensheid verdere verspreiding van hun DNA te besparen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Doet me denken aan mensen die in een Vinex wijk wonen, met een clean en opgeruimd leventje..
twee leuke 'kids', op volleybal zitten, in de avond een kopje thee drinken en in de weekends de schoonouders bezoeken of gaan wandelen met de hond..
bbrrrrr.. niks voor mij.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:34 schreef Deshain het volgende:
[..]
Guilty, coke ruim ik altijd netjes op voordat (schoon)moeder op de thee komt..
Hahaha volgens mij hangt die hier ook ergens.quote:
wtfquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Spuitkak het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies. De woning van een echte baas en levensgenieter is gedecoreerd met lege whiskyflessen, sigarettenpeuken en lingerie wat per ongeluk is achtergelaten door one night stands.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
'Rustieke' kaarsen.![]()
Dingen waar 'HOME' op geverfd staat.![]()
Steigerhouten dingen in het algemeen![]()
Vind het niet eens zo lelijk, maar krijg er toch kriebels van..
twee leuke 'kids', op volleybal zitten, in de avond een kopje thee drinken en in de weekends de schoonouders bezoeken of gaan wandelen met de hond..
bbrrrrr.. niks voor mij.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. De woning van een echte baas en levensgenieter is gedecoreerd met lege whiskyflessen, sigarettenpeuken en lingerie wat per ongeluk is achtergelaten door one night stands.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij hangt die hier ook ergens.
In de keuken had mijn moeder ook een stom spreukplankje opgehangen, die heb ik telkens subtiel wat losser gewrikt en nu hangt hij er niet meer.
het rijmt dus het is waarquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:31 schreef Take2 het volgende:
[..]
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand!
Ik wil alles hebben!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Goedzooi het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Goedzooi het volgende:
Was da? Ziet er uit of dat een doorgeblowde kraker met takken heeft gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef nietzman het volgende:
http://www.ilse-stickerdesign.nl/
"Bij Ilse Stickerdesign vind je originele, trendy en hippe...".
Hier past maar één reactie opquote:
Zó lelijk, het heeft wel weer wat!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:02 schreef Elvi het volgende:
Het is nog erger als mensen zelf creatief gaan doen
[ afbeelding ]
Zo leuk. Zo uniek. Zo creabea.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:02 schreef Elvi het volgende:
Het is nog erger als mensen zelf creatief gaan doen
[ afbeelding ]
Zo leuk. Zo uniek. Zo creabea.
Iets uit een rek bij Xenos trekken omdat je het bij Eigen Huis en Tuin hebt gezien creatief noemen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef Catkiller het volgende:
Al die saaie mensen hier die haten op de creatievelingen.![]()
Iets niet uit een rek bij de Xenos trekken omdat je toch nooit bezoek krijgt en niks aan hoeft te kleden thuis, inclusief jezelf.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iets uit een rek bij Xenos trekken omdat je het bij Eigen Huis en Tuin hebt gezien creatief noemen..
Of je huis aankleden met dingen die niet van Xenos komen maar écht mooi design zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Iets niet uit een rek bij de Xenos trekken omdat je toch nooit bezoek krijgt en niks aan hoeft te kleden thuis, inclusief jezelf.
Met design aan komen is dan ook weer zo'n dooddoener. Of je moet zo denken dat iets beter is wanneer maar een paar mensen het hebben maar je hebt ondertussen vast ook geen Nokia 3310 meer omdat de rest met smartphones rond loopt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of je huis aankleden met dingen die niet van Xenos komen maar écht mooi design zijn.
Nee, ik weet dat een Eameskuipje van Herman Miller mooier is, lekkerder zit en beter zijn waarde houdt dan een gemiddelde hippe leren stoel met hoge rugleuning.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:55 schreef Catkiller het volgende:
Met design aan komen is dan ook weer zo'n dooddoener. Of je moet zo denken dat iets beter is wanneer maar een paar mensen het hebben maar je hebt ondertussen vast ook geen Nokia 3310 meer omdat de rest met smartphones rond loopt.
Heb je zo'n ding naast een gemiddelde hippe leren stoel met hoge rugleuning gezet om beide vervolgens over een heel jaar 3 uur per dag te testen dan? Zo nee dan poep ik op je onderzoek!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat een Eameskuipje van Herman Miller mooier is, lekkerder zit en beter zijn waarde houdt dan een gemiddelde hippe leren stoel met hoge rugleuning.
Bijvoorbeeld.
Mijn zwart lederen bureaustoel kan je beter aanpassen aan je lijf dan een Fransoos aan een Duitse bezetter en niets zit beter. Kan er uren in zitten werken. Mijn rug is mij zo dankbaar als jouw vriendinquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat een Eameskuipje van Herman Miller mooier is, lekkerder zit en beter zijn waarde houdt dan een gemiddelde hippe leren stoel met hoge rugleuning.
Bijvoorbeeld.
Dat van charmante spreuken? Want het rijmt dus het is waar is al heel oudquote:
De teringquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Net zoiets:
https://www.google.nl/sea(...)bben+we+lol&tbm=isch
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Elvi het volgende:
Gewoon alles wat lelijk is in 1 kunstwerk proppen:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een zoekplaatje
Ik wilde net gaan typen: de complete inboedel van de XENOSquote:
Alsof je de afgrond in kijkt, een opening naar de hel!; en als je lang genoeg staart naar deze aberratie staart deze heimelijk terug en begin je de charme in te zien van al deze leuke spulletjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Argggggg...ik wil doodquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Net zoiets:
https://www.google.nl/sea(...)bben+we+lol&tbm=isch
Rook jijquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Vergulde kinderschoentjes, en dan het liefste als je zelf helemaal geen kinderen hebt, doen het ook altijd goed. Ik gebruik ze als asbak.
Nee, ik blow alleen, no worriesquote:Op woensdag 16 april 2014 11:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Rook jij? Mijn leven is voorbij
.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef Saysem het volgende:
Boeddhabeelden
Mijn leven is een leugenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik blow alleen, no worries
Wat betekent Carpe Diem?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:29 schreef Zspirit het volgende:
Wat een geweldig topic dit!
Zo herkenbaar ook, ik erger me kapot aan ene huisgenoot die overal quotes op de muur heeft geplakt.
Heel t huis hangt nu vol met dit soort crap;
[ afbeelding ]
Over een paar jaar ligt het voor dumpprijzen op rommelmarkten.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:08 schreef BlueJeans het volgende:
Ik vind het wel leukzulke spulletjes, maar te skeer om te betalen.
Meestal zijn de mensen die dit soort spreuken ophangen juist de mensen die de dag níet plukken.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:29 schreef Zspirit het volgende:
Wat een geweldig topic dit!
Zo herkenbaar ook, ik erger me kapot aan ene huisgenoot die overal quotes op de muur heeft geplakt.
Heel t huis hangt nu vol met dit soort crap;
[ afbeelding ]
Hahahahahaha ook echt.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Meestal zijn de mensen die dit soort spreuken op hangen juist de mensen die de dag níet plukken.
'Geen biertje voor mij, Eline en ik zijn aan het sonjabakkeren.'
'Ik duik er maar es in, morgen is het weer vroeg dag '.
'Nee zaterdagavond kan ik niet, we gaan zondag naar Eline haar ouders en dan moet ik wel toonbaar zijn, natuurlijk '.
'Hapje doen in de stad? Nee joh, weet je hoe duur dat is! Bovendien heeft Eline het eten al klaar'
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Meestal zijn de mensen die dit soort spreuken ophangen juist de mensen die de dag níet plukken.
'Nee zaterdagavond kan ik niet, we gaan zondag naar Eline haar ouders en dan moet ik wel toonbaar zijn, natuurlijk '.
'Hapje doen in de stad? Nee joh, weet je hoe duur dat is! Bovendien heeft Eline het eten al klaar'.
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Meestal zijn de mensen die dit soort spreuken ophangen juist de mensen die de dag níet plukken.
'Hapje doen in de stad? Nee joh, weet je hoe duur dat is! Bovendien heeft Eline het eten al klaar'.
![]()
Je hebt ook nog strak, landelijk, ouwe graftak, metal, Tina, en vuilnisbelt stijl om je kamer in te richten, take your pick.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoewel ik er ook geen fan van ben, ben ik wel benieuwd hoe alle fokkers in dit topic hun huis dan decoreren of inrichten. Na al dit gegal op die 'stijl' lijkt het net of jullie allemaal in kale bunkers wonen.
True, of gewoon enkel rommel in een studentenkamer, zoals ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:08 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Je hebt ook nog strak, landelijk, ouwe graftak, metal, Tina, en vuilnisbelt stijl om je kamer in te richten, take your pick.
ik woon in een huis waarin geen HOME staat, want ik weet dat het een huis is. in mijn keuken hangt geen KITCHEN want ik ben niet achterlijk en op mijn deurmat staat geen WELCOME want dat geldt ook niet voor iedereen. ik hoef geen bordjes op mijn spullen waarop staat wat het is. ik ben niet dementerend.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoewel ik er ook geen fan van ben, ben ik wel benieuwd hoe alle fokkers in dit topic hun huis dan decoreren of inrichten. Na al dit gegal op die 'stijl' lijkt het net of jullie allemaal in kale bunkers wonen.
Doen, waardevolle toevoeging aan dit topique!quote:Op donderdag 17 april 2014 11:41 schreef Gwywen het volgende:
O, wat een heerlijk topic, ik ga toevallig vanmiddag naar het tuincentrum, me weer vergapen aan die bakken en schappen vol massaal geproduceerde "brocante" spulletjes.
Zal ik foto's maken?
Absoluut.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Doen, waardevolle toevoeging aan dit topique!
Ik zou keihard tegenstribbelenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:23 schreef Lastpost het volgende:
Haha echt te erg, 50% van die teringmeuk staat hier ook in ons huis. Standaard rotzooi van de Xenos, euro-winkels, Action en Ikea omdat het er zo 'leuk' uitziet allemaal.![]()
Ach ze doet maar, als de PlayStation maar een prominent plekje blijft houden.
QFTquote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op donderdag 17 april 2014 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik woon in een huis waarin geen HOME staat, want ik weet dat het een huis is. in mijn keuken hangt geen KITCHEN want ik ben niet achterlijk en op mijn deurmat staat geen WELCOME want dat geldt ook niet voor iedereen. ik hoef geen bordjes op mijn spullen waarop staat wat het is. ik ben niet dementerend.
Dit. Heb ik dus echt niets mee, van die tierlantijntjes overal. Paar decoratieve stukken mag, of een paar planten ofzo, niet van die teringzooi overal.quote:
Als je huisvrouw bent en je hebt overal troep in de weg liggen kun je jezelf wijsmaken dat je belangrijk en onmisbaar bent, want schoonmaken gaat heel traag danquote:Op donderdag 17 april 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit. Heb ik dus echt niets mee, van die tierlantijntjes overal. Paar decoratieve stukken mag, of een paar planten ofzo, niet van die teringzooi overal.
Haha stofnesten die zooi, leuk topic.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je huisvrouw bent en je hebt overal troep in de weg liggen kun je jezelf wijsmaken dat je belangrijk en onmisbaar bent, want schoonmaken gaat heel traag dan
Ja dan maak je het jezelf ook gewoon lekker moeilijkquote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je huisvrouw bent en je hebt overal troep in de weg liggen kun je jezelf wijsmaken dat je belangrijk en onmisbaar bent, want schoonmaken gaat heel traag dan
Vrouwen van 37 die blowenquote:
Wat is daar mis meequote:
Niks maar daar gaat het hier niet omquote:
Ja dat komt dus door al het blowen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks maar daar gaat het hier niet om
Ga de kroeg in en zuip je lamquote:Op donderdag 17 april 2014 19:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja dat komt dus door al het blowen.
Kratje bier en nep kleuters voor je raamquote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meis. Ja ik ben een echt feestnummer zoals je ziet
Een Echte Moeder zorgt dat haar huis een gezellig nest is waar de kinderen graag thuiskomen.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:01 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Een Echte Moeder zorgt dat haar huis een gezellig nest is waar de kinderen graag thuiskomen.Bijna een fulltime baan dus. Onderschat het moederschap niet hoor
Ehm... waar zou je anders je tv neerzetten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Inverted_World het volgende:
sowieso televisies in je woonkamer.
Dat kind ook ?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens staat er echt enorm veel van het getoonde in het huis van m'n ouders![]()
Beschamend wel.
Nee, die gluurmormels enzo niet, maar wel de grijze houten HOME-dingen, frutsels bij mekaar gepleurd in een frame, zo'n rieten hartje aan een lint en die bak met pompoen en eeeenige plantjes erop in de achtertuin enzoquote:
Bedankt voor de oogaidsquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Mijn ogen![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-37/fotos/#foto-5
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-37/fotos/#foto-8
Boeddha's.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
De tering.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Mijn ogen![]()
Mooie koelkastquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Mijn ogen![]()
Voor 107.000 k.k. is het niet eens zo duur. De inboedel wegdenken, de muren wit verven en je hebt een leuke starterswoningquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Mijn ogen![]()
Dit, verplicht. Boeddha'squote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Boeddha's.Kunnen die dingen niet verboden worden voor iedereen die geen boeddhist is?
owja, zeker, leuk huis verder, als je de inrichting weggenuked hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:06 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Voor 107.000 k.k. is het niet eens zo duur. De inboedel wegdenken, de muren wit verven en je hebt een leuke starterswoning
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:08 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
owja, zeker, leuk huis verder, als je de inrichting weggenuked hebt.
Lekker huiselijkquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Mijn ogen![]()
Die bovenste foto lijkt wel een soort slagroomtaarten thema.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:47 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
"Shabby chic"
Echt, ik heb ook de voorkeur voor een vrouwelijk interieur hoor, maar zo'n Ariadne-interieur met alleen maar Xenos-prullen in wit en roze...![]()
Ben helaas gisteren vergeten foto's te maken in het tuincentrum...![]()
Maar goed, schappen vol met dit soort spullen, je weet wel:
[ afbeelding ]
Dat his/her mobile ding....quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:47 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
"Shabby chic"
Echt, ik heb ook de voorkeur voor een vrouwelijk interieur hoor, maar zo'n Ariadne-interieur met alleen maar Xenos-prullen in wit en roze...![]()
Ben helaas gisteren vergeten foto's te maken in het tuincentrum...![]()
Maar goed, schappen vol met dit soort spullen, je weet wel:
[ afbeelding ]
tis wel handig op de plee nadat je klaar bent met kakken en moet gaan afvegen om dat ding dan in dat bakje te leggen evenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat his/her mobile ding....![]()
Ding zit meestal in je broekzak of slingert rond op de bank of tafel.
Kan mij niet voorstellen dat je bij thuiskomst netjes je mobiel in zo'n ding zet.
IKEA < Kringloopquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Overigens komt 75% van mijn inrichting bij de Ikea vandaan, en de andere 25% van de kringloopwinkel, dus het is niet alsof het er bij mij beter uitziet verder
Zoals wat voor uniek deco ding dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Terechte klacht.
Liever 1 deco ding in huis dat uniek is en een paar 100 euro kost.
Dan struikelen over de rieten hartjes, HOME/LOVE en andere nep "brocante" lepratyfus zooi.
De badkamer is dan wel weer verrassend ouderwets, niet mooi, maar dat komt wel weer.quote:
net als myn haarstyl. hoe is jou styl? Ik zad laatst een stylprogramma te kyken over styl. zaten allemaal mensen in zonder styl. ik vermoed dat zy ook een schryfstyl hebben met stylvouten.quote:
zijn dat dezelfde soort mensen die "sfeer" uitspreken als "zweer"?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
net als myn haarstyl. hoe is jou styl? Ik zad laatst een stylprogramma te kyken over styl. zaten allemaal mensen in zonder styl. ik vermoed dat zy ook een schryfstyl hebben met stylvouten.
kick
is dat niet meer iets uit de jaren 80?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ganzen voor het raam met een strik om hun nek...
Brrrrr
het blijft brrrrquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:18 schreef trovey het volgende:
[..]
is dat niet meer iets uit de jaren 80?
Is hier dan blijkbaar verdwenen, ik zie wel al die standaard interieurtjes hier met natuurlijk de onvermijdelijke 1 wand kleur of heftig behang.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, dat wel! En dan heeft ze van allemaal twee, dus als er drie mensen zijn, zit ze nog met twee verschillende theeglazen, en daar kan ze niet tegen![]()
Ik heb gewoon van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Herkenbaar, ik zou er ook niet tegen kunnen...![]()
Gelukkig heb ik maar 2 theeglazen
Vooral bij pedo's in trek, je hebt altijd het gevoel dat je omringt bent met kinderen en in een stoute bui sleur je zo'n pop je kelder in.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vooral bij pedo's in trek, je hebt altijd het gevoel dat je omringt bent met kinderen en in een stoute bui sleur je zo'n pop je kelder in.
Mijn ogenquote:
Oeps, ik heb dat hart linksonderin op mijn kamerquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een zigeunerkitsch
Hij werd pissig
Ik zei, oh sorry, ik bedoel, wat een Sintie en Roma kitsch
Of dit of wit anders wordt het een kermis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef BasEnAad het volgende:
Een canvas van een witte roos.
1 muur een andere (opvallende) kleur.
Van die kaarsen op zo'n plateau met van die knikkers erbij.
Hahaha ook echt dat home in hout!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef ZarB het volgende:
Mijn vriend zou zijn geluk niet op kunnen met dit topicIk heb er gelukkig nog wat subtiele decoratie doorheen gekregen in zijn appartement, maar wat hem betreft zit ie gewoon op een kratje bier.
Het zit bij jou wel heel diep.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:18 schreef NoBody122 het volgende:
Tering wat een volslagen achterlijke, pretentieuze, troep allemaal.. Idioten, die niet zelf kunnen nadenken of niet in ieder geval in staat zijn een eigen aardige inrichting te realiseren zonder daarbij blind de plaatselijke Xenos/IKEA/etc. leeg te trekken. Sowieso al die niet-functionele reut, wat alleen maar onpraktisch is, in je huis
En dan, als klap op de vuurpijl, die Engelse teksten, die er soms ook nog eens op prijken.. Want ja, (Amerikaans-)Engels is natuurlijk hip
Hoe zou de Syrische KLB eruit zien?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gelukkig hij moet zijn![]()
Als dít de zaken zijn waar hij zich druk om maakt
Koopt mijn broer een landmijn begint ie erop te stampen. "Ja ik heb em toch gekocht!!1!11!1!1!!EINZ!!"quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Hoe zou de Syrische KLB eruit zien?![]()
'weer arm af gerukt'![]()
'politie schiet met scherp op 9-jarige broertje'![]()
'de VN is weer eens traag met de medicijnen'![]()
'Dode priester in mijn straat'![]()
'Dak van huis weg, fucking koud'
'Hypocriete lui die de Islam prediken maar je wel met zijn allen verkrachten'![]()
This topic is sponsored by:quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef Saysem het volgende:
Boeddhabeelden
en wie mag het weer opruimen??quote:Op woensdag 23 april 2014 16:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Koopt mijn broer een landmijn begint ie erop te stampen. "Ja ik heb em toch gekocht!!1!11!1!1!!EINZ!!"
Ikea is natuurlijk wel vrij cliché, maar dit is meer Xenos, Leenbakker, Action e.d.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:58 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
This topic is sponsored by:
[ afbeelding ]
Spetter pieter paterquote:Op woensdag 23 april 2014 17:26 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
en wie mag het weer opruimen??
Volgens mij is dit gewoon kerstversiering. Vind ze daarvoor best wel te doen. Alleen niet met die rare rondjes op de lampjes waardoor het moet lijken alsof het echt doet brandenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:45 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krengen kunnen hier ook wel tussen. Paar jaar geleden zag je ze in elke vensterbank, the horror!!!
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gelukkig hij moet zijn![]()
Als dít de zaken zijn waar hij zich druk om maakt
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aanquote:Op woensdag 23 april 2014 19:25 schreef doppelgänger het volgende:
Terechte klacht
Ergste vind ik wel zo'n liaan, ja want zo'n takkenbos staat zo enig op het dressoirgodskolere zeg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn opa leerde mij een wijze levensles
Het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen
Die accessoires hebben juist GEEN verhaal..quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Volledig terecht topic. Ik word echt misselijk van al die steigerbouwer houten troep en bijbehorende Xenos rotzooi.
Die verplichte plankjes in de huiskamer met "Home" en dan allerlei zogenaamd 'gezellige' items op het plankje, ieder item met z'n eigen verhaal erbij.... brrrrrrr the horror
Een mens moet zo nu en dan even ergens goed over kunnen tieren. Dit topic is daar bij uitstek geschikt voorquote:
Een liaan erbij, zodat de Tarzan van mevrouw zich thuis voeltquote:Op woensdag 23 april 2014 19:25 schreef doppelgänger het volgende:
Terechte klacht
Ergste vind ik wel zo'n liaan, ja want zo'n takkenbos staat zo enig op het dressoirgodskolere zeg
[ afbeelding ]
Brelquote:Op woensdag 23 april 2014 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan
[..]
Ssssoooo een ssstatementquote:Op donderdag 24 april 2014 13:35 schreef Molleman het volgende:
En dan ook nog vaak van die slecht geproduceerde overbetaalde steigerhouten meubelen waar de spijkers nog uitsteken. Of decoratie van steigerhout
[ afbeelding ]
Inderdaad verschrikkelijk wat er allemaal van steigerhout gemaakt wordt tegenwoordig. Laat momenteel een audiomeubel voor mijzelf maken van multiplex. Daar kun je mooie strakke meubels van maken die toch een warm geheel geven. Is toch veel mooier dan zo'n gaar steigerhouten meubel?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:42 schreef Etcetera het volgende:
En steigerhout ben ik ook al wat allergisch voor
Gruwelijk inderdaadquote:
Gooi wegquote:Op donderdag 24 april 2014 13:04 schreef banapples het volgende:
Ik kwam gisteren thuis en toen hing deze bij de deur
[ afbeelding ]
en dit is nu toevallig de enige tekst die ik mooi vindquote:Op donderdag 24 april 2014 13:35 schreef Molleman het volgende:
En dan ook nog vaak van die slecht geproduceerde overbetaalde steigerhouten meubelen waar de spijkers nog uitsteken. Of decoratie van steigerhout
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |