Vooral bij pedo's in trek, je hebt altijd het gevoel dat je omringt bent met kinderen en in een stoute bui sleur je zo'n pop je kelder in.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vooral bij pedo's in trek, je hebt altijd het gevoel dat je omringt bent met kinderen en in een stoute bui sleur je zo'n pop je kelder in.
Mijn ogenquote:
Oeps, ik heb dat hart linksonderin op mijn kamerquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef Elvi het volgende:
Gewoon alles wat lelijk is in 1 kunstwerk proppen:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een zoekplaatje
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een zigeunerkitsch
Hij werd pissig
Ik zei, oh sorry, ik bedoel, wat een Sintie en Roma kitsch
Of dit of wit anders wordt het een kermis.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:01 schreef BasEnAad het volgende:
Een canvas van een witte roos.
1 muur een andere (opvallende) kleur.
Van die kaarsen op zo'n plateau met van die knikkers erbij.
Hahaha ook echt dat home in hout!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef ZarB het volgende:
Mijn vriend zou zijn geluk niet op kunnen met dit topicIk heb er gelukkig nog wat subtiele decoratie doorheen gekregen in zijn appartement, maar wat hem betreft zit ie gewoon op een kratje bier.
Het zit bij jou wel heel diep.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:18 schreef NoBody122 het volgende:
Tering wat een volslagen achterlijke, pretentieuze, troep allemaal.. Idioten, die niet zelf kunnen nadenken of niet in ieder geval in staat zijn een eigen aardige inrichting te realiseren zonder daarbij blind de plaatselijke Xenos/IKEA/etc. leeg te trekken. Sowieso al die niet-functionele reut, wat alleen maar onpraktisch is, in je huis
En dan, als klap op de vuurpijl, die Engelse teksten, die er soms ook nog eens op prijken.. Want ja, (Amerikaans-)Engels is natuurlijk hip
Hoe zou de Syrische KLB eruit zien?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gelukkig hij moet zijn![]()
Als dít de zaken zijn waar hij zich druk om maakt
Koopt mijn broer een landmijn begint ie erop te stampen. "Ja ik heb em toch gekocht!!1!11!1!1!!EINZ!!"quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Hoe zou de Syrische KLB eruit zien?![]()
'weer arm af gerukt'![]()
'politie schiet met scherp op 9-jarige broertje'![]()
'de VN is weer eens traag met de medicijnen'![]()
'Dode priester in mijn straat'![]()
'Dak van huis weg, fucking koud'
'Hypocriete lui die de Islam prediken maar je wel met zijn allen verkrachten'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |