En waarom ook niet?quote:
Pussy?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:30 schreef Cue_ het volgende:
Over eten gesproken, m'n eet/film"date" van gister had het goed voor elkaar gister
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?quote:
Mijn zegen heb je deze keerquote:
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorstquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef MissMSX het volgende:
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?
Maar vertel. Wie, wat en waar?
De volgende keer niet?quote:
Pasta/aardbeien? Bij elkaar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorst
Niet alle dates eindigen met seks he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag dat hier niet meer tegenwoordig?
Maar vertel. Wie, wat en waar?
Leugens. Aardbeien hebben wij helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kennis, pasta / aardbeien enzo en in Vathorst
Euhm... in welk universum ben ik nu weer per ongeluk beland?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alle dates eindigen met seks he?.
Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Wat?!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WAT?!quote:Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Zegt de boer uit lampjesdorpquote:
"the real world"quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm... in welk universum ben ik nu weer per ongeluk beland?
Goodday Koning Kontebonkquote:
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uitquote:
Toen MTV al niet meer zoveel M was...quote:
Normaal?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uit.
Vergeet jezelf nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij normale mensen dan he? Jullie maakt het allemaal echt geen moer uit.
Nu nie tmeer nee!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Leugens. Aardbeien hebben wij helemaal niet.
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren jaquote:
Dara ben ik niet geborenquote:
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren ja.
Een engel demoniseren?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat mij Ang3l gewoon demoniseren ja.
Meer homo's natuurlijk! Dhuuh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?quote:
Nou, zeg maar dag tegen jullie leuke kleren, kleuren, interieur, kapsels, etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Demoniseren? Mens, in welk decennium leef jij dan? Tegenwoordig is het: Hoeveel homo's willen we? Minder, minder, minder!
Nee, die laten we er gewoon buiten. Het moet wel gezellig blijven met normale homo-vooroordelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?
Zet je ons nu in als weapon of (m)ass destruction?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer homoseksuele Marokkanen, want uiteindelijk minder Marokkanen?
Ach schatje, ik heb liever saai en grijs en lelijk dan homo'squote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zeg maar dag tegen jullie leuke kleren, kleuren, interieur, kapsels, etc.
Is er dan iemand die als kapper durft te zeggen "NEE, ik ga het niet kort rood en pittig knippen want dat is LELIJK!" Nee. Die zijn er dan niet meer.
Succes in een saaie grijze lelijke wereld!
Wordt het je te ingewikkeld blondie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die laten we er gewoon buiten. Het moet wel gezellig blijven met normale homo-vooroordelen.
Mwoehahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet je ons nu in als weapon of (m)ass destruction?
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de handquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wordt het je te ingewikkeld blondie?
Mijn taak zit er weer op voor de komende maanden: topic geopend, vier op een rij gemaakt, en genoeg onzin gepraat om Bush de jongere intelligent te laten lijkenquote:
Angel loopt gewoon uit zijn leuter bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de hand.
Ik pest ons aller Ang3l gewoon graag.
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn zelfs dates die dat niet als doel hebben!.
Tot volgend jaar dan maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn taak zit er weer op voor de komende maanden: topic geopend, vier op een rij gemaakt, en genoeg onzin gepraat om Bush de jongere intelligent te laten lijken
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach schatje, ik heb liever saai en grijs en lelijk dan homo's
Doodverwensing, ban!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!
Zeeman! Dat zijn ten minste echte mannenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga maar alleen shoppen voortaan! Bij de C&A of zo!!!!!!
Banaanvraag, ban!quote:
Alles loopt uit de hand met allochtonen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You wish, ik heb alleen geen zin in weer een allochtonendiscussie, die lopen altijd zo uit de hand.
quote:Ik pest ons aller Ang3l gewoon graag.
De zeeman is gay. Die neukt matroosjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeeman! Dat zijn ten minste echte mannen
Ik ben wel van de banaan-vraag!quote:
Bij gebrek aan pussy jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De zeeman is gay. Die neukt matroosjes.
racistquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles loopt uit de hand met allochtonen!
[..]Meisjes plagen, kusjes vragen
Homo's plagen, krom gaan staan
Bij gebrek aan pussy komt men tot inzichtquote:
Je gaat toch weer een jaar weg, maakt jou het uit of je gebanned bentquote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas maar op met die bananen met die heaumeau in de buurt.
Uuuuh, jamaar... even denken: Homo's plagen, dat kost je bedragen? (We will sue your asses!)quote:
Prima. Des te meer echte mannen voor mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij gebrek aan pussy komt men tot inzicht
Die lillike hekserij van pussy-feromonen ebt dan weg.
And once you go gay, you cannot stay away.
Goed punt. Regel jij het even?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je gaat toch weer een jaar weg, maakt jou het uit of je gebanned bent.
Vandaar dat ik pleit voor meer homo's netquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima. Des te meer echte mannen voor mij
Nee, je hebt 0 notes, op basis waarvan kan ik nou een ban aanvragen?quote:
Die zijn er dan geen meer over. Die zijn OF homo geworden, OF gestorven aan aids, OF dik en lelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima. Des te meer echte mannen voor mij
Je bent wel heel overtuigd van je kwaliteiten he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And once you go gay, you cannot stay away.
Waarom heb ik geen notes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je hebt 0 notes, op basis waarvan kan ik nou een ban aanvragen?.
Omdat je een saaie brave muts bent blijkbaarquote:
Vandaar de note.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik heb er een note bijIk ben er amper.
Ik weet dat behaalde resultaten in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, maar statistisch gezien heb ik gewoon superpowers of zo. Ik ga naar Xaviers school for the gifted.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent wel heel overtuigd van je kwaliteiten he?
Daarom juist waarschijnlijk. Dik verdiend natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik heb er een note bijIk ben er amper.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je een saaie brave muts bent blijkbaar.
Waar zie je dat dan?quote:
Ja, en als je dan een x aantal stickers hebt moet je op de naughty chairquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Notes? Is dat een soort van markering? Een stempel met STOUT op je voorhoofd? Een gele ster? Een roze driehoek? Is dta de gele kaart van Fok? "Pas op, want je hebt bijna rood"?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Notes? Is dat een soort van markering? Een stempel met STOUT op je voorhoofd? Een gele ster? Een roze driehoek? Is dta de gele kaart van Fok? "Pas op, want je hebt bijna rood"?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en als je dan een x aantal stickers hebt moet je op de naughty chair
Leuk gordijntjequote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ang3l moet op een funkband gaan zitten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.
Is dat zo'n butt machine?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.
Bij mij ook, maar m'n halve familie werkt erquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Nieuwe medicijnen halen, bij de apotheek spreken ze me inmiddels bij mijn naam aan als ik binnen kom.
Ik ga eierbrood maken denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Broodje bal satesaus met de lunch zo.
En vanavond of uit eten, of thuis ouderwetsch 70's style vleeschfondue.
Handig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar m'n halve familie werkt er
Broodje balquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Broodje bal satesaus met de lunch zo.
En vanavond of uit eten, of thuis ouderwetsch 70's style vleeschfondue.
Om de een of andere reden wel kalfsgehakt, niet mijn favo, maar met satesaus is alles lekkerquote:
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Handig.![]()
Doen ze daar ook alvast medicijnen weggeven voor het recept binnen is? Ze geloven me op mijn blauwe ogen.![]()
Mijn moeder is apothekersassistente maar heeft alleen de opleiding gedaan, werkt al jaren in de zaak van mijn vader nu.
Oh fijn is dat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Ik moest gister allemaal mensen bellen voor hun herhaalmedicatie, allemaal oude mensjes die je niet verstaan, er werd er nog eentje kwaad ook:D
Leuk werken hoor, de snoepwinkelquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh fijn is dat.
Ik wordt ook nog wel eens aangesproken door het personeel met vragen als ik in de winkel ben. Ben al een jaar of 5 hun manager niet meer.Sta je op je vrije dag weer de kas op te maken.
De snoepwinkelquote:
Pleonasme, alle nederlandse comedy is lamquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De snoepwinkelDat klinkt als een lamme Nederlandse "comedy"serie
Moet je maar geen snoep willenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh fijn is dat.
Ik wordt ook nog wel eens aangesproken door het personeel met vragen als ik in de winkel ben. Ben al een jaar of 5 hun manager niet meer.Sta je op je vrije dag weer de kas op te maken.
Nee, wel pogingen tot. Dappere, edoch futiele pogingen.quote:
Als ik mijn ouders nog eens wil zien zal ik er wel heen moeten.quote:
Zal ik wat paaseitjes voor je bewaren?quote:
Gewoon je ouders via de achterdeur naar buiten laten gaan!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik mijn ouders nog eens wil zien zal ik er wel heen moeten.
Ja, alleen je trek in snoep is wel weg voor het leven.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zal ik wat paaseitjes voor je bewaren?
Dat willen ze niet, dat is nu juist het hele probleem. En we hebben geen achterdeurquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon je ouders via de achterdeur naar buiten laten gaan!
Valt bij mij wel mee van die ene keerquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, alleen je trek in snoep is wel weg voor het leven.
Nja, als mijn moeder in de buurt is komt ze weleens langs. Een kwartiertje. Eens in de zoveel maanden ofzo.quote:
En nu slechts morfineverslaafd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hadden m'n ouders geen snoepwinkel, dan was ik nu echt helemaal tonnetje rond geweest.
Denk het niet, je trek in snoep verdwijnt gewoon als je er de hele dag in werkt. Is bij al onze medewerkers gebeurd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig hadden m'n ouders geen snoepwinkel, dan was ik nu echt helemaal tonnetje rond geweest.
Ja nee, ik heb het over hele weken, maanden, jaren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt bij mij wel mee van die ene keer.
quote:
Chocola? Onmogelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denk het niet, je trek in snoep verdwijnt gewoon als je er de hele dag in werkt. Is bij al onze medewerkers gebeurd.
De brouwerij is er zelf ook blij meequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in een brouwerij werk.
Zou niet goed zijn voor mij ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik blij dat ik niet in een brouwerij werk.
Je krijgt alleen geen diabetes van een overkill aan suiker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit aan de karamelthee met dubbele suiker. Diabetes in een bekertje..
Wel als je het smerig vindtquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Zit ik het dan voor niets te drinken?
Topickiller!quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Gelukkig is het seizoen in Enschede qua theater niet heel super
Dit sluit er goed bij aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Was dit vroegah eig ook wel eens een probleem?
twitter:fokkesukke twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 13:50:34Mensen die zeggen "zich gekwetst te voelen", zijn vaak niet echt gekwetst, maar hebben slechts behoefte aan een aai over hun bol. reageer retweet
Nee, dat is opeens dit jaar weer een probleem, mensen janken meer en meer om dit soort triviaal geneuzel, door krampachtig te proberen "tolerant" te zijn worden we minder tolerant elke keerquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Was dit vroegah eig ook wel eens een probleem?
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit sluit er goed bij aantwitter:fokkesukke twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 13:50:34Mensen die zeggen "zich gekwetst te voelen", zijn vaak niet echt gekwetst, maar hebben slechts behoefte aan een aai over hun bol. reageer retweet
Vind het altijd zo'n geneuzel om niets. Of nouja, hoe langer ht geleden is hoe meer ellende het geeft.. is ook niet echt logischquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat is opeens dit jaar weer een probleem, mensen janken meer en meer om dit soort triviaal geneuzel, door krampachtig te proberen "tolerant" te zijn worden we minder tolerant elke keer.
Het is gewoon bullshit, een toilet is toch ook gewoon bezet, het is een hele normale term. Al tientallen jaren gebruikt voor koninginnedag en opeens komt er 1 droeftoeter op een idee en moeten we allemaal weer politiek correct gaan doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het altijd zo'n geneuzel om niets. Of nouja, hoe langer ht geleden is hoe meer ellende het geeft.. is ook niet echt logisch
Idd ja. Ach over een paar weken begint de pietendiscussie weerquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon bullshit, een toilet is toch ook gewoon bezet, het is een hele normale term. Al tientallen jaren gebruikt voor koninginnedag en opeens komt er 1 droeftoeter op een idee en moeten we allemaal weer politiek correct gaan doen.
Het is dat ik geen verkooplannen had want ik zou echt in het Duits een plek claimen.
Vorig jaar was ik op een zweefvliegwedstrijd waar iemand het callsign van zijn vliegtuig "S5" in zijn achterhoofd geschoren had. Ook niet helemaal doordacht.quote:
Dat is idd een beetje vergelijkbaar, al kan ik me daar nog meer in vinden dan in dit geneuzel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Ach over een paar weken begint de pietendiscussie weer
Daarbij is dat al jaaaren een issuequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat is idd een beetje vergelijkbaar, al kan ik me daar nog meer in vinden dan in dit geneuzel.
quote:
Hear hear.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit sluit er goed bij aantwitter:fokkesukke twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 13:50:34Mensen die zeggen "zich gekwetst te voelen", zijn vaak niet echt gekwetst, maar hebben slechts behoefte aan een aai over hun bol. reageer retweet
Weet je zeker dat het gewoon zijn callsign was en niet de rating van zijn hersenen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op een zweefvliegwedstrijd waar iemand het callsign van zijn vliegtuig "S5" in zijn achterhoofd geschoren had. Ook niet helemaal doordacht.
If we all stop trying to be so damn PC, maybe we could live in harmony!quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is opeens dit jaar weer een probleem, mensen janken meer en meer om dit soort triviaal geneuzel, door krampachtig te proberen "tolerant" te zijn worden we minder tolerant elke keer.
behalve tegen bi-mensen, die moeten gewoon oprottenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
If we all stop trying to be so damn PC, maybe we could live in harmony!
Eensquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
behalve tegen bi-mensen, die moeten gewoon oprotten.
Je ziet t overal, niet alleen in Nederland.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon bullshit, een toilet is toch ook gewoon bezet, het is een hele normale term. Al tientallen jaren gebruikt voor koninginnedag en opeens komt er 1 droeftoeter op een idee en moeten we allemaal weer politiek correct gaan doen.
Het is dat ik geen verkooplannen had want ik zou echt in het Duits een plek claimen.
True that. True that.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
behalve tegen bi-mensen, die moeten gewoon oprotten.
Ach,er zijn best grenzen, maar we slaan totaal door.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet t overal, niet alleen in Nederland.
Gay voorbeeld: Rupauls dragrace gebruikt al 6 seizoenen lang "You've got she-mail!" als parodie op Tyra Bank's Tyra mail in combi met travo's natuurlijk. En NU ineens is dat beledigend voor transgenders. Hebben ze de leaders aan moeten passen. Mens hou toch op.
Je kiest zelf of een woord beledigend is en kracht over je uitoefend. Woorden zijn letters.
Ik wil geen bi-vent (meer).quote:
NEE! Breng mij niet in de verleiding, serpent!quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg "hetero's" die je nog gaat/wil omturnen..
Juist welquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE! Breng mij niet in de verleiding, serpent!
Ligt er aan wie wie doet. En de blik op zijn gezicht als ie klaarkomt nadat de g-spot gestimuleerd is is PRICELESS! Het is een erg dankbare blikquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar is dat dan niet een beetje als een maagdelijk meisje ontmaagden Ang3l, elke keer zo'n hetero die het voor het eerst doet?
Au, nee, dat doet pijn, hoe moet dat dan, he bah, das eng.
quote:
Ik ga je een keer meppen hoor.quote:
Wel ervaring mee? Lijkt mij lastig. Ik vind het lastig in ieder geval.quote:
Ja, zeker ervaring mee. Vandaar ook: Nooit meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wel ervaring mee? Lijkt mij lastig. Ik vind het lastig in ieder geval.
Tss, ik mep de mijter van je poes, Bietje!quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wel ervaring mee? Lijkt mij lastig. Ik vind het lastig in ieder geval.
Als Anouk haar eerste witte pietje werpt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Ach over een paar weken begint de pietendiscussie weer
Laaadies and gentlemen! Tonights fight, Stick Boy vs. The Broken Midget!!!!quote:
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik zou ook niet zo goed weten hoe ik om zou moeten gaan met iemand die ook bi is, in een serieuze relatie dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zeker ervaring mee. Vandaar ook: Nooit meer.
Godverquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laaadies and gentlemen! Tonights fight, Stick Boy vs. The Broken Midget!!!!
Fight!.
Ik neem aan dat ik The Broken Midget ben?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fight!.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fight!.
Leek me evidentquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik The Broken Midget ben?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fight!.
Ik gok een beetje hoe er met jou moet worden omgegaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik zou ook niet zo goed weten hoe ik om zou moeten gaan met iemand die ook bi is, in een serieuze relatie dan.
Hee, doe eens lief! Mijn topic volspammen en me dan zo noemen.quote:
Nou, hoe dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok een beetje hoe er met jou moet worden omgegaan.
Jouw topic?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee, doe eens lief! Mijn topic volspammen en me dan zo noemen.
Ik heb een topic aangemaakt in Lif over mijn medicatie.quote:
Owwwwwwquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een topic aangemaakt in Lif over mijn medicatie.
En daar moest HW me ook even pesten.quote:
Je weet toch dat ie dat overal doet waar mogelijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En daar moest HW me ook even pesten.
Maar het is irritant.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat ie dat overal doet waar mogelijk
Geef hem een dosis van je medicatie, misschien slaapt ie een dagje en heb je even rustquote:
Waar is mijn drinken? En ik wil een rietje!quote:
Eisen stellen ook nog.. Dan rot je maar in je eigen irritatiequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:11 schreef Sinceria het volgende:
Waar is mijn drinken? En ik wil een rietje!
Ja en dan maak ik hem per ongeluk dood en is alles weer mijn schuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geef hem een dosis van je medicatie, misschien slaapt ie een dagje en heb je even rust
Jij bent ook niet aardig vandaag. Zit er iets in de lucht ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eisen stellen ook nog.. Dan rot je maar in je eigen irritatie
Er zit iets in de lucht als Cue_ wél aardig is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij bent ook niet aardig vandaag. Zit er iets in de lucht ofzo?
Ik ben altijd zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef Sinceria het volgende:
Jij bent ook niet aardig vandaag. Zit er iets in de lucht ofzo?
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zit iets in de lucht als Cue_ wél aardig is.
Niet in het echt.quote:
Je laten nemen door angel!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Sinceria het volgende:
En ik ben sneller geïrriteerd door die klote medicatie.
Dat zal het zijn, want het was gewoon een klein grapje, meer niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Sinceria het volgende:
En dat neemt mijn irritatie weg hoe?quote:
HW is kusjes aan het vragenquote:
Ik zal het proberen, maar ik garandeer niks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, want het was gewoon een klein grapje, meer niet.
Dus even 2 keer nadenken voor je post vandaag, we zijn niet gemener dan altijd.
Oh dat is kut.. Ik heb nu medicatie waar ik vooral moe van word, ook zwaar kutquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Sinceria het volgende:
Dan heb je alleen nog maar irritatie in je poepgat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En dat neemt mijn irritatie weg hoe?
Ja maar...quote:
Ik heb beide, ik ben extreem moe en ik ben geïrriteerd. Welke medicatie slik je en waarvoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is kut.. Ik heb nu medicatie waar ik vooral moe van word, ook zwaar kut
Wie zegt dat ik dat normaal niet al heb?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je alleen nog maar irritatie in je poepgat.
cymbalta (AD), maar vooralsnog alleen maar last van bijwerkingenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb beide, ik ben extreem moe en ik ben geïrriteerd. Welke medicatie slik je en waarvoor als ik vragen mag?
Even de bijsluiter gelezen, dat is ook niet mis nee. Gaan die bijwerking wel over op den duur?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
cymbalta (AD), maar vooralsnog alleen maar last van bijwerkingen
Dat hoop ik, maar ik ben er nogal gevoelig voor blijkbaar, ik kan wel 10 bijwerking in meer of mindere mate afvinkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Even de bijsluiter gelezen, dat is ook niet mis nee. Gaan die bijwerking wel over op den duur?
Oké mamma.quote:
Heeft je arts er niets over gezegd? Bij mij gaan ze over een aantal maanden wel over, als ik eenmaal goed ben ingesteld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar ik ben er nogal gevoelig voor blijkbaar, ik kan wel 10 bijwerking in meer of mindere mate afvinken
Ik lust geen snoep meer. Ik pak wel een glas water.quote:
Dat is lekker goedkoop voor mamaquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik lust geen snoep meer. Ik pak wel een glas water.
Ja, ik moet het nog even blijven proberen en anders andere proberen. Het is een langdurig gedoe iig... En als ze nou hielpen was het nog wat makkelijker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft je arts er niets over gezegd? Bij mij gaan ze over een aantal maanden wel over, als ik eenmaal goed ben ingesteld.
Ja, hier ook. Ben hier wel even zoet mee. Met de bijwerkingen dan, de medicatie moet ik de rest van mijn leven slikken. Maar ze helpen niet? Dat is wel erg rot. Heb je eerder al andere medicatie geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog even blijven proberen en anders andere proberen. Het is een langdurig gedoe iig... En als ze nou hielpen was het nog wat makkelijker.
Why? Bi zijn betekend niet automagisch dat je niet monogaam kunt zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik zou ook niet zo goed weten hoe ik om zou moeten gaan met iemand die ook bi is, in een serieuze relatie dan.
En nog in mijn eigen huis ook.quote:
Nee dit is voor het eerst. En een van de nieuwere middelen, waarbij je op zich minder kans op bijwerkingen zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ben hier wel even zoet mee. Met de bijwerkingen dan, de medicatie moet ik de rest van mijn leven slikken. Maar ze helpen niet? Dat is wel erg rot. Heb je eerder al andere medicatie geprobeerd?
Daar heb je een goed punt. Ik heb zelf moeite met monogaam zijn omdat ik bi ben en mijn vriend nu eenmaal geen vrouw is, maar een ander kan dat misschien wel. Levert wel een beetje een 'oneerlijke' situatie op.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Why? Bi zijn betekend niet automagisch dat je niet monogaam kunt zijn.
Sorry, maar dat vind ik een beetje raar, want je vindt het dus niet moeilijk om niet op elke leuke man te duiken?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Ik heb zelf moeite met monogaam zijn omdat ik bi ben en mijn vriend nu eenmaal geen vrouw is, maar een ander kan dat misschien wel. Levert wel een beetje een 'oneerlijke' situatie op.
Balen zeg! Bij mij is dit een relatief ''licht'' medicijn, maar als ik ooit nog kinderen wil is deze wel het beste. Ik hoop dus dat het met de bijwerkingen steeds beter gaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dit is voor het eerst. En een van de nieuwere middelen, waarbij je op zich minder kans op bijwerkingen zou moeten hebbenEn tja, ik zou het in theorie ook altijd nodig kunnen hebben..
Nee, dat vind ik niet moeilijk, want een man heb ik thuis al.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik een beetje raar, want je vindt het dus niet moeilijk om niet op elke leuke man te duiken?
Hm, dat hoop ik voor je ja!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Balen zeg! Bij mij is dit een relatief ''licht'' medicijn, maar als ik ooit nog kinderen wil is deze wel het beste. Ik hoop dus dat het met de bijwerkingen steeds beter gaat.
Ah oke, je 'voelt' het dus wel anders voor vrouwen als mannen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet moeilijk, want een man heb ik thuis al.
Ik vind persoonlijk dat monogamie/polygamie helemaal niks te maken heeft met seksuele geaardheid. Als je hetero bent, is je vriend ook niet gelijk aan alle mannen. Dus to be honest, vind ik dat maar een kutsmoes. Als je polygaam bent, das best ende prima.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Ik heb zelf moeite met monogaam zijn omdat ik bi ben en mijn vriend nu eenmaal geen vrouw is, maar een ander kan dat misschien wel. Levert wel een beetje een 'oneerlijke' situatie op.
Ja, voor mijn vriend voel ik liefde. Dat kan ik voor een vrouw ook maar dat wil ik niet, ik wil alleen het seksgedeelte. En seks met een man haal ik thuis, waarom zou ik dan met een andere man naar bed gaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke, je 'voelt' het dus wel anders voor vrouwen als mannen?
Het komt vast wel goed.quote:
Nou ja, dan ben ik dus polygaam als je op die redenering afgaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat monogamie/polygamie helemaal niks te maken heeft met seksuele geaardheid. Als je hetero bent, is je vriend ook niet gelijk aan alle mannen. Dus to be honest, vind ik dat maar een kutsmoes. Als je polygaam bent, das best ende prima.
Oke. Ik zie het denk ik toch iets meer als stbabs, dat het meer om een persoon gaat dan om man of vrouw..quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, voor mijn vriend voel ik liefde. Dat kan ik voor een vrouw ook maar dat wil ik niet, ik wil alleen het seksgedeelte. En seks met een man haal ik thuis, waarom zou ik dan met een andere man naar bed gaan?
Het is geen oordeel hoor, was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik dus polygaam als je op die redenering afgaat.
Het kan wel om een persoon gaan, maar dat probeer ik te vermijden. Daarom gewoon seks zonder emoties met een vrouw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke. Ik zie het denk ik toch iets meer als stbabs, dat het meer om een persoon gaat dan om man of vrouw..
Daarom hebben wij ook geen seks.. dan word je verliefdquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef Sinceria het volgende:
Het kan wel om een persoon gaan, maar dat probeer ik te vermijden. Daarom gewoon seks zonder emoties met een vrouw.
Mij maakt het niet uit hoor, we hebben het hier prima voor elkaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is geen oordeel hoor, was gewoon nieuwsgierig
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook geen seks.. dan word je verliefd
Als jullie er blij mee zijn toch!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoor, we hebben het hier prima voor elkaar.Als anderen dat perse een label op willen plakken vind ik dat prima.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jullie er blij mee zijn toch!
Nu ben ik dus niet bi maar zou ik het wel eens willen proberen en dan vind ik het wel weer iets anders dan met een man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben seks met een vrouw weleens uit de weg gegaan omdat ik dat ik potentieel wat voor haar zou gaan kunnen voelen.
Doordat je niet bi bent, IS het toch ook gewoon anders. Tenminste vind ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Nu ben ik dus niet bi maar zou ik het wel eens willen proberen en dan vind ik het wel weer iets anders dan met een man.Lekker onlogisch
Vindt vriendje totaal niet anders trouwens
Ah, jij snapt wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doordat je niet bi bent, IS het toch ook gewoon anders. Tenminste vind ik
Seks met een vrouw is zo compleet anders dan met een man. Veel zachter en liever over het algemeen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben ik dus niet bi maar zou ik het wel eens willen proberen en dan vind ik het wel weer iets anders dan met een man.Lekker onlogisch
Vindt vriendje totaal niet anders trouwens
Mja, ik zie een man niet als een inwisselbare piemel, er zit wel meer aan vast. (en zelfs de piemel is niet gelijk van man tot manquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, voor mijn vriend voel ik liefde. Dat kan ik voor een vrouw ook maar dat wil ik niet, ik wil alleen het seksgedeelte. En seks met een man haal ik thuis, waarom zou ik dan met een andere man naar bed gaan?
Dan wordt je redelijk snel opgewonden denk ik.quote:
Ja, maar ik wil geen andere man dan mijn eigen. Ik wil hem trouw blijven in dat opzicht en dat vindt hij zelf ook fijner. Het mag in theorie wel, maar alleen na overleg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik zie een man niet als een inwisselbare piemel, er zit wel meer aan vast. (en zelfs de piemel is niet gelijk van man tot man) Wat dat betreft kan seks met een andere man HEUL anders zijn dan de seks thuis.
Erm... Dat verschiltquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan wordt je redelijk snel opgewonden denk ik.
We raken te makkelijk opgewonden, HWquote:
Wil je dat dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden dat mocht ik ooit aan de kerel komen, hij het niet leuk zou vinden als ik eens met een vrouw zou willen zoenen ofzo.
Ik wou net zeggen, HW doet ook vrolijk met je mee.quote:
En daar zit hem dus het grote verschil, ik vind niet dat je hem trouw blijft als je met een vrouw in bed duikt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen andere man dan mijn eigen. Ik wil hem trouw blijven in dat opzicht en dat vindt hij zelf ook fijner. Het mag in theorie wel, maar alleen na overleg.
Ik vind dat ik een oprecht excuus hebquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We raken te makkelijk opgewonden, HW
Je hebt het al vaker gedaan dan neem ik aan? En beschouw je je wel als volkomen hetero dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, is best leuk/lekker zo af en toe
Wij wel en dat is alles wat er toe doet in dit geval, niet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar zit hem dus het grote verschil, ik vind niet dat je hem trouw blijft als je met een vrouw in bed duikt.
Is je rooie weer terug?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een oprecht excuus heb.
Klopt. Niet super vaak, maar heel af en toe.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Sinceria het volgende:
Je hebt het al vaker gedaan dan neem ik aan? En beschouw je je wel als volkomen hetero dan?
Nope, het is puur een interne FOK! redenquote:
Bischierig dus ofzo. Is het mogelijk toch waar, dat alle vrouwen een beetje bi zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Niet super vaak, maar heel af en toe.
Jah dat wel, zou niet verliefd kunnen worden op een vrouw. Ben maar beperkt nieuwsgierig naar vrouwen.
Care to share?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, het is puur een interne FOK! reden.
Nee denk zeker niet alle vrouwen. Vriendin van me moet er echt niets van hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:53 schreef Sinceria het volgende:
Bischierig dus ofzo. Is het mogelijk toch waar, dat alle vrouwen een beetje bi zijn.Moeten ze hier geen graadmeter voor uitvinden ofzo?
Yup, en ik mag dat hypocriet vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij wel en dat is alles wat er toe doet in dit geval, niet?
Ah oke, ja dat kan ook. Ik ken wel vrouwen met wie ik liever niet het bed in duik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee denk zeker niet alle vrouwen. Vriendin van me moet er echt niets van hebben.
Neuh, het lijkt me wel logisch gezien wie hier nu post over watquote:
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, en ik mag dat hypocriet vinden
Dat is natuurlijk heel wat anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oke, ja dat kan ook. Ik ken wel vrouwen met wie ik liever niet het bed in duik.
Ja, dat is wel anders ja. Maar zou je met een vrouw ook verder willen gaan dan alleen zoenen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel wat anders.
Zij wil uberhaupt niet met vrouwen het bed in of de steeg of de keuken
Beperkt denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef Sinceria het volgende:
Ja, dat is wel anders ja. Maar zou je met een vrouw ook verder willen gaan dan alleen zoenen?
Even een kutopmerking als het mag, ik denk niet dat hij dat oprecht denkt, maar hij weet dat hij geen keuze heeft in dit geval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij wel en dat is alles wat er toe doet in dit geval, niet?
Oke, dat kan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beperkt denk ik![]()
Weet het niet, ligt aan de situatie en bui enzo
omdat ik wel tegen iemand praat die ik hoog heb zitten in dit geval.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer vraag je dat van te voren
Misschien, dat weet ik niet. Ik denk van niet eerlijk gezegd. Hij zegt zelf niet jaloers te zijn in ieder geval. En van mij mag hij ook met anderen naar bed maar dat doet hij niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even een kutopmerking als het mag, ik denk niet dat hij dat oprecht denkt, maar hij weet dat hij geen keuze heeft in dit geval.
Hate me if you want.
Ik vind het geen kutopmerking.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omdat ik wel tegen iemand praat die ik hoog heb zitten in dit geval.
Met een andere man, of ook vrouw?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien, dat weet ik niet. Ik denk van niet eerlijk gezegd. Hij zegt zelf niet jaloers te zijn in ieder geval. En van mij mag hij ook met anderen naar bed maar dat doet hij niet.
Ik dacht dat het over de opmerking van stbabs gingquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
omdat ik wel tegen iemand praat die ik hoog heb zitten in dit geval.
het is wel een aanname over een persoonlijke kwestie, dus kan verkeerd vallenquote:
Hij is hetero, dus ik denk dat hij niet zo snel met een andere man naar bed zou gaan. Maar met een andere vrouw mag ook ja. Ik wil dan wel weten met wie en wanneer, net als hij bij mij.quote:
Die mag ik gewoon, das toch net ff andersquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de opmerking van stbabs ging
zoenen mag ik sowieso welquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden dat mocht ik ooit aan de kerel komen, hij het niet leuk zou vinden als ik eens met een vrouw zou willen zoenen ofzo.
Mag je wel meer? Dan ben je ook hypocriet volgens stbabs.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik wil dan wel weten met wie en wanneer, net als hij bij mij.
idd, waarom dan opeens wel?quote:
Nja, we zijn toch al mijn seksuele leven aan het uitpluizen, dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een aanname over een persoonlijke kwestie, dus kan verkeerd vallen.
Zal ik me dan maar even beledigd voelen? Voor de volledigheid, jeweetwelditdat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een aanname over een persoonlijke kwestie, dus kan verkeerd vallen.
Maar als ze dacht dat het over mij ging was het een terechte vraag, je zou nooit zo rekening met mij houdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mag ik gewoon, das toch net ff anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |