Ik weet dat behaalde resultaten in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, maar statistisch gezien heb ik gewoon superpowers of zo. Ik ga naar Xaviers school for the gifted.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent wel heel overtuigd van je kwaliteiten he?
Daarom juist waarschijnlijk. Dik verdiend natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik heb er een note bijIk ben er amper.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je een saaie brave muts bent blijkbaar.
Waar zie je dat dan?quote:
Ja, en als je dan een x aantal stickers hebt moet je op de naughty chairquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Notes? Is dat een soort van markering? Een stempel met STOUT op je voorhoofd? Een gele ster? Een roze driehoek? Is dta de gele kaart van Fok? "Pas op, want je hebt bijna rood"?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Notes? Is dat een soort van markering? Een stempel met STOUT op je voorhoofd? Een gele ster? Een roze driehoek? Is dta de gele kaart van Fok? "Pas op, want je hebt bijna rood"?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en als je dan een x aantal stickers hebt moet je op de naughty chair
Leuk gordijntjequote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ang3l moet op een funkband gaan zitten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.
Is dat zo'n butt machine?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve Ang3l. Die moet op de Tower of Power. Maar ik vermoed dat hij dat niet zo erg vind.
Bij mij ook, maar m'n halve familie werkt erquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Nieuwe medicijnen halen, bij de apotheek spreken ze me inmiddels bij mijn naam aan als ik binnen kom.
Ik ga eierbrood maken denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Broodje bal satesaus met de lunch zo.
En vanavond of uit eten, of thuis ouderwetsch 70's style vleeschfondue.
Handig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar m'n halve familie werkt er
Broodje balquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Broodje bal satesaus met de lunch zo.
En vanavond of uit eten, of thuis ouderwetsch 70's style vleeschfondue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |