quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:04 schreef mstx het volgende:
Dit topic mist een foto van TS zijn unieke paleisje.
Of Maison Riviera, die zijn nog erger vind ik persoonlijk.quote:
True, heb even gegoogled:quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Of Maison Riviera, die zijn nog erger vind ik persoonlijk.
Een vriendin van mij heeft haar volledige huisraad daarvandaan, ik word altijd helemaal iebel als ik bij haar thuis benquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
True, heb even gegoogled:
[ afbeelding ]
Krijg er Gordon-associaties bij.
Heeft zij een beetje zo'n doorrookte schorre stem en zegt ze dingen als:quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Een vriendin van mij heeft haar volledige huisraad daarvandaan, ik word altijd helemaal iebel als ik bij haar thuis ben
Nee, juist helemaal niet, daarom is het ook zo verwarrend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft zij een beetje zo'n doorrookte schorre stem en zegt ze dingen als:
"Helemaal leuk, helemaal goed, prosecootje erbij, helemaal toppie"
Heeft ze wel/ook zo'n enorme verzameling thee en theeglazen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet, daarom is het ook zo verwarrend.
Ja, dat wel! En dan heeft ze van allemaal twee, dus als er drie mensen zijn, zit ze nog met twee verschillende theeglazen, en daar kan ze niet tegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft ze wel/ook zo'n enorme verzameling thee en theeglazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |