Haha stofnesten die zooi, leuk topic.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je huisvrouw bent en je hebt overal troep in de weg liggen kun je jezelf wijsmaken dat je belangrijk en onmisbaar bent, want schoonmaken gaat heel traag dan
Ja dan maak je het jezelf ook gewoon lekker moeilijkquote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je huisvrouw bent en je hebt overal troep in de weg liggen kun je jezelf wijsmaken dat je belangrijk en onmisbaar bent, want schoonmaken gaat heel traag dan
Vrouwen van 37 die blowenquote:
Wat is daar mis meequote:
Niks maar daar gaat het hier niet omquote:
Ja dat komt dus door al het blowen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks maar daar gaat het hier niet om
Ga de kroeg in en zuip je lamquote:Op donderdag 17 april 2014 19:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja dat komt dus door al het blowen.
Kratje bier en nep kleuters voor je raamquote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meis. Ja ik ben een echt feestnummer zoals je ziet
Een Echte Moeder zorgt dat haar huis een gezellig nest is waar de kinderen graag thuiskomen.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:01 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Een Echte Moeder zorgt dat haar huis een gezellig nest is waar de kinderen graag thuiskomen.Bijna een fulltime baan dus. Onderschat het moederschap niet hoor
Ehm... waar zou je anders je tv neerzetten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:34 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind het eigenlijk minstens net zo erg dat tegenwoordig iedereen zijn gehele woonkamer om een zo groot mogelijke flatscreen tv zit te bouwen.
sowieso televisies in je woonkamer.
Dat kind ook ?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens staat er echt enorm veel van het getoonde in het huis van m'n ouders![]()
Beschamend wel.
Nee, die gluurmormels enzo niet, maar wel de grijze houten HOME-dingen, frutsels bij mekaar gepleurd in een frame, zo'n rieten hartje aan een lint en die bak met pompoen en eeeenige plantjes erop in de achtertuin enzoquote:
Bedankt voor de oogaidsquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Mijn ogen![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-37/fotos/#foto-5
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-37/fotos/#foto-8
Boeddha's.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Elvi het volgende:
Gewoon alles wat lelijk is in 1 kunstwerk proppen:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een zoekplaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |