Topic op zich waard dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Steigerhouten dingen in het algemeen![]()
"Mensen" die "kids" zeggen in plaats van "kinderen" moeten soberzo preventief geruimd worden om de mensheid verdere verspreiding van hun DNA te besparen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Doet me denken aan mensen die in een Vinex wijk wonen, met een clean en opgeruimd leventje..
twee leuke 'kids', op volleybal zitten, in de avond een kopje thee drinken en in de weekends de schoonouders bezoeken of gaan wandelen met de hond..
bbrrrrr.. niks voor mij.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:34 schreef Deshain het volgende:
[..]
Guilty, coke ruim ik altijd netjes op voordat (schoon)moeder op de thee komt..
Hahaha volgens mij hangt die hier ook ergens.quote:
wtfquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Spuitkak het volgende:
Dit moet toch wel de ergste decoratie aller tijden zijn: gluurpoppen.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies. De woning van een echte baas en levensgenieter is gedecoreerd met lege whiskyflessen, sigarettenpeuken en lingerie wat per ongeluk is achtergelaten door one night stands.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
'Rustieke' kaarsen.![]()
Dingen waar 'HOME' op geverfd staat.![]()
Steigerhouten dingen in het algemeen![]()
Vind het niet eens zo lelijk, maar krijg er toch kriebels van..
Doet me denken aan mensen die in een Vinex wijk wonen, met een clean en opgeruimd leventje..
twee leuke 'kids', op volleybal zitten, in de avond een kopje thee drinken en in de weekends de schoonouders bezoeken of gaan wandelen met de hond..
bbrrrrr.. niks voor mij.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. De woning van een echte baas en levensgenieter is gedecoreerd met lege whiskyflessen, sigarettenpeuken en lingerie wat per ongeluk is achtergelaten door one night stands.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij hangt die hier ook ergens.
In de keuken had mijn moeder ook een stom spreukplankje opgehangen, die heb ik telkens subtiel wat losser gewrikt en nu hangt hij er niet meer.
het rijmt dus het is waarquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:31 schreef Take2 het volgende:
[..]
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand!
Ik wil alles hebben!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Goedzooi het volgende:
Allemaal onzin decoratie, maar wel leuke![]()
http://www.thisiswhyimbroke.com/
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Goedzooi het volgende:
Allemaal onzin decoratie, maar wel leuke![]()
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Was da? Ziet er uit of dat een doorgeblowde kraker met takken heeft gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef nietzman het volgende:
http://www.ilse-stickerdesign.nl/
"Bij Ilse Stickerdesign vind je originele, trendy en hippe...".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |