Topic op zich waard dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Steigerhouten dingen in het algemeen![]()
"Mensen" die "kids" zeggen in plaats van "kinderen" moeten soberzo preventief geruimd worden om de mensheid verdere verspreiding van hun DNA te besparen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Doet me denken aan mensen die in een Vinex wijk wonen, met een clean en opgeruimd leventje..
twee leuke 'kids', op volleybal zitten, in de avond een kopje thee drinken en in de weekends de schoonouders bezoeken of gaan wandelen met de hond..
bbrrrrr.. niks voor mij.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:34 schreef Deshain het volgende:
[..]
Guilty, coke ruim ik altijd netjes op voordat (schoon)moeder op de thee komt..
Hahaha volgens mij hangt die hier ook ergens.quote:
wtfquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Spuitkak het volgende:
Dit moet toch wel de ergste decoratie aller tijden zijn: gluurpoppen.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies. De woning van een echte baas en levensgenieter is gedecoreerd met lege whiskyflessen, sigarettenpeuken en lingerie wat per ongeluk is achtergelaten door one night stands.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef ZuidKardinaal het volgende:
'Rustieke' kaarsen.![]()
Dingen waar 'HOME' op geverfd staat.![]()
Steigerhouten dingen in het algemeen![]()
Vind het niet eens zo lelijk, maar krijg er toch kriebels van..
Doet me denken aan mensen die in een Vinex wijk wonen, met een clean en opgeruimd leventje..
twee leuke 'kids', op volleybal zitten, in de avond een kopje thee drinken en in de weekends de schoonouders bezoeken of gaan wandelen met de hond..
bbrrrrr.. niks voor mij.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. De woning van een echte baas en levensgenieter is gedecoreerd met lege whiskyflessen, sigarettenpeuken en lingerie wat per ongeluk is achtergelaten door one night stands.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij hangt die hier ook ergens.
In de keuken had mijn moeder ook een stom spreukplankje opgehangen, die heb ik telkens subtiel wat losser gewrikt en nu hangt hij er niet meer.
het rijmt dus het is waarquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:31 schreef Take2 het volgende:
[..]
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand!
Ik wil alles hebben!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Goedzooi het volgende:
Allemaal onzin decoratie, maar wel leuke![]()
http://www.thisiswhyimbroke.com/
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Goedzooi het volgende:
Allemaal onzin decoratie, maar wel leuke![]()
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Was da? Ziet er uit of dat een doorgeblowde kraker met takken heeft gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:42 schreef nietzman het volgende:
http://www.ilse-stickerdesign.nl/
"Bij Ilse Stickerdesign vind je originele, trendy en hippe...".
Hier past maar één reactie opquote:
Zó lelijk, het heeft wel weer wat!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:02 schreef Elvi het volgende:
Het is nog erger als mensen zelf creatief gaan doen
[ afbeelding ]
Zo leuk. Zo uniek. Zo creabea.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:02 schreef Elvi het volgende:
Het is nog erger als mensen zelf creatief gaan doen
[ afbeelding ]
Zo leuk. Zo uniek. Zo creabea.
Iets uit een rek bij Xenos trekken omdat je het bij Eigen Huis en Tuin hebt gezien creatief noemen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef Catkiller het volgende:
Al die saaie mensen hier die haten op de creatievelingen.![]()
Iets niet uit een rek bij de Xenos trekken omdat je toch nooit bezoek krijgt en niks aan hoeft te kleden thuis, inclusief jezelf.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iets uit een rek bij Xenos trekken omdat je het bij Eigen Huis en Tuin hebt gezien creatief noemen..
Of je huis aankleden met dingen die niet van Xenos komen maar écht mooi design zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Iets niet uit een rek bij de Xenos trekken omdat je toch nooit bezoek krijgt en niks aan hoeft te kleden thuis, inclusief jezelf.
Met design aan komen is dan ook weer zo'n dooddoener. Of je moet zo denken dat iets beter is wanneer maar een paar mensen het hebben maar je hebt ondertussen vast ook geen Nokia 3310 meer omdat de rest met smartphones rond loopt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of je huis aankleden met dingen die niet van Xenos komen maar écht mooi design zijn.
Nee, ik weet dat een Eameskuipje van Herman Miller mooier is, lekkerder zit en beter zijn waarde houdt dan een gemiddelde hippe leren stoel met hoge rugleuning.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:55 schreef Catkiller het volgende:
Met design aan komen is dan ook weer zo'n dooddoener. Of je moet zo denken dat iets beter is wanneer maar een paar mensen het hebben maar je hebt ondertussen vast ook geen Nokia 3310 meer omdat de rest met smartphones rond loopt.
Heb je zo'n ding naast een gemiddelde hippe leren stoel met hoge rugleuning gezet om beide vervolgens over een heel jaar 3 uur per dag te testen dan? Zo nee dan poep ik op je onderzoek!quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat een Eameskuipje van Herman Miller mooier is, lekkerder zit en beter zijn waarde houdt dan een gemiddelde hippe leren stoel met hoge rugleuning.
Bijvoorbeeld.
Mijn zwart lederen bureaustoel kan je beter aanpassen aan je lijf dan een Fransoos aan een Duitse bezetter en niets zit beter. Kan er uren in zitten werken. Mijn rug is mij zo dankbaar als jouw vriendinquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat een Eameskuipje van Herman Miller mooier is, lekkerder zit en beter zijn waarde houdt dan een gemiddelde hippe leren stoel met hoge rugleuning.
Bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |